Mitä sanotte L-kupin rinnoista? sisältää kuvan.
Kommentit (110)
L = large
Millaisethan olisivat XL?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vähän sitä, että kaksi noista kolmesta naisesta on selkeästi ylipainoisia, eikä tuo mustapukuinenkaan hirveän hoikka ole. Miten ihmeessä nykyään kaikilla on ympärysmitta noin pieni?? 32 on siis yhtä kuin meikäläisten 70.
Tuolla ensimmäiselläkin on aika paljon mahaa. Yksi ystäväni näyttää silmämääräisesti samankokoiselta, eikä meinaa mistään löytää sopivia rintsikoita, vaikka käyttää ympärysmittaa 95 tai 100.
Itse olen 167 cm/55 kg ja minunkin ympärysmittani on 70. 60-kiloisena oli 75. En tajua.
Mä selitän tän sulle. Naisen paino ei vaikuta ruumiinrakenteeseen. Se tarkoittaa, että se luusto on mikä on. Eli jos on kapea selkä (= hyvin kapea rintakehä) niin selänympärys on aina suhteessa kapeampi kuin jollakin leveäselkäisellä (leveä rintakehän luusto, törröttävä kylkiluut).
Et kai kuvittele että jonkun leveät leukaperät kapenevat laihtuessa tai että lihoessa kapeiden hartioiden luusto levenee?
Mun yks tuttava on just tuota kapeaselkäistä mallia, joten ylipainosenakin rintaliivinympärys on 70-75, kun taas toisen sellaisen laihan atleettisen tyttökaverin liivit ovat aina 85. Painoeroa heillä on nyt joku 25 kg ainakin, eli toi 70-ympäryksinen on se painavampi.
Lisäksi kun on kapeaselkäinen ja kuppikoko on iso, on rintaliiveissä usein tärkeä ottaa napakka ympärys, koska se tukee paremmin. Toisaalta usein hieman pulleampi nainen voi pitää myös napakammasta ympäryksestä, koska se pitää pehmusteet kurissa.
Luin ketjua, vaikka arvasin, että on haukkujia mukana. Mä en tykkäisi olla tissitön nainen, jonka miehen rintalihakset olisivat omia rintoja isommat. Joo, on L-kupit, muttei ole niska-hartiasärkyjä, olen leveäharteinen ja luustoltani vahva. En häpeä enää itseäni, vaikka monet haluisivat lehmän leiman muhun iskeä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:28"]
isommat kun mun L-cupin rinnat
Tuo on UK koko. EU:n L vastaa UK koossa jtn GG/H kokoa.
Eipäs. Kyllä UK koko 32L on enemmänkin 70M eurokoossa.
Hyvä jos ovat itse tyytyväisiä ja kokevat, ettei haittaa elämää. Mulle jo 75G tuottaa hankaluuksia :-/
Minulla on H kuppi. Olen ihan tyytyväinen. Ihan sopiva koko.
Joo, H kuppi on ihan hyvä koko. Minulla on 75H. Olen kyllä tyyytyväinen. EU olisi mitään vastaan vaikka olisivat muutamaa kokoa isommatkin.
L kuppi rinnat näyttävät mahtavilta. Ihanat. Haluaisin myös itselleni.
T: 75H
Ei kaikki syty isoista, itse en isoista lämpene päinvastoin ovat vastenmieliset, eihän ne isot löllöt ole edes kauniit.
Nuo kun liivestä vapautta riippuvat navassa saakka kuin perunasäkit, vanhetessa pahemmaksi vaan menee läski katoaa sitten ne on kuin littanat majan pyrstöt.
Pienehköt on mun mielestä kauneimmat.