No niin sinkkumiehet! Mimi etsii sulhasta!
https://www.is.fi/viihde/art-2000008668627.html
Huom! Miehen pitää olla uhreilullinen ja pitää itsestään huolta.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Mimi koskaan miettinyt mitä hän tuo parisuhteeseen.
Näinpä. Ulkonäössä ei ole vikaa mutta luonteessa tuntuu olevan. Aivan varmasti miehelle suonsilmäke.
mies54v
Vaikuttaa todella impulsiiviselta ihmiseltä. Esittelyvideolla kertoo miettineen 5 min ohjelmaan osallistumista, kun kuuli asiasta ja oli heti messissä. Parhaaksi ominaisuudekseen kertoo "heittäytymisen".
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin olen 8 vuotta Mimiä vanhempi eli emme ole toisillemme potentiaaliset kumppanit. Tämän lisäksi uutisen tekstin perusteella en usko meillä olevan juuri mitään yhteistä.
Öö, olitko siis tuo Mies54v.? Mielestäni 54 miinus Mimin 37 vuotta on enemmän kuin 8 vuoden ikäero, mutta ihan sama, ei se nyt niin nokonuukaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Mimille vois sopia joku ulkomaalainen mies. Ne on just tuollaisia intohimoisia ja moni urheilullisempi valmis ottamaan vähän pyöreemmän, mitä pareja katselee.
Totta, joku tumma ja tulinen voisi olla hyvä.
Miksi pitää sanoa, että haluaa itsestään huolta pitävän kumppanin, kun oikeasti haluaa kumppanin, joka on hoikka tai ei ainakaan lihava? Itse arvostaisin paljon enemmän rehellisyyttä kuin typeriä kiertoilmauksia.
Itselläni on suunnilleen Mimin kriteereihin menevä mies, mutta en häntä löytänyt minkään vaatimuslistan avulla, vaan oman elämäni jutuissa, kun tutustuin ihmisiin avoimin mielin.
Eikö niitä kulttuurista ja urheilusta kiinnostuneita miehiä pitäisi etsiä niistä omista harrastus/työkuvioista, niin löytyisi juuri samoista jutuista kiinnostunut mies? Kulttuurin ja urheilun kenttä on kuitenkin aika laaja...
Me esim. mieheni kanssa ollaan intohimoisia tanssijoita ja tavattiin tanssiharrastuksessa. Lisäksi sattumalta ollaan myös intohimoisia pyöräilijöitä. Mies käy salilla, eikä salilla käynti kiinnosta minua yhtään. Minä taas käyn soittotunneilla ja soitan klassista musiikkia. Miestä ei haittaa harrastukseni, mutta mihinkään klassisen musiikin konserttiin en häntä saisi. Mies on kyllä kiinnostunut jossain määrin kulttuurista, mutta omat kiinnostuksenkohteeni klassinen musiikki, ooppera ja baletti jäävät mieheltä katsomatta. Ei haittaa, meillä on mielestäni tarpeeksi yhteistä ja myös jotain ihan omaa. :)
Tuosta mimistä tulee ensimmäisenä mielee että siinä on yli-ikäinen teini. Paritusohjelmiin osallistujat on aina vähän säälittäviä. Onneksi tuollaisia ohjelmia ei ole pakkoa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin olen 8 vuotta Mimiä vanhempi eli emme ole toisillemme potentiaaliset kumppanit. Tämän lisäksi uutisen tekstin perusteella en usko meillä olevan juuri mitään yhteistä.
Öö, olitko siis tuo Mies54v.? Mielestäni 54 miinus Mimin 37 vuotta on enemmän kuin 8 vuoden ikäero, mutta ihan sama, ei se nyt niin nokonuukaa ole.
En ole Mies54 eli osaan kyllä laskea ikäeroni. Mistä oletat minun olevan Mies54v?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta mimistä tulee ensimmäisenä mielee että siinä on yli-ikäinen teini. Paritusohjelmiin osallistujat on aina vähän säälittäviä. Onneksi tuollaisia ohjelmia ei ole pakkoa katsoa.
Siinä oli muitakin neitejä, nyt kaksi on esitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Ulkonäössä ei ole vikaa mutta luonteessa tuntuu olevan. Aivan varmasti miehelle suonsilmäke.
mies54v
Vaikuttaa todella impulsiiviselta ihmiseltä. Esittelyvideolla kertoo miettineen 5 min ohjelmaan osallistumista, kun kuuli asiasta ja oli heti messissä. Parhaaksi ominaisuudekseen kertoo "heittäytymisen".
