Miksi seksistä pitämätön nainen haluaa miehen?
Miksi ei voi olla yksin tai naisen kanssa tai homma vaikka 5 koiraa? Miksi ihmessä pilata kenenkään miehen elämää niin kauheasti haluamalla miehen elämäänsä vaikka ei halua aktiivisesti miehen kalua sisäänsä? Minusta tuo on hyvin itsekästä ja väärin miestä kohtaan joille ehkä suuri tarve naista kohtaa on laittaa munaa pilluun noin suoraan sanottuna.
Kommentit (210)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 06:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 06:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 05:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 05:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 05:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 04:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:15"]
Nainen voi suoraan sanoen himoita saada munaa pilluun, mutta valitettavasti se ei kohdistu jokaiseen mieheen. Ja jos se oma mies osoittautuu liian idariksi, asennevammaiseksi, välinpitämättömäksi, laiskaksi tai taitamattomaksi, voipi olla että naisen jalat menee ristiin.
Kääntäen voisi jopa sanoa, että taitava rakastaja taikoo naisesta kuin naisesta halut esille. Kitisemisen sijaan kannattaa houkutella hunajalla.
[/quote]
Tämä on niin totta. Minä muutuin entisessä parisuhteessani muka aseksuaaliksi frigidiksi, kun raskasta fyysistä työtä tekevä mies jaksoi peseytyä vain joka toinen päivä, ja vietti viikonloput läpeensä kännissä. Yleensä hän oli arkena niin väsynyt töiden jälkeen, että töistä tultuaan nukkuin päiväunia n. klo 20 saakka, sen jälkeen söi ja katseli telkkaa pari tuntia ja nukahti taas. Kotitöitä ei tehnyt juuri koskaan, ei saanut edes likaisia vaatteitaan pyykkikoriin saakka.
Viikonloppuisin kaljatölkki sihahti auki heti perjantaina töistä kotiuduttua ja sunnuntaina kun oli selvinpäin, makasi vain krapulassa hikoillen. Otollisin aika hänestä olisi seksille ollut lauantai-iltaisin ja seksin kulku lähes aina meni niin, että mä imin puolivelttoa munaa siihen saakka kuin ympärikänninen äijä sammui. Kun sitten kyllästyin tähän kuvioon ja menetin kaikki seksihaluni miestä kohtaan, syy oli minun. Minusta oli tullut pihtari. Kuitenkin ihan kunnollinen seksi, jossa molemmat osapuolet ovat selvinpäin ja jossa on jopa esileikkiäkin ja ne sukuelimet on viitsitty pestä ennen coitusta, olisi kiinnostanut kovasti. Kiihotuin kovasti kirjoista ja elokuvien seksikohtauksista, masturboin yksinäni, mutta mieheni kanssa en enää kyennyt seksiä harrastamaan. Ja hän syytti minua frigidiksi. Jännä että paranin siitä frigidiydestä saman tien, kun ero tuli ja minä löysin parempaa seksiseuraa.
Jälkensä tuo suhde kuitenkin jätti, enkä aio enää parisuhtesen yhdenkään miehen kanssa ryhtyä. En enää ota sitä riskiä, että minun oletetaan ansiotyön ja kotitöiden jälkeen jaksavan palvella kännisen ukon seksitarpeitakin. Yök.
[/quote]
Komppaan. Mieheni alkoi sihauttaa sen oluen joka ainoa ilta, eikä jäänyt yhteen. Viikonloppuna otti sitten oikein putken. Kun hän kömpi kotiin jostain baarista aamuyöllä, hän herätti minut haukkuakseen. Sitten aamulla olisin krapulalääkkeeksi kelvannut patjana. Kun jostain syystä se ei herättänyt haluja, hän valitti kun pihtaan.
Ei tarvitse pihdata uuden miehen kanssa, joka ei ryyppää, vaan käyttää senkin ajan minun haluamiseen monta kertaa päivässä.
[/quote]
Nääkin on niin käsittämättömiä perusteluja. Mies sihautti kaljapurkin auki, ja toisen... Siinä on sitten alku ja syy ja peruste itkuun ja vakituiseen, mökötykseen ja pihtaamiseen. Kalja tai vaikka neljä ei normaalinkokoisessa miehessä aiheuta mitään "känniä", ja sen muutaman kaljan kieltämiseen tai siitä arvosteluun ja valittamiseen ja mököttämiseen on olemassa joku muu syy siellä naisen omassa historiassa esim lapsuudessa, josta ei pidä syyllistää sitä omaa miestä.
