Suomen pitää nyt säästää. Uusista hävittäjistä peruutettava 30-50%. Säästetään 5-8 miljardia tuolla tavalla
Ihan oikeesti. Eikö 32-40 superhävittäjää muka olisi ihan tarpeeksi, kun naapurissa on paperitiikeri ja meillä Naton 1000+ hävittäjää tukena?
Kommentit (10)
asiaa ei päätetä vauva palstalla
ja venäjä tekee kansanmauhaa Ukrainassa
Meinaatteko te kallut että ne hävittäjät hoitaa sairautenne, paikkaa tiestön ja maksaa sossurahanne?
ap
Ap on ryz x zän kätyri, joka yrittää heikentää Suomen puolustuskykyä, jotta ryz x zänpas x ka voisi hyökätä tänne.
Toisekseen niitä "paperitiikeriläisiä" on 150 miljoonaa ja meitä 5,5 miljoonaa.
-Ukraina pärjää ainostaan, koska heitä on kymmenkertainen määrä suomalaisiin nähden, meiltä olisi joukot jo vähissä tässä tilanteessa ja rajaa on 1000km.
-Puolustuskykymme on turvattava ITSE joka tilanteessa.
Juu, liitytään vaan suosiolla venäjään. Säästyy hyvä raha, daa daa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ryz x zän kätyri, joka yrittää heikentää Suomen puolustuskykyä, jotta ryz x zänpas x ka voisi hyökätä tänne.
-Ukraina pärjää ainostaan, koska heitä on kymmenkertainen määrä suomalaisiin nähden, meiltä olisi joukot jo vähissä tässä tilanteessa ja rajaa on 1000km.
No mihin se Nato katosi? Eikö ne autakaan jäsentään
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin se Nato katosi? Eikö ne autakaan jäsentään
ap
Ei, jos trump tai trump kakkonen valitaan presidentiksi.
ap = r y s s ä paskaisesta pietarista
Ei.