Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksistä pitämätön nainen haluaa miehen?

Vierailija
21.08.2015 |

Miksi ei voi olla yksin tai naisen kanssa tai homma vaikka 5 koiraa? Miksi ihmessä pilata kenenkään miehen elämää niin kauheasti haluamalla miehen elämäänsä vaikka ei halua aktiivisesti miehen kalua sisäänsä? Minusta tuo on hyvin itsekästä ja väärin miestä kohtaan joille ehkä suuri tarve naista kohtaa on laittaa munaa pilluun noin suoraan sanottuna.

Kommentit (210)

Vierailija
141/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 07:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 06:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 06:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 05:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 05:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 05:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 04:59"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:15"]

Nainen voi suoraan sanoen himoita saada munaa pilluun, mutta valitettavasti se ei kohdistu jokaiseen mieheen. Ja jos se oma mies osoittautuu liian idariksi, asennevammaiseksi, välinpitämättömäksi, laiskaksi tai taitamattomaksi, voipi olla että naisen jalat menee ristiin.

Kääntäen voisi jopa sanoa, että taitava rakastaja taikoo naisesta kuin naisesta halut esille. Kitisemisen sijaan kannattaa houkutella hunajalla. 

[/quote]

Tämä on niin totta. Minä muutuin entisessä parisuhteessani muka aseksuaaliksi frigidiksi, kun raskasta fyysistä työtä tekevä mies jaksoi peseytyä vain joka toinen päivä, ja vietti viikonloput läpeensä kännissä. Yleensä hän oli arkena niin väsynyt töiden jälkeen, että töistä tultuaan nukkuin päiväunia n. klo 20 saakka, sen jälkeen söi ja katseli telkkaa pari tuntia ja nukahti taas. Kotitöitä ei tehnyt juuri koskaan, ei saanut edes likaisia vaatteitaan pyykkikoriin saakka.

Viikonloppuisin kaljatölkki sihahti auki heti perjantaina töistä kotiuduttua ja sunnuntaina kun oli selvinpäin, makasi vain krapulassa hikoillen. Otollisin aika hänestä olisi seksille ollut lauantai-iltaisin ja seksin kulku lähes aina meni niin, että mä imin puolivelttoa munaa siihen saakka kuin ympärikänninen äijä sammui. Kun sitten kyllästyin tähän kuvioon ja menetin kaikki seksihaluni miestä kohtaan, syy oli minun. Minusta oli tullut pihtari. Kuitenkin ihan kunnollinen seksi, jossa molemmat osapuolet ovat selvinpäin ja jossa on jopa esileikkiäkin ja ne sukuelimet on viitsitty pestä ennen coitusta, olisi kiinnostanut kovasti. Kiihotuin kovasti kirjoista ja elokuvien seksikohtauksista, masturboin yksinäni, mutta mieheni kanssa en enää kyennyt seksiä harrastamaan. Ja hän syytti minua frigidiksi. Jännä että paranin siitä frigidiydestä saman tien, kun ero tuli ja minä löysin parempaa seksiseuraa.

Jälkensä tuo suhde kuitenkin jätti, enkä aio enää parisuhtesen yhdenkään miehen kanssa ryhtyä. En enää ota sitä riskiä, että minun oletetaan ansiotyön ja kotitöiden jälkeen jaksavan palvella kännisen ukon seksitarpeitakin. Yök.

[/quote]

Komppaan. Mieheni alkoi sihauttaa sen oluen joka ainoa ilta, eikä jäänyt yhteen. Viikonloppuna otti sitten oikein putken. Kun hän kömpi kotiin jostain baarista aamuyöllä, hän herätti minut haukkuakseen. Sitten aamulla olisin krapulalääkkeeksi kelvannut patjana. Kun jostain syystä se ei herättänyt haluja, hän valitti kun pihtaan.

Ei tarvitse pihdata uuden miehen kanssa, joka ei ryyppää, vaan käyttää senkin ajan minun haluamiseen monta kertaa päivässä.

[/quote]

Nääkin on niin käsittämättömiä perusteluja. Mies sihautti kaljapurkin auki, ja toisen... Siinä on sitten alku ja syy ja peruste itkuun ja vakituiseen, mökötykseen ja pihtaamiseen. Kalja tai vaikka neljä ei normaalinkokoisessa miehessä aiheuta mitään "känniä", ja sen muutaman kaljan kieltämiseen tai siitä arvosteluun ja valittamiseen ja mököttämiseen on olemassa joku muu syy siellä naisen omassa historiassa esim lapsuudessa, josta ei pidä syyllistää sitä omaa miestä.

Kännääminen, että ollaan sitten oikeasti kännissä, jatkuvasti, pilaa suhteen kun suhteen. Enkä sitä tarkota, että olisi esim. painonhallinan takia järkevää vetää muutamaa kaljaa joka päivä, mutta fakta on se että se ei ole dokaamista eikä mies tule muutamasta kaljasta känniin. Naiset voisi joskus miettiä miksi siitä muutamasta kaljasta pitää vetää herneet nenään, ja laittaa jalat ristiin.Mies voisi hyvin sitten tehdä saman siksi, että nainen katsoo kauniita ja rohkeita tai täydellisiä naisia.

[/quote]

En jaksanut lukea. Tiivistä asiasi tai ole hiljaa.

[/quote]

= Nainen luotiin miehelle avuksi, joka on hänelle sopiva, ei päinvastoin.

[/quote]Pärjää omin avuin.