Kännääminen, että ollaan sitten oikeasti kännissä, jatkuvasti, pilaa suhteen kun suhteen. Enkä sitä tarkota, että olisi esim. painonhallinan takia järkevää vetää muutamaa kaljaa joka päivä, mutta fakta on se että se ei ole dokaamista eikä mies tule muutamasta kaljasta känniin. Naiset voisi joskus miettiä miksi siitä muutamasta kaljasta pitää vetää herneet nenään, ja laittaa jalat ristiin.Mies voisi hyvin sitten tehdä saman siksi, että nainen katsoo kauniita ja rohkeita tai täydellisiä naisia.
[/quote]
En jaksanut lukea. Tiivistä asiasi tai ole hiljaa.
[/quote]
= Nainen luotiin miehelle avuksi, joka on hänelle sopiva, ei päinvastoin.
[/quote]Pärjää omin avuin.
[/quote]
Näennäisesti mies pärjää, eli osaa kaiken ja paremmin kuin nainen. Mutta ilman naista miehellä ei ole mitään motivaatiota tehdä ja pärjätä elämässä. Pelkästään itseään varten miehet eivät paljoa tarvitse. Ei ole pelkkä latteus, että ilman naista mies voi asua vaikka pahvilaatikossa. Jostain syystä naiset eivät arvosta tätä altruistista piirrettä miehissä juurikaaan.
[/quote]
Tuo on kyllä totta. Iltselleni riittäisi elanto, katto pään päälle, sekä mukava nainen. Yleensä ne vaatimukset tulevat naisten puolelta, kun tahdotaan vähän sitä, että tätä.
T: Mies
[/quote]
Ota vähän vanhempi nainen, joka on jo lapsensa tehnyt.
Haluaisikohan vaikka siitä syystä, että nainen rakastaisi miestään? Tyhmä kysymys
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:27"]
Ihmettelen, miksi miehet valitsevat haluttoman naisen. Toisaalta he haluavat naisesta myös äidin itselleen. Tykkään seksistä ja olen sinkku ties monetta vuotta. Yhteen en miehen kanssa muuttaisi enkä taloudenhoitajaksi rupeaisi. Olen hoikka ja tyttömäinen vartaloltani. Seksistä ei olisi pulaa suhteessa, mutta hoivaava nainen vie voiton. Syyttäkää miehet itseänne.
[/quote]
Olisiko niin että miehet eivät oikeasti halua niin paljon seksiä ku julkisesti huutelevat? Kaiken maailman mammoilla on miehet. Mutta ei mulla oo, vaikka oon milffiksi haukuttu ja seksistä nauttiva nainen. Mutta tosiaankaan en ole sitä taloudenhoitajien/siivoojien parhaimmistoa. Enkä ole valehtelemassa ja huijaamassa miehiä, vaan haluan rehelliseen suhteeseen. En osaisi huijata ketään avioon, enkä edes tarvitse elättäjääkään.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:09"]
Haluaisikohan vaikka siitä syystä, että nainen rakastaisi miestään? Tyhmä kysymys
[/quote]
Kyllä mä himoitsen seksuaalisesti rakastamiani miehiä. Onkohan mussa jotain vikaa?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:51"]
Olet kertakaikkisen idiootti!!! Putkiaivo!!!!
[/quote]
Loistavaa argumentointia! Tällä vakuutat kaikki sekä alkuperäisestä pointistasi, että älykkyydestäsi ja viisaudestasi.
Itse en ole mitenkään seksin perään, mieheni on. Joten itsekin saan siitä huolimatta 2-3 krt päivässä. En rupea kieltämään, koska mieheni kiihottuu minusta.
Tämä on niin totta. Minä muutuin entisessä parisuhteessani muka aseksuaaliksi frigidiksi, kun raskasta fyysistä työtä tekevä mies jaksoi peseytyä vain joka toinen päivä, ja vietti viikonloput läpeensä kännissä. Yleensä hän oli arkena niin väsynyt töiden jälkeen, että töistä tultuaan nukkuin päiväunia n. klo 20 saakka, sen jälkeen söi ja katseli telkkaa pari tuntia ja nukahti taas. Kotitöitä ei tehnyt juuri koskaan, ei saanut edes likaisia vaatteitaan pyykkikoriin saakka.
Viikonloppuisin kaljatölkki sihahti auki heti perjantaina töistä kotiuduttua ja sunnuntaina kun oli selvinpäin, makasi vain krapulassa hikoillen. Otollisin aika hänestä olisi seksille ollut lauantai-iltaisin ja seksin kulku lähes aina meni niin, että mä imin puolivelttoa munaa siihen saakka kuin ympärikänninen äijä sammui. Kun sitten kyllästyin tähän kuvioon ja menetin kaikki seksihaluni miestä kohtaan, syy oli minun. Minusta oli tullut pihtari. Kuitenkin ihan kunnollinen seksi, jossa molemmat osapuolet ovat selvinpäin ja jossa on jopa esileikkiäkin ja ne sukuelimet on viitsitty pestä ennen coitusta, olisi kiinnostanut kovasti. Kiihotuin kovasti kirjoista ja elokuvien seksikohtauksista, masturboin yksinäni, mutta mieheni kanssa en enää kyennyt seksiä harrastamaan. Ja hän syytti minua frigidiksi. Jännä että paranin siitä frigidiydestä saman tien, kun ero tuli ja minä löysin parempaa seksiseuraa.
Jälkensä tuo suhde kuitenkin jätti, enkä aio enää parisuhtesen yhdenkään miehen kanssa ryhtyä. En enää ota sitä riskiä, että minun oletetaan ansiotyön ja kotitöiden jälkeen jaksavan palvella kännisen ukon seksitarpeitakin. Yök.
[/quote]
Jos aiot puhua paskaa minusta niin kerro sitten asiat kuten ne ovat äläkä vääristele totuutta.
En ollut töissä, opiskelin. En todellakaan ryypännyt joka viikonloppu, miksi saat sen kuulostamaan kuin olisin? Meillä oli aina esileikkiä. Aina. Olen aina ottanut sinut huomioon seksissä. Olen aina pessyt munani, kännissä tai en. Seksi, silloin kun sitä oli, oli todellakin paljon enemmän kuin sitä että jouduit imemään puolivelttoa munaa kunnes sammuin, sitäkin kyllä tapahtui, mutta hyvin harvoin. En koskaan sanonut sua frigidiksi, en edes tiennyt koko sanan olemassaolosta, enkä ole sanonut aseksuaaliksi.
Päiväunet, teeveet, kotityöt, pyykit... kyllä. sellainen olin. Myönnän että olin paska ja iljettävä mies vaikka liioitteletkin. En tietenkään ole varma että tässä on kyse juuri minusta. Täsmää kuitenkin muhun niin hyvin että oli pakko vastata koska en tiedä liioitteletko/vääristelet totuutta ettet paljastuisi, vai onko nyt oikeasti niin että toisella pariskunnalla ollut lähes identtinen parisuhde? Noh, sitä en saa ikinä tietää... ja kusipää olen silti vaikkei olisikaan ollut minulle.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:49"]
Miksi ei voi olla yksin tai naisen kanssa tai homma vaikka 5 koiraa? Miksi ihmessä pilata kenenkään miehen elämää niin kauheasti haluamalla miehen elämäänsä vaikka ei halua aktiivisesti miehen kalua sisäänsä? Minusta tuo on hyvin itsekästä ja väärin miestä kohtaan joille ehkä suuri tarve naista kohtaa on laittaa munaa pilluun noin suoraan sanottuna.
[/quote]Haluaa varmaan samasta syystä kuin mies, joka ei pidä seksistä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:49"]
[/quote]Haluaa varmaan samasta syystä kuin mies, joka ei pidä seksistä.
[/quote]
Missä tuollaisia miehiä on? Ei tuollaisia löydy mistään. Lotossa on todennäköisempää voittaa kuin löytää tuollaista miestä
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:36"]
Niinkuin jo sanottu, raha. Tokihan naiset tykkäävät nykyään esittää itsenäistä, mutta harvat sitä oikeasti haluavat. Paljon mukavampaa kun pääsee kokeilemaan työssäkäyntiä ja jos se ei kiinnosta, voi olla miehen elätettävänä. Naisten välinen konsensus on että miehen pitää kumpaankin tilanteeseen sopeutua, mutta mies joka yrittäisi samaa lempattaisiin heti pihalle.
Rusinat pullasta nääs.
[/quote]Montako vuotta luulet, että kotiäitinä voi olla?
[/quote]
Voihan kotiäitinä olla vaikka koko elämänsä.
[/quote]Murrosikäiset eivät tee mitään kotiäidillä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:43"]
[/quote]
Jos aiot puhua paskaa minusta niin kerro sitten asiat kuten ne ovat äläkä vääristele totuutta.
En ollut töissä, opiskelin. En todellakaan ryypännyt joka viikonloppu, miksi saat sen kuulostamaan kuin olisin? Meillä oli aina esileikkiä. Aina. Olen aina ottanut sinut huomioon seksissä. Olen aina pessyt munani, kännissä tai en. Seksi, silloin kun sitä oli, oli todellakin paljon enemmän kuin sitä että jouduit imemään puolivelttoa munaa kunnes sammuin, sitäkin kyllä tapahtui, mutta hyvin harvoin. En koskaan sanonut sua frigidiksi, en edes tiennyt koko sanan olemassaolosta, enkä ole sanonut aseksuaaliksi.
Päiväunet, teeveet, kotityöt, pyykit... kyllä. sellainen olin. Myönnän että olin paska ja iljettävä mies vaikka liioitteletkin. En tietenkään ole varma että tässä on kyse juuri minusta. Täsmää kuitenkin muhun niin hyvin että oli pakko vastata koska en tiedä liioitteletko/vääristelet totuutta ettet paljastuisi, vai onko nyt oikeasti niin että toisella pariskunnalla ollut lähes identtinen parisuhde? Noh, sitä en saa ikinä tietää... ja kusipää olen silti vaikkei olisikaan ollut minulle.
[/quote]Just tuostahan voikin muka tunnistaa itsensä...Vai kuvitteletko kaiken pyörivän sun ympärillä?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:15"]
Just tuostahan voikin muka tunnistaa itsensä...Vai kuvitteletko kaiken pyörivän sun ympärillä?
[/quote]
No okei, kerron sitten hieman lisää. Olemme ex-naiseni kanssa kavereita nykyään, tämä ex-naiseni otti eron jälkeen samantien seksikumppanin ja on yhä hänen seksikumppaninsa, exäni on sanonut minulle ettei enää koskaan aio ryhtyä parisuhteeseen... eikö ole mulla aihetta epäillä että on edes MAHDOLLISTA että tämä kirjoitus viittaa minuun kun niin paljon täsmää? Tässä ei ole ollenkaan kyse siitä että kuvittelen että maailma pyörisi mun ympärillä, olenhan tietoinen siitä ettei tämä välttämättä ole minulle? Saatan olla ihan väärässäkin!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:34"]
Just tuostahan voikin muka tunnistaa itsensä...Vai kuvitteletko kaiken pyörivän sun ympärillä?
[/quote]
No okei, kerron sitten hieman lisää. Olemme ex-naiseni kanssa kavereita nykyään, tämä ex-naiseni otti eron jälkeen samantien seksikumppanin ja on yhä hänen seksikumppaninsa, exäni on sanonut minulle ettei enää koskaan aio ryhtyä parisuhteeseen... eikö ole mulla aihetta epäillä että on edes MAHDOLLISTA että tämä kirjoitus viittaa minuun kun niin paljon täsmää? Tässä ei ole ollenkaan kyse siitä että kuvittelen että maailma pyörisi mun ympärillä, olenhan tietoinen siitä ettei tämä välttämättä ole minulle? Saatan olla ihan väärässäkin!
[/quote]Luulet ympäripyöreän tekstin kuvaavan itseäsi. OKEI.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:34"]
[/quote]
[/quote]Luulet ympäripyöreän tekstin kuvaavan itseäsi. OKEI.
[/quote]
Ellet sinä ole tekstin kirjoittaja, et voi sanoa etteikö olisi mahdollista, vaikka kaukaa haettua onkin. Ainoastaan hän voi ratkaista asian sanomalla että a) oli minulle, mutta muokkasi tarinaa tunnistamisen ehkäisyksi b) ei ollut minulle ja tarina meni aivan kuten on kirjoittanutkin.
Oli miten oli... toivon kirjoittajalta vastausta, mutten odota sitä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:56"]
Samaa mieltä kuin ap. Jos et halua seksia, niin hanki itsellesi kaveri. Seksi erottaa parisuhteen ja kaverisuhteen.
[/quote]
Kaverin kanssa ei sitouduta kuten elämänkumppanin, eikä tehdä lapsia. Ystävyys perustuu vapaaehtoisuuteen, parisuhde vähän muuhunkin. Mun parisuhteet ei ole koskaan perustuneet seksiin, vaan se on ollut pakollinen paha, jonka kerron heti alkuunsa. Olen ollut suhteessa 3:n miehen kanssa, eli kyllä miehet ovat halunneet suhdetta seksikielteisyydestäni huolimatta.
Kun ei vaan saa mitään seksistä niin ei saa. Sen sijaan halusin jonkun, joka rakastais mua ja löysinkin. Sitten 8 vuoden suhteen jälkeen löytyivät seksihalutkin. Nykyään on seksiä ja jos haluaisin uuden suhteen, niin haluaisin seksiä siihen myös. Mutta ei seksi ole ainoa asia, miksi toisen kanssa ollaan kumppaneita ja parisuhteessa. N40+
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:16"]
Samaa mieltä kuin ap. Jos et halua seksia, niin hanki itsellesi kaveri. Seksi erottaa parisuhteen ja kaverisuhteen.
