Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAKUUN ENSIMMÄINEN PÄIVÄ**

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan vielä kokonaisena, valitettavasti! Yöt menee huonosti, saa käydä vessassa 5-6 kertaa. Toivottavasti tämä ennustaa lähestyvää synnytystä =). Mua ei vielä supistele, muuta kuin kivuttomasti. Tosin alapäähän välillä sattuu vihlovasti. Antaskohan nuo paikat periksi pikku hiljaa?

Täällä pohjois-pohjanmaalla sataa tihuttaa ja jotenkin on tylsää. Ei jaksa mitään tehdä. Kohta pitäs lapsille laittaa jotain syötävää...

Onnea kaikille, jotka ovat lähteneet vauvaa hakemaan!

Juulia33 (RV 36+6)

Vierailija
42/49 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilin tuossa soffalla, kattelin sen Janina Frostellin " Bella" n ja Innon...Mahtaako sitä olleskaan tänään herätä??!

Vauvakin muljaa niin hirmusti taas, tuntuu tulevan masunahkan läpi =)

Mua alkoi naurattamaan tuo, että suolen tyhjennys enteilee synnytystä....Niin, no mulla on nyt ollut tuo suolentyhjennys parisen viikkoa...että taitaapi olla tällä mammalla PITKÄT suolet =D =D (ja siis ei todellakaan millään pahalla, itsekin olen toivonut tämän enteilevän jotain!) Ei kauaakaan siitä, kun syö niin tarvii mennä tyhjennykselle =O

Juu, mä toivon, että synnytys voi käynnistyä ihan " yks kaks" juuri lapsvesien menolla...ettei välttämättä tarvii ennakoivia suppareita olla ja voihan ne " kunnon supparitkin" kait alkaa ihan yhtäkkii, eikös??

Niitä odotellessa....=)

KIITOS kaikille Tsempeistä!!!! Tosiaan 2 viikkoa maksimissaan-ja se ei todellakaan ole pitkä aika, mut ku ei millään malttais ootella.....No, odotus palkitaan mitä ihanimmalla palkinnolla =)

T. Je_Ni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille jotka pääsevät heti alkukuusta tositoimiin. Itsekin olisin kyllä jo innokas lähtemään. Vielä viikko laskettuun aikaan... voi kun ei ainakaan siitä menisi enää pitkään!!

Perjantai-iltana oli ekan kerran niin paljon supistelua että alkoi mietityttää olisiko tosi kyseessä. Valvottiin hiukan pidempään, pakattiin sairaalalaukkuja kuntoon ja tyhjennettiin lopultakin digikameran muisti vauvakuvien varalta :-) Oli siitä fiiliksestä ainakin se hyöty!! No, sitten yhden aikoihin totesin että nyt meikäläistä väsyttää, eikä tunnu tapahtuvan suurempia muutoksia supistusten laadussa, on vain vatsa lähes jatkuvasti pinkeänä ja olo tukalaa. Ajattelin, että kyllä minä sitten yöllä herään jos kunnon supistukset käynnistyvät. Mutta eivät ne käynnistyneet, eivät viime yönäkään.

Jotain uudenlaisia vihlaisuja ja tuntemuksia olooni kuitenkin liittyy, erityisesti iltaisin, ja täytyy toivoa että ne viittaisivat synnytyksen käynnistymiseen vähitellen. Ei vauva kyllä ole laskeutunutkaan, eikä lirahtele lapsivesiä, joten taitaa olla toiveajattelua...

Vauva möyrii ja punkee tiheään, ja olen yrittänyt jutella hänelle

että täällä toisella puolella olisi paremmin tilaa ja muutenkin mukavaa, että kannattaisi jo syntyä!!

Hyvää sateista sunnuntaita itse kullekin... innostuisivatkohan vauvamme nyt kuun vaihduttua saapumaan!! Ystäväni totesi, että on mukava saada vauva pimeää vuodenaikaa vasten, voi ihan rauhassa käpertyä omaan pesään.. Sitä tässä odotellaan!!