Kertoisi jotain oleellista itsestään. Kuten imeekö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimille vois sopia joku ulkomaalainen mies. Ne on just tuollaisia intohimoisia ja moni urheilullisempi valmis ottamaan vähän pyöreemmän, mitä pareja katselee.
Totta, joku tumma ja tulinen voisi olla hyvä.
Osais kieliäkin ja matkustelis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Mies54 eli osaan kyllä laskea ikäeroni. Mistä oletat minun olevan Mies54v?
Koska vastauksesta näytti olevan kysymykseeni Mies54v:lle, eli miksi hän ei hakisi mukaan ohjelmaan. Siksi. Ehkä se ei ollut, mutta oikeastaan minua ei kiinnosta ollenkaan, kunhan hengaan palstalla, kun vapaalla olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Kertoisi jotain oleellista itsestään. Kuten imeekö?
Sinä voit imeä itseäsi, alahan mennä nyt.
-Hän toivoisikin elämäänsä urheilullista, hyvin kommunikoivaa ja intohimoista miestä, joka nauttisi myös kulttuurista.
Toivoisin, että tuleva kumppanini olisi nauravainen, huomaavainen, haluaisi oppia uutta, pitää matkustamisesta ja puhuisi vaikkapa muutamaa eri kieltä.
Miehen pitää olla kohtelias kaikille, ja arvostan, jos mies avaa oven sekä osaa ottaa tilanteen haltuun.
MIMI kertoo, että vaikka hänen mieltymyksensä kumppanin suhteen kuulostavat ”perusjutuilta”, on sellaista ollut yllättävän vaikeaa löytää.-
Outoa, ettei löydy… ihan ”perusjuttuja” listattuna…
Missä katariina on esitelty? Tuolla videollahan on kaikki kolme joo, mut onko Katariinastakin joku juttu?
Vierailija kirjoitti:
Missä katariina on esitelty? Tuolla videollahan on kaikki kolme joo, mut onko Katariinastakin joku juttu?
Ok kiitos! Nooraa ei löytynyt googlen avulla. Siitä ei ole vielä varmaan tehty.
onhan näitä ollu aiemminkin. Noora tahtoo naimisiin. Ja se eka oli mies. Ainakin mies perui häät. Noorasta en muista, taisi perua kun ei löytynyt?
Olipa yllätys. Vaikeeta se on normaalielämässäkin muta vielä vaikeempaa jossain Tv ohjelmassa. 2 kk on ihan liian lyhyt aika löytää edes deittailukumppani. Pitäisi olla 8 kk projekti. Miksei nää menny Maajussille morsian ohjelmaan tai napakymppiin yms?
Hmm.. Tuommoinen ihminen, joka hirveästi listaa ja kehittelee koko ajan itseään ja analysoi luultavasti ihan kaikkea (ja samalla suodattaa someen mahdollisimman goals-kelpoista tavaraa) on itselleni turhan raskas.
Jotenkin tuommoinen, että koko ajan pitää olla "jotakin" tai matkalla kohti jotain tavoitetta. Jatkuvaa suorittamista, kun se nyt vaan on niin trendikästä.
Ja tosiaan, että lista on laadittu miehestä. Onhan jotkut suuntaviivat hyvä olla olemassa toki, mutta tuommoinen tarkka "pitää olla sitä ja tätä"-listaus on lapsellista. Helposti lipsahtaa siihen että; A. Ei näe itsessään mitään aitoa vikaa/kehitettävää (kehittelee sitä mikä hyvältä tuntuu), B. Mukava ihminen lempataan alkumetreillä, kun "Sillä oli vääränlaiset kengät" tmv. ja C. Aletaan ahtaa sitä mukavaa ihmistä tiettyyn lokeroon "Nää kengät sopis sulle".
Ei jatkoon menisi tämä nainen itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöraasur, vai naimisiin 50 päivässä pitäisi päästä. Mitäs jos ei onnistu?
Sitten miehet on sikoja
Juu, miesten vika. Toivon, että pieleen menee.
Tässä kiteytyy tyypillinen suomalaisen miehen asenne. Kateellisena toivoo muillekin pahaa mieltä.
Olen saanut viikon sisällä 12 naiselta kehuja ulkonäöstäni, jopa on sanottu että voidaan panna, kun oot aika komee, mutta kukaan noista kolmesta naisesta ei mun kanssa mätsäis...