Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämäsi ollut pääsääntöisesti helppoa ja mukavaa?

Vierailija
01.10.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus menee pitkän aikaa kivasti, mutta sitten ongelmat yleensä kasautuu tiettyihin ajanjaksoihin. Esim. tulee joku poikkeuksellisen iso lasku, seuraavana hajoaa pesukone ja heti sen jälkeen auto. Outoa mutta niin se yleensä menee.

Vierailija
2/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään SUURTA JA SURULLISTA ei koskaan ole tapahtunut, mutta olen elänyt koko elämäni tietämättä kuka on biologinen isäni... perhe-elämä oli ensimmäiset 13v aika sekavaa, mutta ihan onnellista silti.

nykyisin olen kahden lapsen äiti ja ihanan perhekeskeisen ja ahkeran miehen vaimo joka asuu kaukana synnyinseudultaan, maalla korvessa! =) että aikas hyvin on mua onnistanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin sairas pitkään ja monia sairaalajaksoja ja tutkimuksia. Teininä rassasi koko perhettä isän työttömyys, sen seurauksena aloin tehdä töitä 14v ja hankkia omat vaatteeni yms tavarani palkkarahoillani. Koulussa ei ikinä ollut helppoa, varsinkaan lukiossa. Eikä helpottanut sekään, että tein lukulomallakin töitä saadakseni oman asunnon vuokrarahat kasaan. Lukion jälkeen pari välivuotta minimipalkkahommissa ja pieni jakso työmarkkinatuella. Sen jälkeen Yliopistoon ja edelleen opinnot työnteon ohella hankalan miehen kanssa eläessä. Oma sairastuminen, ero exästä ja rahavaikeudet + opinnot eivät edenneet. Sen jälkeen tilanne väliaikaisesti parani, mutta uuden miehen kanssa lapsettomuutta. Myöhemmin äiti masentui, isä ja veli sairastuivat vakavasti. Nyt itselläkin vakava sairaus. Tuntuu että minua on koeteltu aika paljon keskivertoa enemmän. Silti tässä ollaan vielä.

Vierailija
4/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen oppinut tekemään siitä parempaa.

Vierailija
5/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin kuin joku sanoi, ongelmat tuntuvat kasaantuvan. Nyt on ollut viimeiset puolisen vuotta vaikeaa: ensin koko perhe alkoi sairastella, mies on työttömänä, lähiomainen kuoli ja nyt yksi lapsistamme on todettu moniallergiseksi ja on jatkuvassa korvakierteessä ja kaikki vähät rahamme uppoavat lääkärilaskuihin. Tuntuu, etten enää muuta ehdi kuin surra ja huolehtia.

Vierailija
6/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan hyvin, hyvin rankkaa.

Vierailija
7/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen n kokenut äitini vihan, laiminlyönnin ja nolaukset. opiskeluaikana lähiomainen kuoli. turvauduin seksiin ja alkoon. työelämässä on tapahtunut kaikkea rankkaa. parisuhteessa huumeita väkivalta mielenterveysongelmia. oma sairastuminen, pitkä lapsettomuus ja kuluttavt työkuviot.

nyt oma lapsi sairastaa ja on ollut tosi vakavia tilanteita, henkeä uhkaavia siis.

talousasiat ovat olleet myös kuralla, samoin jokaikinen ihmissuhde.

Vierailija
8/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku valittaa isosta laskusta, häpeä!

kyllä se vielä sinunkin kohdalle kolahtaa joku todellinen vaikeus

Vierailija
9/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut vakavasti sairas, äitini oli kuolla kun olin n. 10 v. jne. Mutta en valita. Luulen, että se on vain kasvattanut ja antanut hyvän pohjan elämälleni. Osaan ainakin arvostaa sitä, että olen nyt terve ja minulla on ihana perhe ympärilläni.

Mua myös ärsyttää joidenkin ihmisten valitus loppujen lopuksi aika mitättömistä asioista kuten rahasta. Käsittääkseni heillä ei oikeasti ole ollut kovin suuria vastoinkäymisiä elämässään. Sellaisia tapauksia löytyy lähipiiristäkin aika monta.

Vierailija
10/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä aikuis-ikä on kyllä ollut kaikkea muuta.

Parikymppisenä tielleni osui se väärä mies ja siitä alkoi kahdentoista vuoden perhehelvetti. Siitä kun vihdoin pyristelin pois, sairastuin masennukseen.

Siitä selvisin jotenkuten ja löysin tosi hyvän miehen jonka kanssa olen nyt naimisissa ja onnellinen. No, liian hyväähän se on ollakseen totta. Minulle on alkanut nyt kerääntymään sairauksia. Ensin tuli tos-oireyhtymä, jonka saan pidettyä kurissa säntillisellä jumpalla. Sitten puhkesi psoriasis, jonka kanssa kyllä riittää touhua. Nyt olen kertakaikkisen työkyvytön kun käsiin ja jalkoihin on tullut ihmeellistä turvotusta, kutinaa ja tulehtuvia kohtia. Tämän oireilun syy on vielä selvittämättä.

Tämän uuden oireilun takia minulta meni vakityö sivusuun kun mitään töitä en nyt pysty tekemään. Pätkätyötä vaan jatketaan kunhan pystyn.

Jaa, niin allergiat vielä. Minulle, joka en ikinä ole ollut millekään allerginen, on nyt tullut tietysti niitäkin. Kissa, sitrushedelmät jne.

Ilmeisesti minun kohdallani kurjuuden määrä on vakio, ilmenemistapa vain vaihtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä