Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:53"]

JättiP taisi joskus mainita, että ympärysmitta on 90. Muijalla noin 100 kg ylipainoa...

[/quote]Minä painan 80 kg, ja ympärysmitta on 105 cm (tosin 50-kiloisenakin se oli 85 cm). Näkeehän sen kuvistakin että P käyttää liian pienellä ympärysmitalla olevia rintsikoita, ne kun uppoavat inhoittavastu syvälle läskin sekaan. 

[/quote]

Juu, sillä nousee se tissiliivien takaosa niin ylös kuin kädet antaa myöten.

[/quote] Jos rintaliivien takaosa nousee ylös, ympärysmitta on liian iso.

Vierailija
62/110 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mahtavan näköiset lollot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjooo, eipä tuollaiset utareet  oikein kauniit ole. Varsinkaan ylipainon kera.

Vierailija
64/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:20"]

Onpa mahtavan näköiset lollot.

[/quote]näin on

Vierailija
65/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi komeat. Olisin ikionnellinen jos pääsisin kopeloimaan tuommosia tissejä. Rusinatissit ei kiinnosta

Vierailija
66/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri kaliiberia kuin omat. Itsellä 167/52 ja koko 75A. Rasvaprosentti 16.

Vierailija
67/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi 52-kiloisella keskimittaisella olla 75? Veikkaan 65.

Vierailija
68/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat kun mun L-cupin rinnat

Vierailija
69/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jää liiveistä painauma rintojen alle. Ja kyllä liivit mulle painaa muutenkin ne "makkarat" tonne. Mutta silti ei tuota ongelmaa laittaa muutamaa sormea ympäryksen väliin. Rintani myös painaa sen verran, että isommalla ympäryksellä liivit nousee heti selästä ylös. Olen kokenut sen oikeasti napakan ympäryksen itselleni sopivimmaksi ja sitä on myös liiviliikkeet aina suositellut mulle, vaikka olen ylipainoinen. 75 ympärystä siis käytän, vaikka ylipainoa on 18kg.

Sitä on ehkä kevyemmillä rinnoilla vaikea ymmärtää, että se lihava jolla on ne painavat rinnat, tarvitsee myös tiukemman ympäryksen, jotta ne liivit pysyy paikallaan. Oma ympärykseni on takaa itseasiassa muutaman millin irti selästä selkärangan kohdalta, vaikka puristaa selkeät jäljet esim sivuille. 

Vierailija
70/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:28"]

isommat kun mun L-cupin rinnat

[/quote]

Tuo on UK koko. EU:n L vastaa UK koossa jtn GG/H kokoa.

Vierailija
71/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:43"]

Sitä on ehkä kevyemmillä rinnoilla vaikea ymmärtää, että se lihava jolla on ne painavat rinnat, tarvitsee myös tiukemman ympäryksen, jotta ne liivit pysyy paikallaan.

[/quote]

Tai sitten paremmin istuvat kupit? Siis muutenkin kuin vain koon puolesta. Kaikki rintsikkamallit kun eivät sovi kaikille.

t: itsekin isotissinen, jolla ei oikeasti hyvistä liiveistä jää mitään painaumia

Vierailija
72/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:57"]

Sitä on ehkä kevyemmillä rinnoilla vaikea ymmärtää, että se lihava jolla on ne painavat rinnat, tarvitsee myös tiukemman ympäryksen, jotta ne liivit pysyy paikallaan.

[/quote]

Tai sitten paremmin istuvat kupit? Siis muutenkin kuin vain koon puolesta. Kaikki rintsikkamallit kun eivät sovi kaikille.

t: itsekin isotissinen, jolla ei oikeasti hyvistä liiveistä jää mitään painaumia

[/quote]

Mikähän mahtaa olla kokosi? Kupit istuu kiitos vain kyllä hyvin, mutta jos ympärykseni on suurempi se nousee selästä ylös. 

