Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette käytä korkokenkiä arkipukeutumisessa?

Vierailija
23.08.2015 |

Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat. 

Kommentit (281)

Vierailija
261/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:36"]Olen karjatilan emäntä. [/quote] Suuri osa muistakin suomalaisista naisista näyttää olevan - ilman karjaa tosin.

[/quote]

Tuo on henkistä velttoutta, ei panosteta ulkonäköön. Luulevatko nämä sotkupirkot, että mies ei katselisi niitä paremmin puettuja ja viehättävämpiä naisen näköisiä naisia, ei miehen oloista rotiskoa.

[/quote]

Minulle on oikeastaan yksi lysti, katselevatko miehet minua, jotakuta muuta naista vai toisiaan.

Vierailija
262/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteni takia. Jalat näyttävät kyllä helkutin paljon paremmalta koroissa kuin balleriinoissa, mutta tulee niin amatsooniolo, kun jo sukkasillaankin on keskimittaisen miehen pituinen. Olen koko ikäni kärsinyt koostani, enkä halua korostaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:03"]

Mukavuudenhalu ei ole laiskuutta. Miksi kärsiä jos ei ole pakko. Miksi käyttää aikaa johonkin mielestään turhaan (laittautuminen) jos voi tehdä jotain mistä tykkää (aamukävely rannalla)? Jos kärsii kuumissa työvaatteissa ja turvasaappaissa 14h työpäiviä, miksi ei saa vapaalla kokea oloaan mukavaksi ja käyttää kollareita ja crocseja?

[/quote]

Ammatinvalintakysymys, olisit kouluttautunut siistiin sisätyöhön, oma toimisto, jossa ilmastointi,oma huone jne. Kuule ei säälitä pätkääkään. Et kai osaa edes vapaa-aikana pukeutua fiksummin, collegehousuja tarkoitat?

[/quote]

Mieluummin silti edes jotenkin mielenkiintoinen työ. Hyi helvetti, joku toimistotyö...

Vierailija
264/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:44"]

Vaivasenluut ovat perimässä, ei kengissä.

[/quote]

Ja tämä perimä tuli sisarusparvessa esiin vain siinä yhdessä, joka käytti korkokenkiä?

Kuinka paljon miehillä on vaivaisenluita verrattuna naisiin? Perimä lienee kutakuinkin sama sisaruksilla - vai väitätkö kenties, että vaivaisenluugeeni lymyää x-kromosomissa resessiivisenä?

[/quote]

Mun miehellä on vaivaisenluut vaikka ei ole tietääkseni käyttänyt korkokenkiä :D

On todella tarkka siitä millaisia kenkiä voi käyttää. Yllättävän monet (ihan tavallaiset matalat miestenkengät) aiheuttavat vaivaisenluiden kipeytymisen.

Itse olen ko. vaivalta säästynyt. Ja käytän kyllä korkokenkiä.

Vierailija
265/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:36"]Olen karjatilan emäntä. [/quote] Suuri osa muistakin suomalaisista naisista näyttää olevan - ilman karjaa tosin.

[/quote]

Tuo on henkistä velttoutta, ei panosteta ulkonäköön. Luulevatko nämä sotkupirkot, että mies ei katselisi niitä paremmin puettuja ja viehättävämpiä naisen näköisiä naisia, ei miehen oloista rotiskoa.

[/quote]

Heh, meinaatko, etteivät naiset myöskin katso niitä naapurin timmejä, nuoria kolleja kun omalla kotosohvalla on mursu, jonka juuri ja juuri tunnistaa mieheksi.

Vierailija
266/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:15"]

[/quote]

[/quote]

Minulle on oikeastaan yksi lysti, katselevatko miehet minua, jotakuta muuta naista vai toisiaan.

[/quote]

Tarviis tuonkaan ääliön jatkuvasti täällä palstalla kiekua, jos olis itsessään jotain katsottavaa. Vaan ei, joku ruma kynäniska pullohartia siellä ruikuttaa, kun ei naiset laittaudu nätiksi HÄNTÄ varten, vaikkei itse tarjoa mitään nähtävää naisille. Ei tarvii kato hei, sehän on MIÄS!!!!! MIÄS ON AINA UHRRRRRI! Voi kyynel.

Vierailija
267/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:21"]

Mun miehellä on vaivaisenluut vaikka ei ole tietääkseni käyttänyt korkokenkiä :D

[/quote]

Niin, TIETÄÄKSESI.

