Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiltti miellyttäjä tyyppi pääsee yli työmokasta?

Vierailija
22.08.2015 |

Tuli tänään mokattua :( yritin kyllä korjata virheeni mutta tuntuu että nolasin itseni siinä vaan pahemmin. Pitääkin vielä jäädä vatvomaan päiväkausiksi kaikkia juttuja :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun nyt mietit mitä sä opit siitä virheestä?

Kerro vaikka meille niin se jäsentyy sun päässä, mitä opit ja mitä aiot tehdä ettet kämmää samoin uudestaan? 

Miksi virhe tapahtui, mitä teit väärin?

Vierailija
2/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mokasin viime viikolla. Luullakseni aika vakava virhe, josta ei onneksi aiheutunut mitään. Hävettää. Pitää vain päästä yli, tsemppiä sinulle! Ei sille enää mitään voi, jatkossa tiedät paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein mokan, jonka takia sain kenkää. Revipä siitä.

Mutta opin siitä vieheestäni todella paljon. Etenkin tajusin, keneen voin luottaa ja keneen ei.

En kadu enää.

Vierailija
4/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:38"]Mä tein mokan, jonka takia sain kenkää. Revipä siitä.

Mutta opin siitä vieheestäni todella paljon. Etenkin tajusin, keneen voin luottaa ja keneen ei.

En kadu enää.
[/quote]

Siis virheestäni

Vierailija
5/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä opit ettei kaikkia voi miellyttää. Koet varmasti raskaaksi olla kiltti miellyttäjä eli kynnysmatto. Nössö.

Itse asiasta - kaikki mokaa.

Vierailija
6/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi virheestä, unohda virhe ja mene eteenpäin.

Vierailija
7/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheeni liittyy asiakaspalveluun ja asiakkaaseen...myin typeränä tuotteen toisen asiakkaan ohi ja tajutessani mokani yritin sitä heti korjata ja tarjota ratkaisua tilanteeseen. Asiakas ei ollut onneksi vihainen mutta tunnollisena ihmisenä tää vaivaa mua vieläkin :( Olen monta vuotta ollut alalla ja tämä oli ensimmäinen vastaavanlainen tapaus enkä totisesti aio tehdä toiste!

Ap

Vierailija
8/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mokaa joskus. Nekin, jotka näyttää ulospäin siltä että niillä ei sekunniksikaan koskaan karkaa tilanne hallinnasta. Sun moka ei siis edes ollut mikään paha, ja voit miettiä itsesi sen asiakkaan rooliin -mahtaako hän muistaa koko juttua enää huomenna? Voit miettiä mitä itse olet ajatellut kun joku työkaveri mokaa -tuskin olet pitänyt juuri minään tuon tapaisia. Ymmärrä että se asian hirveys on nyt vain sun omassa päässä ja helpottaa jonkin ajan kuluttua!

Kyllä se siitä :)

Vierailija
9/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:43"]Virheeni liittyy asiakaspalveluun ja asiakkaaseen...myin typeränä tuotteen toisen asiakkaan ohi ja tajutessani mokani yritin sitä heti korjata ja tarjota ratkaisua tilanteeseen. Asiakas ei ollut onneksi vihainen mutta tunnollisena ihmisenä tää vaivaa mua vieläkin :( Olen monta vuotta ollut alalla ja tämä oli ensimmäinen vastaavanlainen tapaus enkä totisesti aio tehdä toiste!

Ap
[/quote]

No herää ny pahvi

Vierailija
10/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:47"]Kaikki mokaa joskus. Nekin, jotka näyttää ulospäin siltä että niillä ei sekunniksikaan koskaan karkaa tilanne hallinnasta. Sun moka ei siis edes ollut mikään paha, ja voit miettiä itsesi sen asiakkaan rooliin -mahtaako hän muistaa koko juttua enää huomenna? Voit miettiä mitä itse olet ajatellut kun joku työkaveri mokaa -tuskin olet pitänyt juuri minään tuon tapaisia. Ymmärrä että se asian hirveys on nyt vain sun omassa päässä ja helpottaa jonkin ajan kuluttua!

Kyllä se siitä :)
[/quote]
Kiitos :) niinhän se on että itse nämä asiat näkee isompina kuin oikeasti ovatkaan. Ainoa oikea haitta mikä tästä aiheutui oli extrakuluja yritykselle mutta ehkä se kompensoi jos saadaan pitkäaikainen ostaja pidettyä asiakkaanamme :) asiakkaan tyytyväisyys on minulle kaikki kaikessa, harmi ettei kaikki firmassa näe asiaa samalla tavalla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan