Mitä sanotte L-kupin rinnoista? sisältää kuvan.
Kommentit (110)
Samaa mieltä kuin muistakin ylisuurista ruumiinosista
onko täällä kellään noin isoja tissejä?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:16"]
Otsikon kysymykseen: sanon, että voi voi! Isot tissit nuorena, ja jos noilla imettää, ne suurenee entisestään, ja myös lösähtävät!
Ongelmia on monenlaisia:
hartiakivut, ryhti huononee
työskennellessä aina tiellä
liiviongelmat, kun mistään tavan kaupasta ei löydy liivejä ja mitkä löytyvät, ovat mallia isoäidinäiti
tosi inhottavaa, kun vanhat ukot kuolaa ja kaikki töllöttää
imetyksessä järkyttävän suuret, vauva jää kauas ja on hankala pitää vauvaa sylissä
vanhana roikkuvat polvissa ja saa tukea todella kunnon kuormaliinaolkaimilla, että pysyvät poissa jaloista
[/quote] Mun työkaverilla Deen tissit imettämällä pieneni Beehen. Ja toisekseen itsestä oli mukava nostaa tissi vauvalle, kuin vauva tissille, vauva makasi sylissä.
Itse en H-kuppisena käytä lainkaan kupillisia liivejä enää lainkaan, luotan wowwbrahan! Ei voisi mukavampia ollakaan.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:06"]
32 tuumaa on 80 cm
[/quote]
Mutta kun se ei mene noin suoraan. Tuumakoko 32 vastaa silti meidän senttikokoa 70, koska täällä senttikoko viittaa suoraan siihen ympärysmittaan ja tuumakokoa käyttävissä maissa kokonumero tulee eri tavalla.
[/quote]
Mitä tuo tuumakoko sitten tarkoittaa jos ei rinnanalusmittaa?
Mitkä utareet... Ei tuollaisten kanssa varmasti voi edes elää normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:06"]
32 tuumaa on 80 cm
[/quote]
Mutta kun se ei mene noin suoraan. Tuumakoko 32 vastaa silti meidän senttikokoa 70, koska täällä senttikoko viittaa suoraan siihen ympärysmittaan ja tuumakokoa käyttävissä maissa kokonumero tulee eri tavalla.
[/quote]
Mitä tuo tuumakoko sitten tarkoittaa jos ei rinnanalusmittaa?
[/quote]
No alunperin se tarkoitti mittaa rinnan päältä, vaikka eihän se enää käytännössä niin mene; vanha käytäntö on vain jäänyt.
Esimerkiksi 32-kokoiset rintsikat oli tarkoitettu naisille, joilla oli vaatteissakin "bust size" 32. Periaatteessa se siis viittasi vaatekokoon.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:43"]
Sitä on ehkä kevyemmillä rinnoilla vaikea ymmärtää, että se lihava jolla on ne painavat rinnat, tarvitsee myös tiukemman ympäryksen, jotta ne liivit pysyy paikallaan.
[/quote]
Tai sitten paremmin istuvat kupit? Siis muutenkin kuin vain koon puolesta. Kaikki rintsikkamallit kun eivät sovi kaikille.
t: itsekin isotissinen, jolla ei oikeasti hyvistä liiveistä jää mitään painaumia
[/quote]
Mikähän mahtaa olla kokosi? Kupit istuu kiitos vain kyllä hyvin, mutta jos ympärykseni on suurempi se nousee selästä ylös.
[/quote]
Suomalaisena kokona käyttämäni koko olisi 70I.
Hyvä jos sinulla istuu, ei sitten ole mitään ongelmaa, jos kerran painaumat eivät häiritse. Olen vain itse huomannut, että monet kuppimallit ovat minun rintojeni mallia ajatellen ihan no-no. Ja minua painaumat tosiaan häiritsevät: en voi sietää, että jostain kiristää ja puristaa. Minun varmaan "kuuluisi" käyttää kokoa 65J, mutta kun valitsen liivit oikein, niin isommalla ympärysmitalla tuntuu parhaalta.
[/quote]
Niin no meillä on pieni ero siinä rintojen painossakin sitten. Sun painaa n. kilon per rinta, joka sekin on jo paljon, mutta mä oon toi UK 34J koon omaava ja mun rinnat painaa tyyliin tuplaten tuon (wikipedian mukaan yhteensä n. 4,2kg). Ja tosiaan ei ne liivit mitään mustelmia tai pahoja punasia jälkiä paina, mutta kyllä ne painaa ne ylimääräset makkarat sieltä ja jättää päivän päätteeksi painauman. Mutta tosiaan suuremman ympäryksen kanssa on mahdoton olla, kun menee ihan lyttyyn, kun ei saa tukea. Mä ymmärrän tonkin, että on ikävä olla kun joku vaate tai joku painaa. Mä oon jo siihen tottunut, että ympärys on tiukka, mutta ei se mitenkään ikävästi kuitenkaan tai liikaa päällä paina. Mulla taas rinnat painaa ilman liivejä rintakehää ikävästi.
Täällä toi painotaulukko:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bra_size
[/quote]
Tämän tekstin luettuani olen vieläkin tyytyväisempi omiin 70B rusinoihini. Voin pitää ohuesta pikkuhousumateriaalista tehtyjä toppeja ilman mitään puristusefektiä, eikä tissit paina, hölsky, veny tai tutise.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:26"]Miten voi 52-kiloisella keskimittaisella olla 75? Veikkaan 65.
[/quote]
Mulla on myös. Leveä selkä ja rintakehä eikä luusto muutu painon mukaan.
Ihan käsittämätön toi 75 ja A. Ihan teinitissit jotka ei roiku ja näy yhtään?
Siis säälittää että jollain jää naiseus kokonaan kokematta. Kurvikas aikuisen naisen vartalo on kaunis ja tuntuu seksikkäältä. Varsinkin ne katseet miehiltä, jotka tietää ettei saa sua ikinä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:23"]
Siis säälittää että jollain jää naiseus kokonaan kokematta. Kurvikas aikuisen naisen vartalo on kaunis ja tuntuu seksikkäältä. Varsinkin ne katseet miehiltä, jotka tietää ettei saa sua ikinä.
[/quote]
No tämä ajatusmaailma on minultakin jäänyt kokonaan kokematta, luojan kiitos, vaikka kuppikokoni onkin 70I.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:23"]
[/quote]
No tämä ajatusmaailma on minultakin jäänyt kokonaan kokematta, luojan kiitos, vaikka kuppikokoni onkin 70I.
[/quote]
Siis naiseus jäänyt kokematta? Onhan sinulla kurveja I:n verran.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:23"] Siis säälittää että jollain jää naiseus kokonaan kokematta. Kurvikas aikuisen naisen vartalo on kaunis ja tuntuu seksikkäältä. Varsinkin ne katseet miehiltä, jotka tietää ettei saa sua ikinä. [/quote] No tämä ajatusmaailma on minultakin jäänyt kokonaan kokematta, luojan kiitos, vaikka kuppikokoni onkin 70I. [/quote] Siis naiseus jäänyt kokematta? Onhan sinulla kurveja I:n verran.
[/quote]täh?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:23"] Siis säälittää että jollain jää naiseus kokonaan kokematta. Kurvikas aikuisen naisen vartalo on kaunis ja tuntuu seksikkäältä. Varsinkin ne katseet miehiltä, jotka tietää ettei saa sua ikinä. [/quote] No tämä ajatusmaailma on minultakin jäänyt kokonaan kokematta, luojan kiitos, vaikka kuppikokoni onkin 70I. [/quote] Siis naiseus jäänyt kokematta? Onhan sinulla kurveja I:n verran.
[/quote]
Siis se ajatusmaailma jäänyt kokematta, että palvoisi omaa kurvikasta vartaloaan ja nauttisi "katseista miehiltä, jotka tietää ettei saa sua ikinä"... ugh.
Vierailija kirjoitti:
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=L&age=&brand=&sister_sizes=0&search=Search
uuuh mahtavat, onko täällä kellään noin isoja tai edes lähelle noin isot?
Itse mietin, että riittääkö noilla naisilla pelkkien tissien takia vientiä ja vonkausta sitten meitä muita enemmän? Jos kerran "kaikki" miehet isoista tykkää. Ja onko se jotenkin suurikin nautinto olla koko ajan kuolauksen kohde. Entä naiset, pitävätkö automaattisesti välimatkaa, ei esimerkiksi haluta tutustuttaa tällaisia tissimaakari-ystäviä omalle miehelle?
Itsellä 75E jota pidän korkeintaan keskikokoisena, kun ylipainoakin on lähemmäs 10kg.
Kuva ilman liivejä kiitos, tissit kauniisti navan alla