Vierailija
268/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen 174cm pitkä ilman korkoja. Jos käyttäisin niin seuraavaksi valittaisitte että olen liian pitkm.

Vierailija
269/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:56"]Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat. 
[/quote]
En ole olemassa sitä varten että olisin ilo silmälle.

Vierailija
270/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:03"]

Mukavuudenhalu ei ole laiskuutta. Miksi kärsiä jos ei ole pakko. Miksi käyttää aikaa johonkin mielestään turhaan (laittautuminen) jos voi tehdä jotain mistä tykkää (aamukävely rannalla)? Jos kärsii kuumissa työvaatteissa ja turvasaappaissa 14h työpäiviä, miksi ei saa vapaalla kokea oloaan mukavaksi ja käyttää kollareita ja crocseja?

[/quote]

Ammatinvalintakysymys, olisit kouluttautunut siistiin sisätyöhön, oma toimisto, jossa ilmastointi,oma huone jne. Kuule ei säälitä pätkääkään. Et kai osaa edes vapaa-aikana pukeutua fiksummin, collegehousuja tarkoitat?

[/quote]

Mieluummin silti edes jotenkin mielenkiintoinen työ. Hyi helvetti, joku toimistotyö...
[/quote]

Niinpä! Mielummin jokin likainen ja/tai voimaa vaativa työ kuten, metsuri, palomies, paskakaivon tyhjentäjä tai nuohooja. Tosi nainen ei toimistossa istuskele korkkareissaan ja hepenissään! Prkl!

Vierailija
271/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:56"]Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat. 
[/quote]
En ole olemassa sitä varten että olisin ilo silmälle.
[/quote]

Et totisesti, sen uskon.

Vierailija
272/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:07"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:03"] Mukavuudenhalu ei ole laiskuutta. Miksi kärsiä jos ei ole pakko. Miksi käyttää aikaa johonkin mielestään turhaan (laittautuminen) jos voi tehdä jotain mistä tykkää (aamukävely rannalla)? Jos kärsii kuumissa työvaatteissa ja turvasaappaissa 14h työpäiviä, miksi ei saa vapaalla kokea oloaan mukavaksi ja käyttää kollareita ja crocseja? [/quote] Ammatinvalintakysymys, olisit kouluttautunut siistiin sisätyöhön, oma toimisto, jossa ilmastointi,oma huone jne. Kuule ei säälitä pätkääkään. Et kai osaa edes vapaa-aikana pukeutua fiksummin, collegehousuja tarkoitat? [/quote] Mieluummin silti edes jotenkin mielenkiintoinen työ. Hyi helvetti, joku toimistotyö... [/quote] Niinpä! Mielummin jokin likainen ja/tai voimaa vaativa työ kuten, metsuri, palomies, paskakaivon tyhjentäjä tai nuohooja. Tosi nainen ei toimistossa istuskele korkkareissaan ja hepenissään! Prkl!

[/quote]

Oot kyllä ihan pimee. Ei kukaan kai oikeesti voi ajatella noin, että olemassa on vain ääripäät, ei mitään siinä välillä... Eihän?

Vierailija
273/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arki: autol muksu töihin. Päivä töis. Rämpimistä. Konttaamista. Maalaamista. Kirveen heiluttelua. Tikkailla kiipeilyä. Lapsi hoidosta kotiin. Ulkoilua omal kotipihal. Marjastusta. Pihatöitä. Remonttia.

Missä kohtaa mä niit korkkareita mun arjes käyttäisin? Vapaa päivänä pukeudun nätisti. Usein kengäs on pieni korko. Näin kesällä. Voin kyl mennä kaupungille kumppareissakin. Jos sataa. Mut arkena kiljen lenkkareis ha työkengis. Vapaapäivinä ehkä nätimmin.

Vierailija
274/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä korkkareita edes juhlapukeutumisessa, koska mun jalat eivät vain sovi juuri mihinkään korkkareihin. Haluaisin, mutta minkäs teet. Jopa jotkut perus avokkaat on kaukainen haave vain :D 

Vierailija
275/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kävelen ja pyöräilen töihin. Korkkareilla matkan kesto kasvaisi ainakin puolella 2. Bambi jäällä näyttää paremmalta kuin minä kävellessäni korkkareilla 3. Jalkoihin alkaa sattumaan 4. Todella mobet tuttuni ovat joutuneet ajan myötä siirtymään mataliin kenkiin terveyssyistä 5. Teen pitkiä työpäiviä jaljojeni päällä 6. Asun arvelluttavalla alueella, joten koen maiharit turvallisemmiksi kuin korkkarit 7. Tyylini on aika rähnäinen arkisin muutenkin. Juuri nyt ei tule muita syitä mieleen.

