Mokasin geneettisen loton, kaduttaa!!
Nain reilusti alaspäin geneettisesti. Puolisollani on perinnöllisiä sairauksia, kaikkea vaivaa, huono näkö, huono ulkonäkö jne. Ja nyt saa lapset kärsiä.
Nyt minun perimäni kantaa maailman tappiin asti luuserigeenejä. Miten pääsen yli?
Kommentit (33)
No toivottavasti sun lapset ei saa lapsia. Loppuu tuo kierre sitten siihen.
Etkö olisi saanut parempaa? No elämäsi tärkein valinta meni kuitenkin väärin. Onneksi en ole sinä. Et voi ainakaan sanoa kuolinvuoteella onnistuneesi.
Ehkä kaksi miinusta on yhdessä plussa?
Toivottavasti lapset eivät peri sinun luonnettasi ja älykkyysosamäärääsi.
Vierailija kirjoitti:
Etkö olisi saanut parempaa? No elämäsi tärkein valinta meni kuitenkin väärin. Onneksi en ole sinä. Et voi ainakaan sanoa kuolinvuoteella onnistuneesi.
No olisin todella saanut parempaa. Se tässä harmittaakin. En vain ajatellut niin kyynisesti nuorena, ja tyydyin tähän.
Onhan elämä ok, molemmat ollaan hyvin toimeentulevia ja elämä luistaa mutta harmittaa silti.
Lapset on sellaisia seinään häviäviä hissukoita vaikka minun suku on täynnä briljantteja seuraihmisiä ja monin tavoin erityislahjakkuuksia.
Ethän sinä mitään lottoa mokannut, vaan teit tietoisen, huonon valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisin todella saanut parempaa. Se tässä harmittaakin. En vain ajatellut niin kyynisesti nuorena, ja tyydyin tähän.
Onhan elämä ok, molemmat ollaan hyvin toimeentulevia ja elämä luistaa mutta harmittaa silti.
Lapset on sellaisia seinään häviäviä hissukoita vaikka minun suku on täynnä briljantteja seuraihmisiä ja monin tavoin erityislahjakkuuksia.
Pystytkö vielä tekemään lisää lapsia? Jos pystyt, ota elämäntehtäväksesi tehdä niitä jonkun geneettisesti paremman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö vielä tekemään lisää lapsia? Jos pystyt, ota elämäntehtäväksesi tehdä niitä jonkun geneettisesti paremman kanssa.
Olen vakavasti harkinnut tätä, mutta perheidylli saattaisi kärsiä.
Vaikka lapsesi ovat mielestäsi hissukoita, ovat he kuitenkin erityisiä. Monesti nuoret lapset saattavat olla vielä ujoja. Antaa heidän rauhassa kasvaa aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Omg sä oot mulukku. Ja ärsyttävä.
Niinpä. Olisi mukavaa jos lapset voivat tulevaisuudessa välttää joitakin kärsimyksiä, kun ihmiset tekevät geenitestejä ym.
No sehän on juuri sitä lottoa, kuten itsekin sanot, ei siihen voi paljoa vaikuttaa, rastit vaan ruutuihin ja toivotaan parasta.
Mikäs lotto se on missä pallot valitaan itse?
Mulla yksi pyyntö ois..
Älä vie lapsuuttani pois
Anna mun nauttia aika tää
Vaikka tieni murheita tois
Enkä paras missään ois
Anna elää täyttä elämää
Millainen vanhempi haukkuu omia lapsiaan ja puolisoaan netissä? Tämän täytyy olla provo.
No miksi valitsit tuollaisen puolison?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vakavasti harkinnut tätä, mutta perheidylli saattaisi kärsiä.
Älä mistään perheidyllistä välitä. Monet eroaa. Sitäpaitsi jos löydät paremman kumppanin ja saat lapsia, perheidyllisi on varmasti parempaa kuin tällä hetkellä. Kerran täällä vaan eletään, tulet vielä katumaan jos et toteuta haavettasi.
Oletko mies? Oletin siis ensin naiseksi
Viime kädessä et vielä tiedä ketkä ovat voittajia ja ketkä häviäjiä. Erinomaiset geenit ei takaa kaikkea.
Mielenkiintoista.