Mieskaverin käytöksestä...
Pyytää vähän väliä kahville ja tottakai menenkin, mikäs siinä. Käymme myös elokuvissa ja ulkona syömässä ja hän tarjoaa. Olemme muutenkin todella usein tekemisissä. Mahtaako olla ihastunut vai onko vain ystävällinen? Muilla kokemuksia?
Entäs miten näihin kutsuihin yms tulisi suhtautua/vastata? Itse olen ihan kaverimielellä liikkeellä...
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:42"]Ei kaverin odoteta maksavan kaikkea!
[/quote]
Ihan oikeasti: aikuinen nainen antaa miehen tarjota päivälliset ja on ihan vaan kaveripohjalta liikenteessä. Enpä oikein usko. Mut hyvä tarina.
Kai sää ny huomaat milloin sinuun ollaan ihastuneita tai joku on sun kaveri?
Ei siinä ole mitään kummaa jos kaveri tarjoaa, joku sinussa nyt ajoi kysymään tätä niin jostain se ajatus ihastumisesta tullut. Mitä jos oletkin itse huomannut että viihtyminen toisen seurassa onkin syvempää?
Kerro, että olet menossa treffeille ja katso miehen reaktio.
Tarkoittaako "kaveri" hänelle samaa asiaa kuin sinulle?
Mullakin oli aikanaan yks naispuoleinen kaveri, joka vedätti mieskaveriaan vaikka kuinka kauan ja maksatti kaikenlaiset vinkeensä ja syömisensä miehellä. Ei ollut kiinnostunut miehestä millään tavalla. :( Kyllä noita oikeasti löytyy.
Hän on auttanut minua myös monella elämän osa-alueella. häneltä voin kysyä neuvoa lähes mihin tahansa ja aina tuntuu löytyvän ratkaisu. Tapaan häntä useammin kuin muita kavereitani. mahtaako tämä luoda hänelle ajatuksia? -ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:09"]
Hän on auttanut minua myös monella elämän osa-alueella. häneltä voin kysyä neuvoa lähes mihin tahansa ja aina tuntuu löytyvän ratkaisu. Tapaan häntä useammin kuin muita kavereitani. mahtaako tämä luoda hänelle ajatuksia? -ap
[/quote] Tästä tuli mieleen, että oletteko te koskaan ihastuneet kaverimieheen? Millaisia kokemuksia? (itsellä siis joskus käynyt näin, mutta ei nyt) -AP
Ei kaverin odoteta maksavan kaikkea!