Vierailija
276/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oikein maalla toimi. Tulis luultavasti aika monta nilkkavammaa jos pellolla tai metsässä niitä käyttäisin. Eipä siellä kyllä katsojiakaan ole.

Vierailija
277/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:33"]Millaiset korkokengät sinulla on, ap?
[/quote]

No, ei kai sentään ole tarkoitus, että miehet alkavat pukeutua naisten vaatteisiin! Huh huh...
[/quote]

Onhan miehille aivan omat korkokengät. Cowboy-bootsit. Ei vain näy katukuvassa kovin paljon. Mikä on miehet, eikö jalat kestä?

Vierailija
278/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:56"]

Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat. 

[/quote] Siksi että niillä on epämukava kävellä.Siksi että niistä tulee myöhemmin vakavia ongelmia ja sitten taas kysytään naisilta miksi kävelette ontuen.

[/quote]Väärä asennoituminen. Ajattele mieluummin, että on mukavaa, kun on epämukavaa. Se on avain moneen hyvään asiaan.

[/quote]

Oma asenteesi on väärä. Ajattele mieluummin, että tennareissa kulkeva, lyhyttukkainen, hyvinvoiva ja tervejalkainen nainen on ilo silmälle. Se on avain tuon norsunv*ttunaamaisen naisista valittamisen selättämiseen.

[/quote]Todellisuudessa hän ei ole ilo silmälle. Nätti ulkonäkö on nätti.

[/quote]

Terveys on kaunista. Kärsimys on rumaa - varsinkin aiheeton, toiselle vain oman itsekkään mielihyvän vuoksi tuotettu kärsimys.

Sinä varmaan katselisit vesi kielellä myös silvottuja kiinalaisjalkoja ja kylkiluuamputaatiolla hankittua uumaa... Ush!

[/quote]Terveys ei ole sitä, että vihataan korkkareita.

Korkkarit ovat ihan samanlaista ponnistelua kuin muukin hyvältä näyttämiseen tarvittava ponnistelu. On tärkeää, että ihminen ei vain elä ja ole ilman että huolehtii itsestään ja ulkonäöstään. Jos epämukavuus olisi se vältettävä epäterve juttu, silloin voisi loogisesti jättää itsestä huolehtimisen pois.

[/quote]

Vaikutat todellakin äärimmäisen tyhmältä ihmiseltä. Oletko todellakin sellainen vai esitätkö vain? Rautalangasta: luusto- ja nivelvauriot ovat aika lailla eri juttuja kuin ulkonäöstä huolehtiminen. Muutta turha kai sulle selittää, onhan tämä sanottu tässäkin jo niin monta kertaa, mutta perille ei vain mene.

[/quote]Aha, tasokasta.

Ja uhriudut kengistä :D Älä viitsi. On asioita, jotka vaativat vaivaa ja uhrauksia.

[/quote]

Esim. huippu-urheilijoilta valmentajat ovat yleensä kieltäneet korkokenkien käytön, vaikka kuinka haluaisivat niitä käyttää, koska niiden käyttö ei todellakaan edistä sen maailmanennätyksen saavuttamista, joka on vaatinut enemmän vaivannäköä ja uhrauksia kuin sinä olisit koskaan valmis tekemään.

Vierailija
279/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kävelen paljon tai kävelen paikoissa, joissa on huono sipsutella korkkareilla. Maltillisilla korkkareilla pystyisin kyllä kävellä, mutta yleensä on kiire tai en muuten vaan halua "tuhlata aikaa" ja kävelen paljon nopeammin matalapohjaisilla kengillä kuin korkkareilla.

Jos lähden illalla tapaamaan kavereita kaupungille tai miehen kanssa ulos syömään, saatan laittaa korkkarit.

Vierailija
280/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:56"]

[/quote]

Ai suomalaiset miehet pukeutuvat paremmin? :D hahah, kerro missä niitä hyvinpukeutuneita miehiä näkee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän