Mikä paukkuu Lauttasaaressa?
Ilotulitukselta kuulostaa mutta mitään ei näy...
Kommentit (34)
Vuosaaressakin paukkui kympin aikaan.
Makeet ilotulitukset näky Larussa!
Ja et sit soittanut "kun eihän se minun asiani ole ilmoittaa poliisille, kyllä joku muu varmaan soittaa"?
Ravustus alkoi. Raukat sinkoilee henkensä edestä metsässä:(
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:41"]No kuten näet, juuri kukaan ei soita kun täältä saa asiantuntevammat mielipiteet asiaan kuin asiaan.
[/quote]
Mua ajoi kerran vastaan auto moottoritiellä, väärällä puolella. Hädin tuskin sain väistettyä. Kyllä vitutti, kun hätäkeskus oli tukossa. Onneksi kukaan ei kuollut. Ehkä silloinkin oli jossain ilotulitus :/
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:44"]Ravustus alkoi. Raukat sinkoilee henkensä edestä metsässä:(
[/quote]voi poloset!!!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:43"]Pakkanen paukkuu.
[/quote]
Mä jätän yöksi ikkunan auki jos vaikka pakkanen panos
Vanhapiika
Tampereellakin kuului tänään ja joskus aiemminkin ihan samantyylistä ääntä. Ehkä joku tapahtuma ja ilotulitukset? Tai kuuluvat jostain kaiuttimista tapahtuman jälkeen.
Kivenlahdessakin on illan aikana paukkunut. Sorsastusta?
No ei niitä turhia soittoja varmaan verrattain tällaisten ilotulitusten yhteydessä niin usein ole. Mutta jos siellä on joku harjoittelemassa Ranskan perjantaisia tapahtumia tänne, NIIN EIKÖS OIKEASTAAN OLIS IHAN KIVAA JOS SE VÄLINEISTÖ SAATAISIIN SILTÄ HARRASTELIJALTA POIS, vaikka muutaman ylimääräisenkin soiton avulla???!
Blockfestissa oli kai ollut keekin keikalla ilotulitus. Mutta peräänkuulutan edelleen sitä että soittakaa jos jotain outoa kuuluu, siinä voi olla omakin henki kohta vaarassa jos niitä välineitä on väärissä käsissä. Ei mikään vitsailun aihe.
No kuten näet, juuri kukaan ei soita kun täältä saa asiantuntevammat mielipiteet asiaan kuin asiaan.