Baarin ikäraja 23 - pääseekö 20-vuotias sisälle?
Olen Tukholmassa pikkusiskoni kanssa. Valitettavasti jokaiseen baariin ikäraja näyttäisi olevan 23, mutta sisko vasta 20. Onko toivoa että siskon kuitenkin saisi sisään mukanamme?
Kommentit (23)
Aika huonot mahkut. Siskon täytyy olla tosi näyttävä, jotta poke päästäisi läpi. Siitä nyt on muutama vuosi kun siellä olen pyörinyt, mutta kaikki tarkistettiin ja käännytettiin ellei ollut malli tai julkkkis...tai iso seteli kourassa..
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 07:51"]
Aika huonot mahkut. Siskon täytyy olla tosi näyttävä, jotta poke päästäisi läpi. Siitä nyt on muutama vuosi kun siellä olen pyörinyt, mutta kaikki tarkistettiin ja käännytettiin ellei ollut malli tai julkkkis...tai iso seteli kourassa..
[/quote]
Aivan tuo alkoholi, Stokiksessa humaltuminen on nou nou. Ei kannata ottaa drinksuja ennen ravintolaan pyrkimistä.
Eivät baarit ole velvollisia pitämään kiinni muuta kuin 18-vuoden ikärajasta. Ikärajat laitetaan korkeammaksi vain siksi, että porukka on asiallisista ja osaa jo käyttäytyä.
Jos siskosi on siisti (ei mikään lävistyskauhistus), niin todennäköisesti pääsee seurassa, jossa muut ovat vanhempia.