Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisesta ketjusta tuli mieleen, MILTÄ +40 naisen "on lupa" näyttää? Toisessa ketjussa tuomittiin mm. villatakit ja leggarit

Vierailija
05.01.2024 |

Kertokaas.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää. No, oikeasti pukeudun silti leggareihin, vaikka ikää onkin 50+ ja ylipainoa. Leggarit on just hyvät ja mukavat, istuvat eikä purista ja kiristä ja ahdista. No, julkisille paikoille se tunika tms peittämään pyllyä.

Vierailija
2/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita, villatakki, pipot, villakaulaliinat, kaulaliinat, kirkkaalla lippahattu jos valot tai aurinko häikäisee, toppatakit, toppavaatteet (älä tupakoi niiden kanssa ettei roihahda). Tumput ja kintaat. Kuukengät? Sisäkengät läpyskät, jos pelkää liukastuvansa villasukilla tai se lämmittää. Kunhan ei kaadu taas niillä.

Vierailija
4/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitää kertoa? Mun puolesta jokainen saa pukeutua niin kuin tykkää kunhan ei alasti kulje ihmisten ilmoilla.

Vierailija
5/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villatakit? Oikeasti? Niitä on nuorillakin.

Vierailija
6/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa on näyttää ihan itseltään. Mitä se kenellekään kuuluu miltä näyttää? 

Mä oon 41 ja puen mikä mulle sopii vartalon mallin mukaan, en minkään ikätyylin. Enkä kyllä ole villatakkinainen, leggingsejä pidän lähinnä kotona. Ne on mun mielestä vähä sama asia ku kalsarit. 😅

Vierailija
7/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa villatakeissa?

Mutta legginssit ei ole housut. Ne sopii, jos on hame tai mekkokin päällä.

Vierailija
8/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupa on näyttää ihan itseltään. Mitä se kenellekään kuuluu miltä näyttää? 

Mä oon 41 ja puen mikä mulle sopii vartalon mallin mukaan, en minkään ikätyylin. Enkä kyllä ole villatakkinainen, leggingsejä pidän lähinnä kotona. Ne on mun mielestä vähä sama asia ku kalsarit. 😅

Nehän onkin kalsarit, vaan eri nimityksellä.

Vierailija
9/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon moneen kertaan kyselly sen listauksen ja ohjeistuksen perään. En ole saanut. Ja ihan ku mä piittaisin niistä ohjeistuksista. Ei kiinnosta nillitykset, puen mitä puen, puhtaat vaatteet, joissa viihdyn. Ikääntymisessä on sentään hyviäkin puolia. 🙂

Vierailija
10/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun käyttää huppareita ja lökäreitä vielä vanhana mummonakin. 

Vierailija
11/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa kenenkään muun mielipide ihmisen pukeutumisesta, ellei kyse ole jostain edustustehtävästä tai asiakaspalveluammatista?

Nykypäivän nelikymppiset näyttävät fyysisesti samalta kuin kolmenkymmenen vuoden takaiset teinit. Ainakin naiset, jotka pitävät huolta itsestään. Kolmekymppiset miehet taas saattavat muistuttaa entisaikojen viisikymppisiä rupsahtaneita setiä.

Vierailija
12/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ja tennareita 

Vierailija
13/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa villatakeissa?

Mutta legginssit ei ole housut. Ne sopii, jos on hame tai mekkokin päällä.

Se on sun mielipitees. Saattaa ollakin, ettei sun perse kestäisi näyttäytymistä niissä.

Vierailija
14/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit sääntö: jos hyvä perse, niin leggarit hyvät. Jos ei ole hyvä perse, niin tunikalla piiloon. Kiitos!

t. Kaikki muut ihmiset

Vierailija
15/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 40plus naista pitäisi enää kiinnostaa miltä on lupa näyttää. Hän saa pukeutua leggareihin tai leveisiin farkkuihin, jos haluaa. Itse pukeuden nilkkureihin/korkokenkiin, hameisiin, farkkuihin ja neuletakkeihin eniten. Ulkoiluun minulla on villakangastakki, toppatakki ja se paheksuttu makuupussitakki. 

Vierailija
16/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan leggigseja. Ihanat pyllyt ja hyvällä onnella kamelinvarpaatkin. Näyttäkää niitä naiset meille aina ja kaikkialla.  <3

m57

Vierailija
17/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti enemmän häiritsee se mielenvikaisuus, jonka moni paljastaa alkaessaan rollottaa muiden pukeutumisesta, hiuksista, harrastuksista, seksistä jne.

Kun ei omaa elämää ole.

Vierailija
18/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 40plus naista pitäisi enää kiinnostaa miltä on lupa näyttää. Hän saa pukeutua leggareihin tai leveisiin farkkuihin, jos haluaa. Itse pukeuden nilkkureihin/korkokenkiin, hameisiin, farkkuihin ja neuletakkeihin eniten. Ulkoiluun minulla on villakangastakki, toppatakki ja se paheksuttu makuupussitakki. 

Ajattelin kommentoida juuri samaa, että ei 40+ nainen kysele enää kenenkään lupia pukeutumiseen. Näyttää just siltä miltä itse haluaa näyttää.

Vierailija
19/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ja tennareita 

Olen jo mummo ja käytän näitä kaikkia.

Vierailija
20/38 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pukeutumaan just kuten haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä