Sinä nainen joka irvistit minulle autosta tänään
Onko nyt hyvä mieli?! Ainakaan et omaa minkäänlaisia käytös tapoja. Minulla on toki vatsaa ( bmi23), pinkit hiukset ja kuljen mekossa. Mutta minusta sinulla ei silti ollut oikeutta katsoa nenääsi pitkin ja sen jälkeen irvistää minulle.
Kommentit (25)
*Irvistää ja katsoo nenänvarttaan pitkin*
No anteeks väärinkäsitys. Päästin niin oksettavan paukun ettei sitä norminaamalla kestänyt
Kyllä se oli irvistys, ensin katso normaalilla ilmeellä ja sit tuli pitkä irvistys. Ap
jos sä tuijotit sitä? jotkut on herkkii semmoselle.
Oletko ap se sama tyyppi, jonka ulkonäköä kuulemma haukutaan aina kun käyt lenkillä? Todennäköisesti nainen irvisti esim. ikävälle muistolle (mä teen aina niin, kun tulee jotain noloa mieleen), lakkaa ylitulkitsemasta.
Miksi nämä vähän pyöreämmät yleensä heti ottaa itseensä, jos joku ei hymyillen katso heitä. Ja nämä naisten "nenänvartta pitkin" katsomiset on useimmissa tapauksissa ihan oman pään sisällä. Vähän sitä itseluottamusta nyt!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:43"]jos sä tuijotit sitä? jotkut on herkkii semmoselle.
[/quote] mulla aurinko lasit ja vilasin sivulle päin, ei varmasti nähny ku katoin. Sit kyl näki ku irvisti, ois tehny mieli näyttää keskaria :( mies hieman meinas kans hermostua.
Voi herranjumala sentään! Toivottavasti en ollut minä joka irvistelen, hoilotan, kiroilen ja välillä nauran itsekseni autossa. Nollaan pääni työmatkalla koska työ on henkisesti kuormittavaa. Kotona olen sitten normaalisti jälleen.
Ootko sä varma ettei ollut vaikka puhelimessa ja irvistellyt jollekin asialle?
Ei ollu puhelimessa jne. Istui takapenkillä.
Tämä sama viesti plussalla. :D
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:58"]Tämä sama viesti plussalla. :D
Miksi?
[/quote] ei voi tietää, kumpi mamma kyseessä :-D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:58"]Tämä sama viesti plussalla. :D
Miksi?
[/quote] olisko siksi jos tää rouva vaikka lukua ja miettis ensi kerralla!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:59"]
ei voi tietää, kumpi mamma kyseessä :-D
[/quote]
Entä jos ei käy kummallakaan palstalla?
Jos sulla itsellä on ns. resting bitch face ja tuijotit sitä naista, joka puolestaan luuli että katsot sitä kuin halpaa makkaraa. Naiset on nyt turhan herkkiksiä ja luulevat, että kaikki muut naiset ovat heitä vastaan.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:59"]
ei voi tietää, kumpi mamma kyseessä :-D
[/quote]
Entä jos ei käy kummallakaan palstalla?
[/quote] ainakin oli vauva/ taapero toisella puolellaan.
Jos sen naama on kroonisesti norsunvitulla ::D Ei hätää ap!
Juu, jjos se on sen perusilme..