[/quote]
Kaverin kanssa ei sitouduta kuten elämänkumppanin, eikä tehdä lapsia. Ystävyys perustuu vapaaehtoisuuteen, parisuhde vähän muuhunkin. Mun parisuhteet ei ole koskaan perustuneet seksiin, vaan se on ollut pakollinen paha, jonka kerron heti alkuunsa. Olen ollut suhteessa 3:n miehen kanssa, eli kyllä miehet ovat halunneet suhdetta seksikielteisyydestäni huolimatta.
Kun ei vaan saa mitään seksistä niin ei saa. Sen sijaan halusin jonkun, joka rakastais mua ja löysinkin. Sitten 8 vuoden suhteen jälkeen löytyivät seksihalutkin. Nykyään on seksiä ja jos haluaisin uuden suhteen, niin haluaisin seksiä siihen myös. Mutta ei seksi ole ainoa asia, miksi toisen kanssa ollaan kumppaneita ja parisuhteessa. N40+
[/quote]
Parisuhde perustuu 100% vapaaehtoisuuteen.
Eipä ne sinun suhteesi ole näyttäneet kestävän joten eipä näytä kovin hyvä systeemi sinulla olevan.
Lapsia nainen voi hankkia ilman miestäkin
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:16"]
[/quote]
[/quote]
Parisuhde perustuu 100% vapaaehtoisuuteen.
Eipä ne sinun suhteesi ole näyttäneet kestävän joten eipä näytä kovin hyvä systeemi sinulla olevan.
Lapsia nainen voi hankkia ilman miestäkin
[/quote]
Ei mutta tarkoitin sitä, että parisuhteessa sitoudutaan toiseen enemmän, eli ystävyydessä ei voi oikein marmattaa tai no voi, mutta silloin ei ole oikea ystävä, ettei toinen taaskaan ollut paikalla kun asia X, parisuhteessa sen sijaan ollaan sitouduttu avioliitossa jopa toisesta taloudellisesti huolehtimaan. Ja mulla oli muutamia suhteita ennen nykyistä, jossa olen siis ollut 9 vuotta, kuten yleensäkin ihmisillä on, ei siinä ollut kyse mistään mun systeemeistä. Ja lapsia meillä halusi enemmän mies kuin minä, joten en ole parisuhteessa lasten takia, vaan ihan tämän elämänkumppanini. N40+
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:36"]
Niinkuin jo sanottu, raha. Tokihan naiset tykkäävät nykyään esittää itsenäistä, mutta harvat sitä oikeasti haluavat. Paljon mukavampaa kun pääsee kokeilemaan työssäkäyntiä ja jos se ei kiinnosta, voi olla miehen elätettävänä. Naisten välinen konsensus on että miehen pitää kumpaankin tilanteeseen sopeutua, mutta mies joka yrittäisi samaa lempattaisiin heti pihalle.
Rusinat pullasta nääs.
[/quote]Montako vuotta luulet, että kotiäitinä voi olla?
[/quote]
Voihan kotiäitinä olla vaikka koko elämänsä.
[/quote]Murrosikäiset eivät tee mitään kotiäidillä.
[/quote]
Kotiäiti voi olla vaikka lapet olisivat miten vanhoja. Sitä paisti niitä lapsia voi tehdä lisääkin joten ne nuoremmat voivat olla hyvinkin nuoria
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:53"]
Miksi joku mies alkaa edes tutustumaan naiseen, joka ei halua seksiä?
M39
[/quote]
Itse voisin tässä elämäntilanteessa aivan hyvin tutustua. Pidettäisiin hauskaa, oltaisiin toistemme seurana ja tukena vaikeissa tilanteissa, keskusteltaisiin, vietettäisiin aikaa ja välitettäisiin. Pidän toki itseäni seksuaalisena olentona, mutta itse seksi ahdistaa sen verran, että ei se olisi suhteessa mikään kynnyskysymys. Intiimi kanssakäyminen ei vaadi aina seksiä ja pienelläkin kosketuksellä voi olla iso merkitys.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:36"] Jos puolisosi ei halua juuri sinua, ei se tarkoita etteikö hän silti haluaisi muita. [/quote] Silloin kun ollaan kumppani niin halutaan sitä omaa. Tai erotaan. [/quote] Höpö höpö.
[/quote]
Ei ole mikään höpö höpö. Joko haluat kumppaniasi tai sitten eroat. Mitä hemmettiä teet parisuhteessa jos et halua kumppaniasi seksuaallisesti?
[/quote]
Niinpä!