Minkä pituinen nainen on liian pitkä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä mihin?
Liian pitkä miehelle.
Mille miehelle? Miehiä kun on ihan joka lähtöön niin kuin naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
2 kilometriä
Mulla tulee myös tässä se raja vastaan.
Loppuu se pituusrasismi. Jokainen on sen pituinen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen kanssa ei silti ole pakko seurustella ja pituus on ihan yhtä hyvä kriteeri kuin moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen kanssa ei silti ole pakko seurustella ja pituus on ihan yhtä hyvä kriteeri kuin moni muukin.
Ja vastauksia on yhtä paljon kuin ihmisiä.
Riippuu vastaajasta. Mä olen 179-senttinen ja on jotkut jopa tulleet sanomaan, että olen heidän mielestään liian pitkä (no, itse en välitä ihmisistä, joilla ei ole käytöstapoja). Toisaalta monet itseäni lyhyemmätkään miehet eivät ajattele niin.
Pitkillä naisilla on kauniit pitkät sääret. Ei liian pitkiä naisia ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vastaajasta. Mä olen 179-senttinen ja on jotkut jopa tulleet sanomaan, että olen heidän mielestään liian pitkä (no, itse en välitä ihmisistä, joilla ei ole käytöstapoja). Toisaalta monet itseäni lyhyemmätkään miehet eivät ajattele niin.
Upea pituus 👍
Vierailija kirjoitti:
Pitkillä naisilla on kauniit pitkät sääret. Ei liian pitkiä naisia ole olemassakaan.
Enemmistö pitkistö naisista on myös ylipainoisia nykyisin. Heillä on kauniit sääret yhtä usein kuin lyhyemmillä. Media antaa toki ymmärtää, että pitkät naiset ovat aina mallin mitoissa pienine, linnunluisine ympärysmittoineen, mutta todellisuudessa niitä romuluisiakin on aika paljon. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Ihme uskomus tämä.
T. Lyhytjalkainen ja varsinkin -säärinen 175 cm nainen
Maksimi mulle on 10cm itseäni lyhyempi, eli noin 180cm
Jos mies on alle 180 cm niin hänelle ei pidä suoda naista.
Sen pituinen nainen on liian pitkä jos mies joutuu käyttään koroketta hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on saman pituinen tytär. Seurustelee 195 cm pitkän pojan kanssa. Eli kyllä pitkillekin naisille löytyy usein se pidempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, mä tapailen juuri 175 cm pitkää miestä. On ihan sopivan pituinen, yltää hyvin pussaamaan.
-N, 161 cm
Jos pudottaa räystäskourun sisään tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että, mä tapailen juuri 175 cm pitkää miestä. On ihan sopivan pituinen, yltää hyvin pussaamaan.
-N, 161 cm
Niin minäkin. Kätevää olla samalla korkeudella.
N 175 cm
Sanoisin naisen olevan liian iso ja pitkä jos hän joutuu kumartumaan astuessaan sisään ovesta ja nukkuessa jalat menee sängyn päädyn yli.
Pienet miehet on monesti itsestään aika epävarmoja, joten niille joku 165 voi olla kriittinen raja.
Normaalimittainen mies tuskin kokee mitään pituutta kynnyskysymykseksi, jos muuten natsaa.