Minne saa palauttaa huonon vaimon
Kommentit (20)
Palauta sille entiselle ukolle. Jos ei ota vastaan niin on olemassa ongelmajäteasemia.
Vie lapsuudenkotiinsa ja sano, että pitäkää tekopalkkananne.
Palautuksilla on joku takaraja, ehkä korkeintaan 1 vuosi. Sen jälkeen pitää vain pitää ristinään.
Se vie erossa puolet omaisuudestasi
Ei minnekkään,jatka hänen kouluttamistaan,niin oppii olemaan.
Pakkaa laatikkoon ja kirjoita Ilmaiseksi , kadun varteen. Kyllä löytyy hakijoita, koska kaikki mikä on ilmaista menee heti.
Mihin voi palauttaa huonon miegen?
Ei itse osaa edes hankkia vessaoaperia ja marisee sitten sen laadusta kun minä hankin.
Rva
Ap on ns. kermaperse. Osta itse oma vessapaperisi.
Ei niitä kannata kierrättää, huononevat joka kierroksella. Biojätteeseen vaan.
Onko kyseessä Aasiasta tuotu vaimo......kysyn nyt vain kun kysyttiin mihin saa palauttaa
Vie lappiin ja päästä vapaaksi luontoon.
Älä huoli, lähtee kyllä ihan pian, kun jatkat noita juttujasi. Tai sitten vaimolla on sinun lähdätys alkanut. Seuraavaksi tuo kaupasta pilsneriä ja salaattia.
Anna hyvään kotiin. Minulla on mies, joka onnellisena ja kiitollisena pyyhkii vaikka lidlin paperiin. Edellinen kitisi juuri tuollaisista merkitykseltään vessapaperin kokoisista asioista.
"annetaan huono vaimo hyvään kotiin" ????
Vierailija kirjoitti:
Anna hyvään kotiin. Minulla on mies, joka onnellisena ja kiitollisena pyyhkii vaikka lidlin paperiin. Edellinen kitisi juuri tuollaisista merkitykseltään vessapaperin kokoisista asioista.
Ei se ole yhdentekevää. Juurikin pyyhin pyrstöni miehen tuomaan keltaiseen serlaan, joka on selvästi sukua sanomalehtipaperille. En suosittele. Täältä löytyisi huonolle vaimolle sopiva mies.
vakka kantensa valitsee