Kaupan kana-taco salaatti
Hetki salaatti. Onko mielestäsi sopiva määrä kanaa ja tacoja? Vai pitäisikö olla enemmän. Haluaisin ettei ole tulisuutta ja joku toinen taas haluaa sitä.
Kommentit (14)
Kana-taco on minun vakiolounaani. Ihan sopivasti kaikkea.
Mä taas on tykästynyt Hetki Korelainen kanasalaatti. Ihan törkeän maukasta ja hyvää. Ja olen jopa laihtunutkin nyt kun olen syönyt sitä kolmesti viikossa, ehkä siinä on niin hyvin sitä fermentoitua kasvista, että suolistobakteeritkin menee kohdilleen.
Minä en taas tikullakaan koske kyseisen puljun salaatteihin, koska eivät käytä kotimaista lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en taas tikullakaan koske kyseisen puljun salaatteihin, koska eivät käytä kotimaista lihaa.
No minkämaalaista se kana on?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio. Toisaalta toisen firman kana-taco oli kamalampi ja tämä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti mainittu EU eli voi olla Puolasta, Latviasta, Saksasta, Tsekistä, jne.
Miten muuten hinta pyörisi 4 euron tuntumassa kuin käyttämällä halpaa lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin pillua, kiitos
Laisesi typerykset valitettavasti jäävät ilman. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti mainittu EU eli voi olla Puolasta, Latviasta, Saksasta, Tsekistä, jne.
Miten muuten hinta pyörisi 4 euron tuntumassa kuin käyttämällä halpaa lihaa.
Eniten käytetty raaka-aine on myös halvin salaatti. Kotiin noita ei viitsi ostaa, vaan ennemmin ostan raaka-aineet itse ja teen samalla reseptillä. Kilohinta paljon halvempi. Vaikka tekisi kotona töihin lounaaksi otettavaksikin.
Laitan itse lisää sitä mitä tuntuu ettei ole tarpeeksi
Liian vähän proteiinia ja suolaa enenmän kuin tarpeeksi.
Mäkitalon farmi on parempi kuin hetki.
Mä haluaisin pillua, kiitos