Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kaunis ja laiha miksi en löydä kumppania

Vierailija
22.08.2015 |

Missä vika? Kukaan ei ole kiinnostunut minusta.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:04"]

Olet tympeä ja ylimielisen oloinen. Ei sellaisesta pidetä. 

[/quote]Tiedän tasoni, onko se väärin? ap

[/quote]

No sieltähän se tuli, todistit #4 väittämän oikeaksi. Olet juurikin se prinsessa vaikka toisin väität.

Vierailija
82/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:13"]Otatko suikkuliin, nieletkö lastin? Otatko myös anaaliin? Jos et et ja et, siinäpä se.
[/quote]

Meinas mennä kahvi väärään kurkkuun. Tästä tuli kyllä päivän parhaat naurut.

Suurta rakkautta ja tunnetta toista ihmistä kohtaan suorastaan tulvii.....Eihän tuohon mitään ihmistä kannata ottaa kumppaniksi. Onhan noita erilaisia laitteitakin jotka täyttää nuo tarpeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:16"]

Minä olen tavis ja hoikahko, ei minuatakaan kukaan kiinnostu. Olen sisäänpäinkääntynyt enkä mitenkään flirtti. Saan kyllä suuni auki ja olen puheliaskin kun aihe kiinnostaa, mutta sellainen small talk on hankalampaa. Olen päätellyt, että vaikutan aika tylsältä tyypiltä. Yleensä miehet ovat yllättyneet siitä, millainen olen sängyssä.

[/quote]

Tässä esimerkki siitä, miksi naiset eivät ymmärrä lassukoita. Jos miehestä "kukaan ei kiinnostu", niin se tosiaankin tarkoittaa, että seksiä tai seurustelua ei ehkä koko elämän aikana ole kertaakaan. Naiselle "kukaan ei kiinnostu" taas tarkoittaa sitä, että ainakin seksiä on niin paljon, että siitä voi jopa tehdä tilastoja.

[/quote]

Käsitin aloituksesta, että ap:n ongelma oli, ettei hän saa suhdetta. Tietysti mukiinmenevän näköisenä saan seksiä. Silloin tällöin ne ovat edenneet panosuhteisiin. Parisuhteita ei ole ollut.

Vierailija
84/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylenkatsot muita ja kuvittelet olevasi parempi kuin muut. Vaikutat myös todella pinnalliselta, olisit voinut kertoa itsestäsi mitä tahansa piirteitä, mutta mainitset ekana ulkonäön. Moni kakku päältä kaunis, siinäpä kai syy.

Vierailija
85/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kaunis ja laiha?

Vierailija
86/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan täällä leikkii APta minä aloitin tämän ketjun ja seuraa ei tosiaan löydy!

Vierailija
87/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavis ja hoikahko, ei minuatakaan kukaan kiinnostu. Olen sisäänpäinkääntynyt enkä mitenkään flirtti. Saan kyllä suuni auki ja olen puheliaskin kun aihe kiinnostaa, mutta sellainen small talk on hankalampaa. Olen päätellyt, että vaikutan aika tylsältä tyypiltä. Yleensä miehet ovat yllättyneet siitä, millainen olen sängyssä.

[/quote]

Tässä esimerkki siitä, miksi naiset eivät ymmärrä lassukoita. Jos miehestä "kukaan ei kiinnostu", niin se tosiaankin tarkoittaa, että seksiä tai seurustelua ei ehkä koko elämän aikana ole kertaakaan. Naiselle "kukaan ei kiinnostu" taas tarkoittaa sitä, että ainakin seksiä on niin paljon, että siitä voi jopa tehdä tilastoja.

[/quote]

Tämä.

Vierailija
88/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:24"]

[/quote]

[/quote]

Käsitin aloituksesta, että ap:n ongelma oli, ettei hän saa suhdetta. Tietysti mukiinmenevän näköisenä saan seksiä. Silloin tällöin ne ovat edenneet panosuhteisiin. Parisuhteita ei ole ollut.

[/quote]

Eli ei siis tajua että hänen markkina-arvonsa seksiin ja parisuhteisiin on aivan eri? Että seksiä saa tasokkaammalta mieheltä ilman ponnisteluja tai sen suurempaa vaivannäköä, mutta parisuhteen eteen pitäisi jotain tehdä, oikein panostaa asiaan? Ja yleensä vielä ajoissa.

Vierailija
89/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:52"]

Alfamies saa ujon naisen rentoutumaan. 

Tämä on nähty niin monta kertaa; esim. työkaverini on entinen naistenmies, nykyään naimisissa, ja ihaillen katsoin kuinka se 'vikitteli' työpaikkamme ilmeisen ujoa siivoojaa. Normaalisti tyttö vastaa ujosti "moi" jos sitä tervehtii ja jatkaa sitten äkkiä eteenpäin. No, työkaveri sai sen ensin vastailemaan ja sitten se jo alkoi omatoimisesti kertoa juttuja. Olisi kultaakin kalliimpi taito.

[/quote]

Sosiaalisia ja mukavia ne miehet ovat, mutta tuo taito ei ole koskaan tehnyt eikä teekään yhdestäkään miehestä alfaa.

Alfamieheyteen kun tarvitaan todella paljon muutakin kuin naisten pokaamistaito...

[/quote]

En ylläty alapeukkujen määrästä. Täällähän on miehillä täysin vääristynyt kuva siitä millaisia oikeat alfamiehet ovat. Voin kertoa, että te ette sellaisiksi muutu vaikka naisia oppisittekin iskemään onnistuneesti :D

[/quote]

Minä alapeukutin, koska olen nainen ja en vaan voi käsittää tuota jankutusta alfamieheydestä. Ehkä maailman turhin puheenaihe! Itseltä ainakin loppuisi täysin mielenkiinto, jos saisin kuulla miesystäväni miettivän tuollaisia. Pinnallista paskaa.

Vierailija
90/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet ulkoisesti kumppaniainesta mutta kukaan ei ole kiinnostunut, ainoa vaihtoehto on, että olet persoonana epäkiinnostava. Olet ehkä tyhmä, tylsä tai ilkeä, eikä sellaista kukaan halua kumppanikseen vai ulkonäkö olisi millainen. Tätä tukee sekin, että aloituksessa et maininnut mitään muita ominaisuuksiasi kuin ulkonäön, ts. pidät ulkonäköä olennaisimpana parinmuodostukseen vaikuttavana tekijänä.

Vierailija
91/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päällekäyvä, varattuja vonkaava, luulet olevasi kaunis ja olet päästäsi tyhjä. Itse bmi yli 23 ja hyvän miehen olen löytänyt, enkä edes pidä itseäni kauniina vaan tavallisena

Vierailija
92/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ota yhteyttä täällä "en saa naista" -valittaviin miehiin.

Vierailija
93/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:04"]

Olet tympeä ja ylimielisen oloinen. Ei sellaisesta pidetä. 

[/quote]Tiedän tasoni, onko se väärin? ap

[/quote]

No sieltähän se tuli, todistit #4 väittämän oikeaksi. Olet juurikin se prinsessa vaikka toisin väität.

[/quote]

Jokaisella on oma taso, esim. se ettei halua juoppoa tai muuten surkimusmiestä ei tee ylimieliseksi prinsessaksi vaikka te palstaluuserit toki niin ajattelette, kun huolisitte kenet tahansa naisen epätoivossanne.

Vierailija
94/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku osallistut ensikaudella ''HOTTIKSET'' formaattiin, tai johonkin muuhun reality paskaan, niin alkaa tulla melaa mekkoon. Ehkä jopa suhde!

Vierailija
95/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että ap:n suurin ongelma on siinä, että hän kuvittelee tasonsa korkeammaksi kuin se todellisuudessa on.

Vierailija
96/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän tasoni mutta kukaan ei kiinnostu minusta" kertoo nimenomaan siitä, että ei tunne tasoaan. Kun asiaa yhtään miettii, huomaa, miten epälooginen väite on. Samantasoiset kyllä kiinnostavat toisiaan, ja jos aina tuntuu siltä, ettei saa vastakaikua niiltä, joita itse tavoittelee, yksinkertaisesti on arvioinut tällöin tasonsa väärin.

Vierailija
97/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka itsekeskeinen narsistinen luonteesi. Miehet eivät välitä luuviuluista, pitäö olla ulottuvuuksia.

Vierailija
98/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:02"]

Missä vika? Kukaan ei ole kiinnostunut minusta.

[/quote]

Tykkään isotissisistä naisista .. laihuus ei ole aina etu.

M43

Vierailija
99/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lisäksi oli kiikarissa luurangon laiha nainen, jolla joka ikinen kylkiluu paistoi läpi .. no sen vielä olisi voinut hyväksyä, mutta lisäksi nainen roikkui väkivaltaisen miehen seurassa. Eipä oikein kiinnostanut.

M43

Vierailija
100/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:52"]Alfamies saa ujon naisen rentoutumaan.  Tämä on nähty niin monta kertaa; esim. työkaverini on entinen naistenmies, nykyään naimisissa, ja ihaillen katsoin kuinka se 'vikitteli' työpaikkamme ilmeisen ujoa siivoojaa. Normaalisti tyttö vastaa ujosti "moi" jos sitä tervehtii ja jatkaa sitten äkkiä eteenpäin. No, työkaveri sai sen ensin vastailemaan ja sitten se jo alkoi omatoimisesti kertoa juttuja. Olisi kultaakin kalliimpi taito. [/quote] Pätevimmät näkemäni miehet rupeavat haukkumaan sitä ujoa naikkosta kun se ei rupattele heille.

[/quote]

Voin kertoa että kun tuon paskalastin saa muutaman kerran päälleen ja oppii että on niin vitun vammainen ettei voi koskaan kelvata kenellekään, ei ihan helpolla lähde tekemään itseään tykö niille treffimiehille koska olettaa että ei se minusta kuitenkaan kiinnostu.