Kenenkäs Toni on tulossa kohta luokseni?
Rentoudutaan, otetaan muutama lasi viiniä hyvän ruoan kera ja harrastetaan kiihkeää seksiä koko yö.
Kommentit (37)
Mun Toni sanoi lähtevänsä mökille... :(
Mun toni joutui lähtemään ylitöihin:(
Varmaan mun kaverin.Niillä on menny huonosti muijansa kanssa siitä asti, kun sen klamydia paljastu,(sultako saatu?). Onkin ollut aika paljon kotoa pois.
Veikkaisin että mun exä! Eron jälkeen on pyörittäny niin monta naista samallakertaa että ei varmaan itekkään enää muistanu kenen kanssa asui yhdessä..
Mun. Voisitko ruokkia sen, kun unohdin itse? Ja muista antaa iltalääkkeet ja putsata korvat!
Onko iso kulli? Jos on, ei ole minun Toni. Otin varta vasten pienimunaisen, ettei jakele ainakaan isoa.
Mun. Tulee kertomaan sulle positiivisesta HIV-tuloksesta. Ai niin, sillä on tyyny kukana, koska heitin sen ulos. Pidä hyvänäs.
Mun Toni lähti baariin kaverien kanssa :(
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:34"]Mun Toni sanoi lähtevänsä mökille... :(
[/quote]
Niin munkin :(
Voi tiedätkö mitä....evvk. Sano että tulee aamulla ajoissa kotiin, puinnit on pahasti kesken.
Mun Toni väitti menevänsä hyvän naispuolisen ystävänsä kanssa mökille. Olen aina luottanut heihin mutta... :(
Jeo. Meidän Toni siis lapseni kävi tuossa kylässä ja sano menevänsä naisiin. :)
Kaikki tuntemani Tonit ovat lihavia pullaposkia, joten onnea jos hän on yksi heistä. Saa vihdoinkin NAISTA.
Mä en voisi alkaa mihinkään miehen kanssa jonka nimi on TONI =) Oikeesti, tosi noloa.
*kierii lattialla ja nauraa hillittömästi*
No etkö kysyny, että kenenkäs tyttöjä?