Sinä nainen joka irvistit minulle autosta tänään
Onko nyt hyvä mieli?! Ainakaan et omaa minkäänlaisia käytös tapoja. Minulla on toki vatsaa ( bmi23), pinkit hiukset ja kuljen mekossa. Mutta minusta sinulla ei silti ollut oikeutta katsoa nenääsi pitkin ja sen jälkeen irvistää minulle.
Kommentit (25)
Huvittavaa ajatella, että naisella saattoi olla esim. kehitysvammaa tai mielenterveysongelmaa, ja nyt aapee on järkyttynyt ihan hirmuisesti eleestä, joka ei välttämättä merkinnyt yhtään mitään. Mitenkähän aapee kohtaa isot ongelmat...
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:11"]Huvittavaa ajatella, että naisella saattoi olla esim. kehitysvammaa tai mielenterveysongelmaa, ja nyt aapee on järkyttynyt ihan hirmuisesti eleestä, joka ei välttämättä merkinnyt yhtään mitään. Mitenkähän aapee kohtaa isot ongelmat...
[/quote] itsellä kehitysvammainen tyttö eli kyllä tiedän isot ongelmat! Ap
Mua nauratti jo ihan otsikko. Oisit vaan näyttänyt sitä keskaria, niin ei tarvitsisi enää miettiä moista. Ethän sä voi ihan satavarma olla, mitä se nainen siellä autossa irvisteli. Harvaa kuitenkaan haittaa toisten hiusväri tms. Mekko nyt on tähän aikaan vuodesta joka toisella päällä ja bmi 23 ei ole edes pullea. Unohda koko juttu, jooko?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:51"]Voi herranjumala sentään! Toivottavasti en ollut minä joka irvistelen, hoilotan, kiroilen ja välillä nauran itsekseni autossa. Nollaan pääni työmatkalla koska työ on henkisesti kuormittavaa. Kotona olen sitten normaalisti jälleen.
[/quote]
Ahhahaa! Kiitti, tuli melkonen mielikuva :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:02"]
ainakin oli vauva/ taapero toisella puolellaan.
[/quote]
Ei se mitään sano. :D
Tiedän monia äitejä jotka eivät käy kummallakaan palstalla.