Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

intiimit kuvat

Vierailija
16.03.2022 |

Kuinka yleistä on omien intiimien puolisosta otettujen kuvien näyttäminen kavereille.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kovin yleistä. Itselle ei ainakaan tulisi mieleenkään.

Vierailija
2/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän noita nakin kuvia tippuvan liki tuntemattomilta tyypeiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei tulisi mieleenkään. Poikamiehinä ei myöskään juoruiltu jos oltiin "päästy" jotakuta mimmiä duunaamaan enkä missään nimessä olisi paljastaanut yksityiskohtia tms. Saatika näyttänyt kuvia. Muuten jutut oli härskejä.

Avioelämässä sama jatkunut. Emme kerronperheen sisäisistä asioista.

Vierailija
4/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaani tiedän näyttäneen minun kuvia parhaalle kaverilleen, ei minulla tosin ole mitään sitä vastaan. Vaimonsa kuvia tuskin esittelee, koska vaimonsa on niin tiukkapipo ettei taida kuvia otella.

Oma mieheni on varmasti näyttänyt kuviani kaverilleen, eipä siinäkään mitään, kaveri on ollut meillä apumiehenä :)

Vierailija
5/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan näytetä. Joskus lähetin miehelle töihin intiimin kuvan itsestäni ja hän vastasi siihen hätääntyneenä että melkein työkaveri näki ja onneksi ei kuitenkaan niin tapahtunut. Pidetään ihan täysin meidän välisinä.

Vierailija
6/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näyttäisi ilman puolison nimenomaista pyyntöä tai lupaa, mutta eipä meillä myöskään kuvata juuri sen vuoksi, etteit kuvat vuoda ulkopuolisille.

Vierailija
7/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yleistä lie ylipäätään ottaa noita kuvia?

Vierailija
8/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni kaveri esitteli kuulemma tyttöystävänsä kuvia ympäriinsä, vaikka tyttöystävä oli kieltänyt. Vähän ihmettelin, kun vaikutti muuten suht fiksulta.

Vierailija
9/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan kerran on yksi kaveri näyttänyt vaimonsa bikini kuvaa niin eipä ole kyllä kovin yleistä.

Meillä kyllä kuvataan jokin verran mutta ovat vain omana huvina eikä ole muille näytelty

Vierailija
10/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ei tulisi mieleenkään. Poikamiehinä ei myöskään juoruiltu jos oltiin "päästy" jotakuta mimmiä duunaamaan enkä missään nimessä olisi paljastaanut yksityiskohtia tms. Saatika näyttänyt kuvia. Muuten jutut oli härskejä.

Avioelämässä sama jatkunut. Emme kerronperheen sisäisistä asioista.

Näin on. Sama kulttuuri oli meilläkin vaikka miespuolisten kavereiden piiri oli laaja. Kukaan ei koskaan puhunut mimmeistä mitään tai saamisistaan.  Muut vain arvaili. Jutut oli härskejä, vaan ei niistä mimmeistä mitä kukin oli kohdannut tai tapaillut. 

Avioelämästä on jotkut kaverit avautuneet, jos on ollut pitkään kuivaa, eikä seksiä ole ollut. Mutta esim parhaiden lapsuudenkavereiden naisista en ole koskaan kuullut yhtään mitään. Heistä ei koskaan puhuttu mitään. Oli ikäänkuin sanaton sopimus. 

Vierailija
11/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä todellakin on vaimosta vaikka minkälaisia intiimikuvia. Ei niitä alastonkuvia nyt kellekään esitellä, mutta kyllä jonkun reissukuvan bikineissä voi whatsappiin laittaa vähän fiilistelynä. Vaimon luvalla tietysti.

Vierailija
12/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nähnyt vahingossa kaverin whatsapp viestissä olleen kuvan, oli kieltämättä hyvät rinnat

Vierailija
13/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näyttänyt siistejä kuvia. Vaimoani se kiihottaa.

Vierailija
14/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen toki hieman aiheen ulkopuolelta mutta, kuinkahan paljon on porukoilla vanhoja kuvia entisistä puolisoista arkistoissa

Vierailija
15/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy entisestä tyttöystävästä ja parastahan on että olen hänen nykyisen miehen kanssa ajoittain työasioissa tekemisissä.

Vierailija
16/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosta ainakin on hänen entisellä miehellään jotain kuvia, kertoi joskus hetken huumassa suostuneensa aiemminkin kuvattavaksi

Vierailija
17/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset, eikö meissä myös ole annos itsensä esittäjää, ekshibitionismia? Ainakin minua kuumottaa ajatus, että mieheni minusta ottamat kauniit, mutta ah, niin rohkeat kuvat joutuisivat vääriin silmiin, ei lasten tietenkään, mutta aikuisten miesten ja naisten, ja meidän välillemme syntyisi näin sanaton, salaperäinen, minulta itseltänikin salattu suhde.

Tähän tarkennuksena, että en todellakaan ole mikään kaunotar, mutta persoonallisena ihmisenä pidän itseäni niin fyysisesti kuin muutenkin. Ei haittaa vaikka saisin sille vastakaikua.

Vierailija
18/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä näyttänyt tai nähnytkään muiden kuvia mutta näin kännykkäkamera aikana olen kerännyt pienen kokoelman ystävien ja kavereiden puolisoista kuvia.

Sopiva kuvakulma avonaisesta kaulaukosta tai hyvästä farkkuperseestä on myös hyvä, niitä voisi kyllä esitellä muillekin

Vierailija
19/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen toki hieman aiheen ulkopuolelta mutta, kuinkahan paljon on porukoilla vanhoja kuvia entisistä puolisoista arkistoissa

Minulla oli alastonkuvia neljästä naisesta, joiden kanssa olin ollut parisuhteessa enen nykyistä. Joissain kuvissa olin itse mukana (itselaukaisimella otettuja). Mutta viimeisen muuton aikana päätin, että nyt on aika poistaa nämä kuvat. Nykyinen vaimoni ei niitä halunnut nähdä. Joskus näytin niitä tilaipäisille seksikumppaneille, jotka olivat kiinnostuneita niistä. Mutta aikansa kutakin.

Vierailija
20/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on myös entisestä jonkin verran kuvia tallessa.

Asutaan suht pienessä kaupungissa niin satunnaisesti törmään häneen ja uuteen mieheen ajoittain, tullut myös mieleen että onkohan kertonut niistä vanhoista kuvista.