Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin mies lähettelee pervoja viestejä

Vierailija
21.08.2015 |

Kerronko kaverille? Itseäni ei ko. mies kiinnosta ollenkaan, kun omakin mies löytyy.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus samassa tilanteessa. Mies lähetteli kyrvän kuviaan tuon tuosta ja kertoi, miten fantasioi minun peppureikäni nuolemisesta, vaikka tein kyllä hyvin selväksi ettei kiinnosta tippaakaan. Kerroin kaverille ja kaveri pisti välit poikki MINUN KANSSANI!

Vierailija
2/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:42"]Olin joskus samassa tilanteessa. Mies lähetteli kyrvän kuviaan tuon tuosta ja kertoi, miten fantasioi minun peppureikäni nuolemisesta, vaikka tein kyllä hyvin selväksi ettei kiinnosta tippaakaan. Kerroin kaverille ja kaveri pisti välit poikki MINUN KANSSANI!
[/quote]

No tuota en halua, että välit menee. En siis ole lähtenyt mukaan pervoiluihin. Olen itse pysynyt asialinjalla ja jutellut niitä näitä. Hän siis on tehnyt hyvin selväksi kalunsa koon ja mistä tykkää jne. Ignorasin ne kokonaan. Outo tyyppi kaiken kaikkiaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:42"]

Olin joskus samassa tilanteessa. Mies lähetteli kyrvän kuviaan tuon tuosta ja kertoi, miten fantasioi minun peppureikäni nuolemisesta, vaikka tein kyllä hyvin selväksi ettei kiinnosta tippaakaan. Kerroin kaverille ja kaveri pisti välit poikki MINUN KANSSANI!

[/quote]

Et sä varmaan sellaisen idiootin kaveri haluaisikaan olla.

Vierailija
4/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Sano, että ilmoitat asian poliisille jos vielä jatkaa asiattomien viestien lähettämistä. Mitäs miehesi on asiasta mieltä? 

Vierailija
5/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vain lopettaisit aivan kaiken viestittelyn miehen kanssa ihan kokonaan? Niin kauan kun vastailet hänelle ylipäänsä jotain, edes niitä näitä, se ruokkii miehen kiinnostusta entisestään.

Vierailija
6/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:42"]

[/quote]

hahahah

Vierailija
7/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:51"]Mitäpä jos vain lopettaisit aivan kaiken viestittelyn miehen kanssa ihan kokonaan? Niin kauan kun vastailet hänelle ylipäänsä jotain, edes niitä näitä, se ruokkii miehen kiinnostusta entisestään.
[/quote]

Näin taidan tehdä. Poistin viestiketjun. En oikeasti olisi uskonut, että ko. mies olisi tuollainen. Harmittaa vain kaverin puolesta, jos muitakin naisia yrittää vikitellä.

Ap

Ap

Vierailija
8/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:42"]Olin joskus samassa tilanteessa. Mies lähetteli kyrvän kuviaan tuon tuosta ja kertoi, miten fantasioi minun peppureikäni nuolemisesta, vaikka tein kyllä hyvin selväksi ettei kiinnosta tippaakaan. Kerroin kaverille ja kaveri pisti välit poikki MINUN KANSSANI! [/quote] No tuota en halua, että välit menee. En siis ole lähtenyt mukaan pervoiluihin. Olen itse pysynyt asialinjalla ja jutellut niitä näitä. Hän siis on tehnyt hyvin selväksi kalunsa koon ja mistä tykkää jne. Ignorasin ne kokonaan. Outo tyyppi kaiken kaikkiaan. Ap

[/quote] Kerro sille, että nyt lopetat näiden viestien lähettämisen. Ja jos vielä ykskin viesti pukkaa puhelimeen, niin tulee kirje seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
9/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 16:42"]Olin joskus samassa tilanteessa. Mies lähetteli kyrvän kuviaan tuon tuosta ja kertoi, miten fantasioi minun peppureikäni nuolemisesta, vaikka tein kyllä hyvin selväksi ettei kiinnosta tippaakaan. Kerroin kaverille ja kaveri pisti välit poikki MINUN KANSSANI!
[/quote]

Haha jo on säälittävä muija, näytitkö viestit ihan mustaa valkoisella vai ainoastaan kerroit asiasta ? On se kyllä kumma, että jotkut uskovat mieluummin petturimiestä kuin ystävää

Vierailija
10/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mieltä kuin tuo aikaisempi, kaveri vaikuttaa vähän yksinkertaiselta tapaukselta, joten ihan minkäänlainen vastaus sinun puolelta on näköjään tulkittavissa "ehkä sittenkin" -tyyppisenä vahsistuksena. Blokkaa numero ja ole tarvittaessa tyly, ei mitään ylimääräisiä jutteluista tyypin kanssa.

Vierailija
11/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitäs olit tuollainen HUORA!

Vierailija
12/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittasin sen viestin edelleen kaverille saatesanoilla "nyt tais tulla väärään numeroon". Mä ainakin olettasin oikkesti, että näin olis käynyt. Jos kaveri pistää välit poikki, niin sitten pistää.