Kenenkäs Toni on tulossa kohta luokseni?
Rentoudutaan, otetaan muutama lasi viiniä hyvän ruoan kera ja harrastetaan kiihkeää seksiä koko yö.
Kommentit (37)
Pidä hyvänäs! Se onkin etsiskellyt uutta hyväksikäytettävää kun M****a heitti sen pellolle. En sekaantuis.
Mistä helvetistä me tiedetään? Kysy siltä
Mun Toni lähti auttamaan hädässä olevaa kaveriaan :(
Ei mun ainakaan ko se viettää yön rakkaan vaimonsa kainalossa:)
Se sika! Tämä oli viimeinen tikki! :'(
Palstan naisilla kaikilla Toni niminen mies. Ja kaikki Tonit päättäneet lähteä johonkin. Tonien kokoontumisajot varmaan :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:27"]Saisko tuntomerkkejä? Oulussa?
[/quote]
Joo, Oulussa. Ap
En tiedä. Minun Toni oli meidän kanssa saunomassa ja nyt jo nukkuu.
Täytyy siis olla jonkun muun.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:07"]
Palstan naisilla kaikilla Toni niminen mies. Ja kaikki Tonit päättäneet lähteä johonkin. Tonien kokoontumisajot varmaan :)
[/quote]
ap.n pitäisi olla hieman tarkempi ja kysyä keiden kaikkien tonit ovat tulossa sen luokse.
Mä jo näen mielessäni ap:n ja kauhean lauman Toneja...
Minun Toni se on. Pyytäisin sinua kunnioittamaan omistus- ja hallintaoikeuttani Toniin ja lähettämään sen kotiin. Muussa tapauksessa tulen nostamaan hallinnanloukkauskanteen sinua vastaan käräjäoikeudessa. Olen omistanut Tonin jo vuodesta 2005, joten omistusoikeuteni on kiistaton ja siitä on näyttönä myös sormus Tonin sormessa, joskin se on voinut pudota taskun pohjalle. Pyydän tarkistamaan taskut ennen kuin ryhdyt mihinkään toimiin Tonin suhteen.
Pitkänenä-Tiinan Toni? Ei olisi kannattanut ottaa pettäjää...
Ei kenenkään-Toni kohta, jos jatkaa samaa rataa.
Mutta mikä mahtoikaan ap:n aloituksen motiivi tällä kertaa? Se mua enemmän kiinnostaa.