Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen nainen on liian pitkä?

Vierailija
15.03.2022 |

Miesten mielestä.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän senttiä minua pidemmän naisystävän kanssa parittelu ei joka asennossa onnistunut, mutta siihen suhde ei todellakaan kaatunut. Luulen kuitenkin, että jos pituuseroa olisi vaikka parikymmentä senttiä, niin arjessa olisi harmillista, kun ohimennen haluaisi pussailla, niin se ei onnistuisi erikseen kiinnittämättä huomiota tapaan kuinka sen tällä kertaa tekisi.

Muutenhan nainen ei voi olla "liian" pitkä. 

Olen aina ihmetellyt miten parit, joissa mies on kolmekymmentäkin senttiä pidempi saavat saman yhteyden kuin ne, joiden ylä- ja alapäät ovat yhtä aikaa edes suunnilleen samalla tasolla. 

Vierailija
82/89 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pituus naiselle olisi noin 165-169 vm. Olen itse 182 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 170 cm on miehiä. Mieluusti lähempänä 160 cm haluaisin kuin 170 cm. Kivasti semmoset sievät mittasuhteet pysyy kasassa jos ei oo liian pitkä.

Miksi alapeukutatte?

Kyseessä varmasti erittäin lyhyt mies, tietysti hänkin haluaa olla iso naisensa rinnalla. Tosin mittasuhteeseen ei vaikuta pituus..

Oma mies on 202 cm eikä ikinä halua lyhyttä, koska oleminen on hankalaa, joten tuosta päättelen että kirjoittaja on joko lyhyt tai kokematon

Nimin 177 cm/ 202 cm

"tietysti hänkin haluaa olla iso naisensa rinnalla" kyllä se asia on täysin korvien välissä.  Voi olla iso, vaikkei ole pitkä. Oli sitten mies tai nainen. 

Vierailija
84/89 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm

Vierailija
85/89 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme metriä alkaa olemaan hiukan liikaa, mutta jos on hyvä perse niin voi olla vähän yli.

Vierailija
86/89 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka ei ole korkokengät jalassa lyhyempi

Vierailija
87/89 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se mulle ois, miehenä. Oikeasti sama, olen kuitenkin vahvempi enkä tunne itseäni joksikin "pieneksi". Ei pitkä mieskään välttämättä ole mitenkään fyysisesti kunnioitusta herättävä, jotkut heistä ovat arkoja nörttejä. Joten miksi naisen pituus pitäisi vaivata.

Se kuitenkin vaivaa naisia itseään, koska nainen ei ole riittävän looginen

Vierailija
88/89 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 5m. Kaikki vaatteet pitää teettää eikä voi asua oikein missään taloissa, ei mahdu autoihin eikä julkisiin

Vierailija
89/89 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä tekemään mitä? Jos lentoemännäksi haluaa, niin ei saa olla yli 188 cm.

Tää venäläinen lentoemo taitaa olla lähellä 188cm.

Lähes puolimiljoonaa tilaajaa tällä.

https://www.youtube.com/shorts/fTQg3Ksj-_Q

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi