Minkä pituinen nainen on liian pitkä?
Kommentit (73)
Ihminen nyt kuitenkin on sen mittainen kuin on, tykkäsit sinä hänestä tai et. Kyllä niitä sitäpaitsi miehissä tykkääjiä ( niille pitkillekin naisille) riittää.
Jos jotain pituusrajoituksia johonkin mallintöihin, lentoemännäksi tms. ns. 'ulkonäköammatteihin' onkin ,niin eivät ne välttämättä sielläkään ole mitään 'kiveen hakattuja' sääntöjä ta määräyksiä .
Pitkiäkin malleja näet sentään joskus kaivataan mallitoimistoissa ja toisilla lentoyhtiöillä voi olla lentoemäntien suhteen toiset pituusrajoitukset.
Ihmisiä nyt vain on ja on aina ollut eri mittaisia ja tämä on se maailma jossa eletään .
Tämä tosiasia olisi kaikkien ja varsinkin kaikkien JO aikuisten syytä hyväksyä.
Ja se, että jos joku nyt mielestäni onkin (minusta, tai minulle) 'liian' sitä tai 'liian' tätä, , niin eihän sen kyseisen henkilön itsensä tarvitse tästä minun,häntä koskevasta mielipiteestäni tietääkään .
Eikä sitäpaitsi ole minun asiani mennä hänelle mielipiteitäni hänestä ja varsinkaan hänen ulkonäöstään kertomaan.
Kuten sivistyneet ihmiset ainakin,(...ja koska yritän aina parhaani mukaan olla heidän kaltaisensa) pidän minäkin suuni visusti supussa semmoisista mieleen tulevista asioista kenestäkään.
Mä olen 177 cm pitkä nainen. Aina on ollut kysyntää, myös itseäni lyhyempien suunnalta.
Nainen on liian pitkä jos en pysty halaamaan häntä asiallisesti edestäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Pienet miehet on monesti itsestään aika epävarmoja, joten niille joku 165 voi olla kriittinen raja.
Normaalimittainen mies tuskin kokee mitään pituutta kynnyskysymykseksi, jos muuten natsaa.
Oon 185 cm pitkä mies, enkä tunne erityisemmin viehätystä yli ~170 cm pitkiin naisiin. Ennemmin saa olla lähempänä 160 senttiä.
Virallinen vastaus kysymykseen on, että nainen syyllistyy olennaisen tiedon pimittämiseen treffi-ilmoituksessa, jos jättää pituutensa mainitsematta pituuden ylittäessä miesten keskipituuden, eli n.183 cm, miehillä vastaava tilanne on alle 168 cm. Eli tällä logiikalla yli 183-senttinen nainen olisi siis "liian pitkä". Kysymys sinänsä on älytön, koska miksi murehtia asiaa, johon ei itse voi vaikuttaa? Ovatko kaikki missit ikisinkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Pienet miehet on monesti itsestään aika epävarmoja, joten niille joku 165 voi olla kriittinen raja.
Normaalimittainen mies tuskin kokee mitään pituutta kynnyskysymykseksi, jos muuten natsaa.
Vaikka miehiä on kiva haukkua, ja toki väitteesi pitää osan kohdalla paikkaansa, enemmän on kyllä niin, että pitkällä naisella on kompleksi isosta koostaan ja ehdottomasti vaatii, että miehen on oltava pitempi ja painavampi. Toki poikkeuksia on aina, kumpaankin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Yli 170cm on amatsooneja
Mä oon 175 cm. Mut ihan liian hintelä amatsoniksi. Nehän heittäisi mut hiuksista svidduun, jos yrittäisin pyrkiä porukoihin.. 😂
Kyllä naisesta karisee naiseus sitä mukaa mitä isompi hän on
olen 182 cm pitkän nainen ja ihmiset aina ihastelee pituuttani itseä hirvittää
Jos normi ulko-ovesta 10X21 pitää sisään tullessa kumartaa niin sitten on jo melko pitkä jopa naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisesta karisee naiseus sitä mukaa mitä isompi hän on
Ja miehestä karisee miehuus mitä lyhyempi hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkillä naisilla on kauniit pitkät sääret. Ei liian pitkiä naisia ole olemassakaan.
Enemmistö pitkistö naisista on myös ylipainoisia nykyisin. Heillä on kauniit sääret yhtä usein kuin lyhyemmillä. Media antaa toki ymmärtää, että pitkät naiset ovat aina mallin mitoissa pienine, linnunluisine ympärysmittoineen, mutta todellisuudessa niitä romuluisiakin on aika paljon. Ohis
Ja lyhyitä persjalkaisia pullero naisia on paljon.
Mieheni on 191 cm. Hänelle olen 167-senttisenä pikkuruinen, kun taas jollekin 170-senttiselle ihan liian pitkä.