Miten olette hemmotelleet miestänne?
Mitä kivaa te olette viimeksi tehneet miehellenne? Siis jotenkin spesiaalisti huomioineet. Kaipaan vähän ideoita, olisi kiva vähän hemmotella miestä :) en tarvitse näitä "ota suihin" -vinkkejä, se puoli meillä on oikein hyvässä hoidossa.
Kommentit (15)
Meillä oli eilen miehen kanssa pitkästä aikaa yhtä aikaa vapaa-ilta ja seuraava päivä. Tein illalla ruoaksi miehen lempiruokaa; pekoni-aurajuusto lihapullia, itse tehtyjä lohkoperunoita ja kermaviilikastiketta. Juomaksi olutta. Illalla lähdettiin, vähän minun järjestämänä yllärinä, baariin katsomaan bändin keikkaa, josta tiesin mieheni tykkäävän. Ei ehkä mitään "spesiaalia", mutta meillä oli tosi onnistunut ilta :)
Tilasin juuri leffaliput huomiselle. Pidemmällä tähtäimellä vien teatteriin, syömään ja hotelliin, syyslomalla Lontooseen. Mies tekee aivan liian paljon töitä ja haluaisin, että vähentäisi koska mikään pakko ei ole. Pelkään terveytensä puolesta.
Miksi heteromiehet eivät saa vastata tähän?
Kivoja ideoita, 3 ja 4, kiitos. Leffa ja miehen lemppariruoka ainakin on toteutettava! Onko kellään lisää ideoita? :)
5, tarkoitatko että miksei miehet saa vastata miten toivoisi hemmoteltavan? Tottakai saa!
Ap
Annoin sen nukkua tänään pitkään ennen kuin ajoin sen ylös. No ei sitä nurmikkoa olisi aamukasteisena ollut helppoa leikata kun kone menee kokoajan tukkoon.
Eipä yllätä että tämän palstan naiset ei paljon miehiä hemmottele!
Yleensä juuri noita että teen ruokaa, josta tiedän miehen pitävän, tai joskus ostan kaljan jääkaappiin kun mies tulee yöllä töistä. Joskus ostelen yllärinä jotain pieniä vaatekappaleita tai leffoja, joista tykkää.
Outoa. Musta noi mitä mainitsette hemmotteluna on ihan normaalia suhdearkea. Tietysti tehdään lempiruokia ja käydään leffassa ja keikoilla.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:24"]Outoa. Musta noi mitä mainitsette hemmotteluna on ihan normaalia suhdearkea. Tietysti tehdään lempiruokia ja käydään leffassa ja keikoilla.
[/quote]
Ihan riippuu kenenkin arjesta. Joillekin meistä pienetkin yhteiset hetket on luksusta.
Seksin ja siistin kodin lisäksi, mun mies kyllä nauttii hyvästä ruoasta. On itse laiska valmistamaan itselleen mitään kunnollista.
Oon ostanut lippuja keikoille joista tiedän miehen tykkäävän ja pari kertaa lentoliput johonkin ulkomaille.
Häipynyt viikonlopuksi äidin helmoihin.
Vien joka aamu kahvin sänkyyn :) samoiten annan hierontoja (happy endingillä!), leivon hänen lempiherkkujaan ja teen lempiruokiaan. Nyt ostin vähän seksikkäämpää vaatetta kun mies tulee huomenna reissusta kotiin. Olen ottanut hänelle tuhmia kuvia ja videoitakin. Yritän ylläpitää yllätyksellisyyttä arjessa, piristämässä muuten niin tasaista eloa.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:24"]Outoa. Musta noi mitä mainitsette hemmotteluna on ihan normaalia suhdearkea. Tietysti tehdään lempiruokia ja käydään leffassa ja keikoilla.
[/quote]
Ei meillä keretä niin usein, että voisi sanoa arjeksi. Molemmilla vuorotyö, eli yhteistä aikaakin on aika vähän, saati sitten niin että voidaan lähteä baariin. Kyllä meillä molemmat ruokaa laittaa, myös toisen suosikkeja, mutta ei se ole sama asia kuin rauhassa syödä yhdessä ja juoda olutta. Rentoutua. Mutta kuten kirjoitinkin, "ei ehkä mitään spesiaalia mutta meillä oli mukavaa". Kukin tavallaan. -3
Huusin juuri, että "Hemmo, tuo mulle olut jääkaapista!" Toi se.