Vierailija
73/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:01"]

[/quote]

[/quote]

Mikähän mahtaa olla kokosi? Kupit istuu kiitos vain kyllä hyvin, mutta jos ympärykseni on suurempi se nousee selästä ylös. 

[/quote]

Suomalaisena kokona käyttämäni koko olisi 70I.

Hyvä jos sinulla istuu, ei sitten ole mitään ongelmaa, jos kerran painaumat eivät häiritse. Olen vain itse huomannut, että monet kuppimallit ovat minun rintojeni mallia ajatellen ihan no-no. Ja minua painaumat tosiaan häiritsevät: en voi sietää, että jostain kiristää ja puristaa. Minun varmaan "kuuluisi" käyttää kokoa 65J, mutta kun valitsen liivit oikein, niin isommalla ympärysmitalla tuntuu parhaalta.

Vierailija
74/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Suomalaisena kokona käyttämäni koko olisi 70I.

Hyvä jos sinulla istuu, ei sitten ole mitään ongelmaa, jos kerran painaumat eivät häiritse. Olen vain itse huomannut, että monet kuppimallit ovat minun rintojeni mallia ajatellen ihan no-no. Ja minua painaumat tosiaan häiritsevät: en voi sietää, että jostain kiristää ja puristaa. Minun varmaan "kuuluisi" käyttää kokoa 65J, mutta kun valitsen liivit oikein, niin isommalla ympärysmitalla tuntuu parhaalta.

[/quote]

Niin no meillä on pieni ero siinä rintojen painossakin sitten. Sun painaa n. kilon per rinta, joka sekin on jo paljon, mutta mä oon toi UK 34J koon omaava ja mun rinnat painaa tyyliin tuplaten tuon (wikipedian mukaan yhteensä n. 4,2kg). Ja tosiaan ei ne liivit mitään mustelmia tai pahoja punasia jälkiä paina, mutta kyllä ne painaa ne ylimääräset makkarat sieltä ja jättää päivän päätteeksi painauman. Mutta tosiaan suuremman ympäryksen kanssa on mahdoton olla, kun menee ihan lyttyyn, kun ei saa tukea. Mä ymmärrän tonkin, että on ikävä olla kun joku vaate tai joku painaa. Mä oon jo siihen tottunut, että ympärys on tiukka, mutta ei se mitenkään ikävästi kuitenkaan tai liikaa päällä paina. Mulla taas rinnat painaa ilman liivejä rintakehää ikävästi.

Täällä toi painotaulukko:

https://en.wikipedia.org/wiki/Bra_size 

Vierailija
75/110 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:50"]

Tjooo, eipä tuollaiset utareet  oikein kauniit ole. Varsinkaan ylipainon kera.

[/quote]

Tuollaisia kymmeniä kiloja ylipainoisia emäntä-utare-naisia on Suomikin pullollaan. Mikä ihme tuo on. Tuossa olotilassa ei ole mitään kadehdittavaa, vaikka itse niin uskottelevatkin.

Vierailija
76/110 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:23"]

Siis säälittää että jollain jää naiseus kokonaan kokematta. Kurvikas aikuisen naisen vartalo on kaunis ja tuntuu seksikkäältä. Varsinkin ne katseet miehiltä, jotka tietää ettei saa sua ikinä.

[/quote]jees, kurvit todella kuuluu naiselle.

Vierailija
77/110 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaikea löytää vaatteita, minunkin on vaikka rinnat eivät ole kuin UK32g kokoa. Selkäsäryt voivat olla myös melkoiset.

Vierailija
78/110 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat. G-kuppi on kyllä paras, oikein väliinnussittava tissikoko.

Vierailija
79/110 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, tuollaisia kun pääsisi leipomaan...

Vierailija
80/110 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65A kattelee ja sanoo että hyi helvetti. Yök yök. Ällöttäisi ihan sikana kaikki kyylät, leikkaisin pois. Olen pahoillani, niin ollaan erilaisia. Onneksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä