Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis ja laiha miksi en löydä kumppania

Vierailija
22.08.2015 |

Missä vika? Kukaan ei ole kiinnostunut minusta.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:01"]

Olen tutustunut miehiin vain opiskelu- ja työpaikoissa. Olen tutussa seurassa iloinen ja nauravainen. Yhteistä on se, että miehiin on tehnyt vaikutuksen, että hiljaiselta hissukalta vaikuttava nainen jossain vaativassa tilanteessa yllättää kaikki. 

[/quote]

Älä jaksa. 

Vierailija
62/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:16"]

Minä olen tavis ja hoikahko, ei minuatakaan kukaan kiinnostu. Olen sisäänpäinkääntynyt enkä mitenkään flirtti. Saan kyllä suuni auki ja olen puheliaskin kun aihe kiinnostaa, mutta sellainen small talk on hankalampaa. Olen päätellyt, että vaikutan aika tylsältä tyypiltä. Yleensä miehet ovat yllättyneet siitä, millainen olen sängyssä.

[/quote]

ÖÖ, millainen sitten?

[/quote]

Hyvin estoton. Tulee miinuspeukkuja, mutta pidän paljon esim. anaaliseksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:06"]

Minä olen reilusti ylipainoinen, ihan kaunis kuitenkin, mutta iloinen ja hymyileväinen, seurallinen. Ja puoliso löytyy ja ottajia olisi lisääkin.

[/quote]kuvittelet vaan. ap

[/quote]

Katkeran kuuloinen ja laiha. Ei onnistu tuolla tavalla. Pitää olla urheilullinen ja treenatun näköinen. Laihat naiset eivät näytä miehistä hyältä, jos ei samalla käy salilla ja ole muodokas.

Vierailija
64/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:12"]

Ei komiasta naamasta montaa velliä keitetä. Vanhan kansan viisauksia.

[/quote]:D Nämä vanhan kansan viisaudet ovat mielestäni aivan ihania ja niin tosia! Löysin joskus jonkun sivun missä viisauksia oli paljon ja nauroin niille vedet silmissä. Viisaudet pitäisi osata ottaa laajempaan käyttöön, niin mainioita ne ovat. N41

Vierailija
65/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:03"]

Olen tutustunut miehiin vain opiskelu- ja työpaikoissa. Olen tutussa seurassa iloinen ja nauravainen. Yhteistä on se, että miehiin on tehnyt vaikutuksen, että hiljaiselta hissukalta vaikuttava nainen jossain vaativassa tilanteessa yllättää kaikki. 

[/quote]

Älä jaksa. 

[/quote]

Jaksa mitä? Tiedän, että vaikutan pitkään täydelliseltä tylsimykseltä. En ikimaailmassa menisi työhaastattelutyyppisille nettitreffeille. Itsetuntemukseni on sen verran hyvä. En halua mykkää tylsimysmiestä itsellenikään. Minun on yksinkertaisesti pakko tutustua miehiin pidemmän ajan kuluessa ihan muissa kuin suhteen hakemisen merkeissä.

Vierailija
66/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:04"]

Minä olen reilusti ylipainoinen, ihan kaunis kuitenkin, mutta iloinen ja hymyileväinen, seurallinen. Ja puoliso löytyy ja ottajia olisi lisääkin.

[/quote]

Katkeran kuuloinen ja laiha. Ei onnistu tuolla tavalla. Pitää olla urheilullinen ja treenatun näköinen. Laihat naiset eivät näytä miehistä hyältä, jos ei samalla käy salilla ja ole muodokas.

[/quote]

LOL

Vierailija
67/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:06"]

[/quote]

Turhaan sä sun heikkoa itseetuntoas purat toisiin joilla on vientiä sua enemmän.
Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa, vaan kyllä sillä luonteellakin on iso osuus.

Vierailija
68/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:04"]

[/quote]

[/quote]

Salihullu iski taas :D

Ja nyt tatille...

Vierailija
69/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:03"]

[/quote]

Älä jaksa. 

[/quote]

Jaksa mitä? Tiedän, että vaikutan pitkään täydelliseltä tylsimykseltä. En ikimaailmassa menisi työhaastattelutyyppisille nettitreffeille. Itsetuntemukseni on sen verran hyvä. En halua mykkää tylsimysmiestä itsellenikään. Minun on yksinkertaisesti pakko tutustua miehiin pidemmän ajan kuluessa ihan muissa kuin suhteen hakemisen merkeissä.

[/quote]

Turha noiden hullujen kanssa on jankuttaa... Eivät ne ymmärrä vaikka kuinka selittäisi yksinkertaisella tavalla omasta tilanteestaan :D

Vierailija
70/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:52"]

Alfamies saa ujon naisen rentoutumaan. 

Tämä on nähty niin monta kertaa; esim. työkaverini on entinen naistenmies, nykyään naimisissa, ja ihaillen katsoin kuinka se 'vikitteli' työpaikkamme ilmeisen ujoa siivoojaa. Normaalisti tyttö vastaa ujosti "moi" jos sitä tervehtii ja jatkaa sitten äkkiä eteenpäin. No, työkaveri sai sen ensin vastailemaan ja sitten se jo alkoi omatoimisesti kertoa juttuja. Olisi kultaakin kalliimpi taito.

[/quote]

Sosiaalisia ja mukavia ne miehet ovat, mutta tuo taito ei ole koskaan tehnyt eikä teekään yhdestäkään miehestä alfaa.

Alfamieheyteen kun tarvitaan todella paljon muutakin kuin naisten pokaamistaito...

[/quote]

En ylläty alapeukkujen määrästä. Täällähän on miehillä täysin vääristynyt kuva siitä millaisia oikeat alfamiehet ovat. Voin kertoa, että te ette sellaisiksi muutu vaikka naisia oppisittekin iskemään onnistuneesti :D

Vierailija
71/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä? Ärsyttävä? Sisäisesti ruma? Ylimielinen?

Luulet olevasi kaunis, vaikket ole? Näitäkin löytyy paljon!

Vierailija
72/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:29"]

Me ujot naiset tiedetään asiamme ja kokemuksemme parhaiten, et sinä :)

Mua on aina miehet lähestyneet suht paljon, mutta normaalit miehet luovuttavat siinä vaiheessa kun eivät jaksa pitää yksinään keskustelua enää yllä.

[/quote]

Eli se ei johdu ujoudesta, vaan siitä, että annat tympeän prinsessavaikutelman. 

Kuten sanoit: sinua on lähestytty paljon. Ujous houkuttaa miehiä. Mutta sen jälkeen voisit tosiaan edes hymyillä, etkä tapittaa siinä viivasuuna nokka pystyssä. Se ei johdu ujoudesta, vaan kusipäisyydestä ja huonoista tavoista. 
[/quote]

Ja paskat. Mä en todellakaan oo nuiva prinsessa, paitsi jos se ettei keksi jatkuvasti jotain lörpötettävää ja höpise kaikkia elämänsä asioita samantien, tarkoittaa sitä että on ylimielinen nyrpistelijä. Ja näinhän se sit vissiin on.
[/quote]

En tyrkytä koskaan itseäni miehille koska en oleta niiden olevan kiinnostuneita minusta. Tosi ylimielistä ja nyrpeää prinsessailua kieltämättä.

Vierailija
73/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Aspergerin syndrooma. Kättely ja silmiin katsominen ovat minulle usein vaikeampia kuin voihkiminen 30-senttinen dildo takapuolessa. Kärjistin, mutta tutulta tuntuvia kokemuksia ketjussa on paljon. Minun on helpompi tutustua ihmisiin, jos saan olla omassa asiantuntijaroolissani työpaikalla. Olisi hirveää lähteä johonkin sokkotreffeille. Käsitän itsekin, ettei Saga Norén -tyyppi ole vaimomateriaalia.

Vierailija
74/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:52"]Alfamies saa ujon naisen rentoutumaan. 

Tämä on nähty niin monta kertaa; esim. työkaverini on entinen naistenmies, nykyään naimisissa, ja ihaillen katsoin kuinka se 'vikitteli' työpaikkamme ilmeisen ujoa siivoojaa. Normaalisti tyttö vastaa ujosti "moi" jos sitä tervehtii ja jatkaa sitten äkkiä eteenpäin. No, työkaveri sai sen ensin vastailemaan ja sitten se jo alkoi omatoimisesti kertoa juttuja. Olisi kultaakin kalliimpi taito.
[/quote]
Pätevimmät näkemäni miehet rupeavat haukkumaan sitä ujoa naikkosta kun se ei rupattele heille.

Vierailija
75/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:07"]

Eikö edes rumat ole lahkeessa kiinni?

[/quote]muutama juoppo "kovaa elämää viettänyt" kyllä olisi mutta en halua sellasta, tiedän tasoni. ap

[/quote]

Öhöm, saanen huomauttaa, että jos et saa miestä, sinulla ei ole sen enempää tasoa kuin sillä nettipoken ääressä yönsä runkkaavalla peräkammarinpojallakaan. Samassa veneessä olette. 

Tuo juuri on naisten ongelma. Ei kukaan tietysti pakota ottamaan sellaista miestä, jota ei halua, mutta sitten on turha valittaakaan. Jos mä laitan mun 10 vuotta vanhan Nissanin myyntiin 30 kilolla koska se on omasta mielestäni ajattomasti muotoiltu, hyväkuntoinen, käy ja kukkuu niin ei sitä kukaan osta. 
[/quote]

Sehän nyt riippuu ihan Nissanista, mitä oot myymässä. Jos se on gtr niin silloin toi hinta on juuri passeli, mut jos taas primera niin hinta liian suuri. ;)

Vierailija
76/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:04"]

Olet tympeä ja ylimielisen oloinen. Ei sellaisesta pidetä. 

[/quote]Tiedän tasoni, onko se väärin? ap
[/quote]Tasosi määrää markkinat ja jos et kerran niillä menesty, sinä kuvittelet tasosi liian korkealle, suhteessa sen markkinoiden määräämään tasoon.

Vierailija
77/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:52"]

Alfamies saa ujon naisen rentoutumaan. 

[/quote]

Sosiaalisia ja mukavia ne miehet ovat, mutta tuo taito ei ole koskaan tehnyt eikä teekään yhdestäkään miehestä alfaa.

Alfamieheyteen kun tarvitaan todella paljon muutakin kuin naisten pokaamistaito...

[/quote]

En ylläty alapeukkujen määrästä. Täällähän on miehillä täysin vääristynyt kuva siitä millaisia oikeat alfamiehet ovat. Voin kertoa, että te ette sellaisiksi muutu vaikka naisia oppisittekin iskemään onnistuneesti :D

[/quote]

Se ongelmahan näissä laasaslaisten markkina-arvoteorioissa ja vastaavissa just on, kun ne on tehty täysin miehen näkökulmasta, eikä heidän ymmärrys riitä näkemään asioita kuten naiset ne kokee.

Vierailija
78/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:16"]

Minä olen tavis ja hoikahko, ei minuatakaan kukaan kiinnostu. Olen sisäänpäinkääntynyt enkä mitenkään flirtti. Saan kyllä suuni auki ja olen puheliaskin kun aihe kiinnostaa, mutta sellainen small talk on hankalampaa. Olen päätellyt, että vaikutan aika tylsältä tyypiltä. Yleensä miehet ovat yllättyneet siitä, millainen olen sängyssä.

[/quote]

Tässä esimerkki siitä, miksi naiset eivät ymmärrä lassukoita. Jos miehestä "kukaan ei kiinnostu", niin se tosiaankin tarkoittaa, että seksiä tai seurustelua ei ehkä koko elämän aikana ole kertaakaan. Naiselle "kukaan ei kiinnostu" taas tarkoittaa sitä, että ainakin seksiä on niin paljon, että siitä voi jopa tehdä tilastoja.

Vierailija
79/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:12"]

Minulla on Aspergerin syndrooma. Kättely ja silmiin katsominen ovat minulle usein vaikeampia kuin voihkiminen 30-senttinen dildo takapuolessa. Kärjistin, mutta tutulta tuntuvia kokemuksia ketjussa on paljon. Minun on helpompi tutustua ihmisiin, jos saan olla omassa asiantuntijaroolissani työpaikalla. Olisi hirveää lähteä johonkin sokkotreffeille. Käsitän itsekin, ettei Saga Norén -tyyppi ole vaimomateriaalia.

[/quote]

Surullisen kuuloista miten lyttäät oman persoonasi ja arvosi oikealle, hyvälle parisuhteelle vain sen perusteella ettet ole samalla tavalla alussa sosiaalinen kuin suuri osa muista. Ei minun arvoani kumppanina ole koskaan vähentänyt alun ujous - se on hidaste ja vaikeuttaa tutustumista toki, mutta ei sen suurempi vika pohjimmiltaan.

Vierailija
80/103 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tuntea omat vahvuutensa. Ei kahvilatreffejä tuntemattomien kanssa, jos ei saa sanaa suustaan. Luki-häiriöisen miehen ei kannata tehdä deitti-ilmoitusta, jossa ensivaikutelma annetaan kirjoittamalla.