Monelta menette nukkumaan jos teillä alkaa työt tai on joku meno klo 8 aamulla?
Kommentit (67)
Pyrin siinä kello 22 menemään nukkumaan. Herään noin klo: 5-6 aikaan.
Käyn kuntosalilla ja sitten töihin. Pitäisi nukkua 8h, mutta yleensä en pysty.
Jos menen kasiin töihin, kello soi 6.20. Nukkumaan käyn 23.15 - 23.45 välillä. Nukun sitten viikonloppuna univelkoja pois.
Vierailija kirjoitti:
19-20, ylös 6:30. Muuten en jaksa:(
Oot jo yöpuvussa ja iltapala syötynä tällä hetkellä?
Hyvää yötä!
Työt alkaa klo8 ja menen nukkumaan klo22.30-23, herään klo6.30, unta on saatava 7,5-8h/yö jotta jaksan ja vkonloppuisin nukun 8-9h/yö+päiväunet. Ja korona josta en ole vielä täysin toipunut oireilee siten, että töistä tultuani klo16 aikaan ja ruokailtuamme olen simahtamispisteessä klo17 aikaan eli otan 30min unet.
Vierailija kirjoitti:
Klo 20 jo unessa, herätys klo 5.10, työt alkaa klo 8. Eli ihan kohta menen nukkuman.
Onko sulla hirmu pitkä tai hidas työmatka, vai miksi heräät melkein kolme tuntia ennen töiden alkua?
Klo 5.30.
Haluan kaikessa rauhassa käydä suihkussa, juoda aamukahvin ja lukea Hesarin.
Nukkumaan klo 21.30-22, herätys klo 6. Päikyn kautta junalle kahdeksaksi. Työ alkaa 8.30.
23 - 01., joskus 03.
Yks lyhyempi yö ei tunnu missään. Mutta jos 8.00 menoja koko viikko, niin silloin 23.00 - 24.00.
Suht. koht. vaativa it asiantuntijan työ, ikää 54.
Nuorempana kyllä menin joskus palaveriin parin tunnin unilla😱. Selvitin ne käsittääkseni ihan kunnialla. Saatto tosin johtua siitä, että vastapuoli oli usein samassa kondiksessa.
Nuorena jaksaa. Mutta sekin merkkaa, kuinka hyvä olet omalla alallasi. Minä olin ja olen edelleen hyvä 😇
No tuota, vaativampiin palavereihin kun olin menossa, niin tavoite oli päästä rakastajattaren luota nukkumaan viimeistään neljältä. Ei se aina onnistunut. Piti nussia tai inttää suhteen tilasta koko yö. Söi se miestä, mutta hengissä edelleen ja eläke häämöttää. On tää kyllä rankkaa, en suosittele jos ei kestä painetta.
Herätys joka aamu klo 6. Menen nukkumaan klo 21, joskus jo klo 20.
Vierailija kirjoitti:
Klo 20 jo unessa, herätys klo 5.10, työt alkaa klo 8. Eli ihan kohta menen nukkuman.
Osaispa nukahtaa yöunille näin aikasin. Nukahdan klo 23 jälkeen huolimatta siitä monelta pitää herätä. Klo 8 alkavaan työpäivään herään klo 6.
Klo 23 menen nukkumaan ja herään aina kuuden maissa vaikka ei olisi mitään menoa.
Useimmiten varmaan yhdeltä, monesti 1.30.
Viimeistään kymmeneltä petiin ja kello soi aamulla klo 6.30. Mulla on adhd ja jos en nuku tarpeeksi, oireet suorastaan ryöpsähtää.
20-21 aikaan nukkumaan ja herätys 6.45 on mennyt tämä talvi. Aiemmin olen mennyt 23 aikaan nukkumaan samaisella herätyksellä, mutta nyt on jokin unelias kausi.
Liian myöhään. Sänkyyn klo 23-24. Nukahdan ehkä kahdelta. Herätys 7.30. Olen iltavurkku. Ubni ei vain tule aikaisemmin.
Herätyskello 6.15-6.30. Nukkumaan 22.30 mennessä ja nukahtaminen 23.00 mennessä, yleensä vähän aiemmin. Sitten muutaman kerran heräilyä kunnes 4.30-5.30 välillä jää hereille eikä saa enää nukahdettua.
Herään 06 joka aamu paitsi rapulassa ja nukkumaan meen joskus puolenyön tietämillä. En siis herää noin aikasin töihin lähtemisen takia kun eipä tartte tehdä mitään,rahaa on.
19-20, ylös 6:30. Muuten en jaksa:(