Sirita + pikkupomo 39+0

44/49 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne tosiaan VOI alkaa ne supparitki IHAN yhtäkkiä! Mulla alko niin- ku ootin hulluna että vauva syntyy viimestää LA:na, ja sitte ku ei syntynykkää, jotenki siirsin sen ajatuksen taka-alalle. Ja hups vaan- rv oli 40+2 ku yöllä 3 aikaa heräsin suppareihin. Olin ihan ällikällä lyöty ku en osannu enää ollenkaa oottaa että synnytys käynnistys. Sitä ennen ei ollu MITÄÄN mikä ois viitannu alkavasta synnytyksestä. Ja samantien ku alko ne supparit niin sai alkaa juosta vessassa suolta tyhjentämässä :) Että joka ilta ku meet nukkumaan, niin sä voit toivoa että ehkä tänä yönä.. vaikka varmasti niin toivotki jo ;)

Mutta nyt laittaan hiuksia ennenku ne kuivuu lätyksi päähän..

Vierailija
45/49 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, ekaksi S-I:lle onnea synnytykseen (vaikka tuskin tätä enää todellakaan olet lukemassa ;) Ja oliko joku muukin lähdössä.. Horopää mulla nyt taas..

JENI: Muistankos nyt oikein, että sulta siirrettiin ultrassa laskettua aikaa viikolla aikaisemmaksi ja kuitenkin sulla on säännöllinen kuukautiskierto? Siinä voi olla yks juttu, miksi vielä odottelet :) Nimittäin mun kokemuksen mukaan se kuukautisista laskettu laskettu aika on yleensä kuitenki tarkempi (siis jos on suht säännöllinen kierto) kuin ultrassa annettu. Mutta, jokatapauksessa tsemppiä sinulle, tiedän kyllä että odottavan aika on pitkä. Mutta jospa me sitten yhtäaikaa startataan sinne synnärille, mulle on nyt _lupailtu_ käynnistystä keskiviikolle (4.10). mutta sen nyt näkee taas muuttuuko lääkäriltä mieli.. :D

(.) Haluisko joku vaihtaa mun kans päätä? Siis tuo päänsärky alkaa jo todenteolla häiritsemään. Sen huomaa jo tästä koneella olosta, ennen luin AINA vähintään 3x päivässä meidän pinon, nyt saan juuri ja juuri selattua kerran sen läpi. Sitten alkaaki jo silmissä vilistä ja pää tuntuu räjähtävän. Viime yönä oli pakko ottaa kaks kertaa Panacod, kun muuten ois itku päässy. Muita vaivoja ei liiemmälti ole ja ne supistukset eilen loppu sitten lopulta kokonaan. Mutta siis, oisin IHAN VALMIS lähtemään synnytyssaliin vaikka heti, jos vaan toi poitsu mahassa tekis pikkasen yhteistyötä.

No, huono olo tavalla tai toisella on meistä niin monella, että turha oikeestaan mullakaan sen enempää valittaa. JAKSAMISTA KAIKILLE KOVASTI, NYT TOSIAAN ON JO LOKAKUU; EI VOI MENNÄ ENÄÄ KAUAA!!

Nyt pakko lopettaa, alkaa päässä takomaan..

Mianni 37+1 (juuri ne viikot, joilla meidän toinen lapsi syntyi).

P.S. Meillä on nimi valmiina sekä pojalle, että varalta myös tytölle. Saatiin kerranki molemmille täysin mieluinen nimi :)

Vierailija
46/49 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jo monilla tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä! Ja moni jo päässyt vauvanhakureissulle asti :) Jeni, kyllä sunkin vuoro vielä tulee! Niinku kai minunkin ja muiden..

Itsellä eilen muutama supistus, sellaisia että saa vaan hengityksen puuskuttamaan, ei siis vielä oikeita. Jospa ne jotain tekis kuitenki..?

Eilinen siis meni anopin kuuskymppisiä laitellessa ja niitä juhliessa. Tänään sen huomaa sitten kun on niin raato olo. Painokin noussu parissa päivässä jotain kaks kiloa :o aikasta turpea tyttö siis olen tällä hetkellä. Tiistaina taas saa neuvolan täti ihmetellä..

Lapset jäi onneks mummille siis anoppilaan yöks. Saa olla ihan rauhassa hetken. Oonki ollu aika uupunut tämän viikon. Iltapäivästä pitäis mennä viel rääppiäisiin, eipä tartte ite kokkailla.

Niinalle onnittelut!

Suppareita toivottelen kaikille niitä haluaville!!!

Sanna ja baby rv 38+5

Vierailija
47/49 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mulla oli alunperin LA 8.10. joka sitten muutettiin viikolla aiemmaksi, kun vaavi oli kolmessa ultrassa viikkoa edellä menkoista lasketusta LA:sta. MUTTA: Siinäpä oli sellanen juttu, että tosiaan kun oli ne hoidot lopetettu ja lapsihaaveista lähes jouduttu luopumaan niin en ollut merkannut menkkojen alkamispäivää ylös enää piiiiitkään aikaan. Oli joteski noloa, kun lääkäri kyseli koska on viimeiset kuukautiset alkaneet...öööööö...tota noinniii...1.-3.1. ja tuo LA 8.10. laskettiin sitten tuon 1.1. mukaan. Jos ne oiskin alkaneet 3.1. niin LA ois kait 5.10. ja itse asiassa 4D ultra antoi LA:ksi tuon 5.10 eli jos nyt tähdättäisiin siihen =D =D Ja eiiii haittaa, vaikka jo silloin 4.10. tulis lähtö tai IHAN KOSKA VAAN ENNEN =))

Lohduttavaa kuulla, että ne supparitkin voivat alkaa ihan " napista painamalla" =) Ja joka ilta tosiaan olen jo jonkin aikaa toivonut, että aamulla oltaisiin jo synnärillä....että jatkanpa toivomista edelleen=)

Mikäs tässä on ollessa....Olo on kuitenkin loppupeleissä suhteellisen OK,

eikä pääkipu ole kyllä verrattavissa MIANNIN pääkipuun. Tsempit sinne!! On varmasti todella puuduttavaa =(

Mut anyway, koitetaan jaksaa-eihän siinä muukaan auta =D

Terkuin: Meikäläinen taas...

Vierailija
48/49 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sulla ollu paikatki tosi hyvällä mallilla jo? Siis auki ja kaikkee? Lähtöhän vois tulla periaatteessa koska vaan.. Pääsisit tosta pääkivustakin.. Tsempit sullekin!

Vierailija
49/49 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oli IIRIS lähtenyt laitokselle, hihii, sellainen kutina mulla jostain syystä olikin että tänään kun tulen pinoon niin Iiris on lähtenyt!! :) Pieniä ennustajan kykyjä?! Vastikään tuossa pari kuukautta sitten ennustin hyvän ystäväni plussatestin näkemällä enneunta. Kenestä ennustaisin seuraavaksi, haluttaisko ketään lähteä laitokselle? :)

Unista puheen ollen - mä NUKUIN aivan hemmetin huonosti viime yön. Näin huonoja unia, heräsin monta kertaa ilman syytä ja aamullakin sitten heräsin 6:30 vaikka muut nukkui, eikä enää uni tullut silmään. Valvoin reilun tunnin siinä sängyssä ennen kun sitten 1,5 v heräsi, nyt sitten aamupäivällä nukuin katkonaisesti tunnin lisää kun oli kroppa väsyksissä. Jotenkin kauhean mälsää, illalla jo tuntui että huonot yöunet on tuloillaan. Jotenkin ajattelin että se vois liittyä synnytykseen, mutta päätin että ei tässä vielä ole aika. Eipä ollutkaan.

Mutta meikäläiselläkin ja ennen kaikkea meidän pikku-Kiraffilla on tänään TÄYSIAIKAISUUS päällänsä. Seuraavat viisi viikkoa taitaakin olla täysaikainen ja sitten yliaika alkaa. Eiköhän tuo sitä ennen kuitenkin maailmaan ilmesty. Hurjan vähän on enää aikaa jäljellä!

Eipäs tässä nyt tällä erää muuta. Kaikille suppareita toivoville oikein paljon niitä säteitä, ei tässä enää kellään voi kovin pitkään mennä :)

Coe rv 37+0 (huh huh)