[/quote]

Näennäisesti mies pärjää, eli osaa kaiken ja paremmin kuin nainen. Mutta ilman naista miehellä ei ole mitään motivaatiota tehdä ja pärjätä elämässä. Pelkästään itseään varten miehet eivät paljoa tarvitse. Ei ole pelkkä latteus, että ilman naista mies voi asua vaikka pahvilaatikossa. Jostain syystä naiset eivät arvosta tätä altruistista piirrettä miehissä juurikaaan.

[/quote]Nainen ei vastuussa miehen pärjäämisestä tai motivaatiosta. Kannattaa kasvaa aikuiseksi jos tarvitsee aina jonkun saadakseen asioita tehtyä.

[/quote]

Feministin kannattaisi pysähtyä uhossaan mietimään, millainen maailma ja yhteiskunta olisi ilman miesten panosta. Voisi naisille tulla äkkiä vilu ja nälkä.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTH0-lF7BTTN-QKTWBvJmlTgohoetq7xKDximN1hSXgEVWKmlOb

[/quote]Mutta kaikki sekinhän on edellä kirjoittaneen mukaan naisten ansiota, koska ilman heitä miehellä ei ole motivaatiota eikä halua pärjätä.

Vierailija
142/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi suoraan sanoen himoita saada munaa pilluun, mutta valitettavasti se ei kohdistu jokaiseen mieheen. Ja jos se oma mies osoittautuu liian idariksi, asennevammaiseksi, välinpitämättömäksi, laiskaksi tai taitamattomaksi, voipi olla että naisen jalat menee ristiin.

Kääntäen voisi jopa sanoa, että taitava rakastaja taikoo naisesta kuin naisesta halut esille. Kitisemisen sijaan kannattaa houkutella hunajalla. 

[/quote]

Tämä on niin totta. Minä muutuin entisessä parisuhteessani muka aseksuaaliksi frigidiksi, kun raskasta fyysistä työtä tekevä mies jaksoi peseytyä vain joka toinen päivä, ja vietti viikonloput läpeensä kännissä. Yleensä hän oli arkena niin väsynyt töiden jälkeen, että töistä tultuaan nukkuin päiväunia n. klo 20 saakka, sen jälkeen söi ja katseli telkkaa pari tuntia ja nukahti taas. Kotitöitä ei tehnyt juuri koskaan, ei saanut edes likaisia vaatteitaan pyykkikoriin saakka.

Viikonloppuisin kaljatölkki sihahti auki heti perjantaina töistä kotiuduttua ja sunnuntaina kun oli selvinpäin, makasi vain krapulassa hikoillen. Otollisin aika hänestä olisi seksille ollut lauantai-iltaisin ja seksin kulku lähes aina meni niin, että mä imin puolivelttoa munaa siihen saakka kuin ympärikänninen äijä sammui. Kun sitten kyllästyin tähän kuvioon ja menetin kaikki seksihaluni miestä kohtaan, syy oli minun. Minusta oli tullut pihtari. Kuitenkin ihan kunnollinen seksi, jossa molemmat osapuolet ovat selvinpäin ja jossa on jopa esileikkiäkin ja ne sukuelimet on viitsitty pestä ennen coitusta, olisi kiinnostanut kovasti. Kiihotuin kovasti kirjoista ja elokuvien seksikohtauksista, masturboin yksinäni, mutta mieheni kanssa en enää kyennyt seksiä harrastamaan. Ja hän syytti minua frigidiksi. Jännä että paranin siitä frigidiydestä saman tien, kun ero tuli ja minä löysin parempaa seksiseuraa.

Jälkensä tuo suhde kuitenkin jätti, enkä aio enää parisuhtesen yhdenkään miehen kanssa ryhtyä. En enää ota sitä riskiä, että minun oletetaan ansiotyön ja kotitöiden jälkeen jaksavan palvella kännisen ukon seksitarpeitakin. Yök.

[/quote]

Komppaan. Mieheni alkoi sihauttaa sen oluen joka ainoa ilta, eikä jäänyt yhteen. Viikonloppuna otti sitten oikein putken. Kun hän kömpi kotiin jostain baarista aamuyöllä, hän herätti minut haukkuakseen. Sitten aamulla olisin krapulalääkkeeksi kelvannut patjana. Kun jostain syystä se ei herättänyt haluja, hän valitti kun pihtaan.

Ei tarvitse pihdata uuden miehen kanssa, joka ei ryyppää, vaan käyttää senkin ajan minun haluamiseen monta kertaa päivässä.

[/quote]

Nääkin on niin käsittämättömiä perusteluja. Mies sihautti kaljapurkin auki, ja toisen... Siinä on sitten alku ja syy ja peruste itkuun ja vakituiseen, mökötykseen ja pihtaamiseen. Kalja tai vaikka neljä ei normaalinkokoisessa miehessä aiheuta mitään "känniä", ja sen muutaman kaljan kieltämiseen tai siitä arvosteluun ja valittamiseen ja mököttämiseen on olemassa joku muu syy siellä naisen omassa historiassa esim lapsuudessa, josta ei pidä syyllistää sitä omaa miestä.

Kännääminen, että ollaan sitten oikeasti kännissä, jatkuvasti, pilaa suhteen kun suhteen. Enkä sitä tarkota, että olisi esim. painonhallinan takia järkevää vetää muutamaa kaljaa joka päivä, mutta fakta on se että se ei ole dokaamista eikä mies tule muutamasta kaljasta känniin. Naiset voisi joskus miettiä miksi siitä muutamasta kaljasta pitää vetää herneet nenään, ja laittaa jalat ristiin.Mies voisi hyvin sitten tehdä saman siksi, että nainen katsoo kauniita ja rohkeita tai täydellisiä naisia.

[/quote]

Kyllä jatkuva tissuttelu pilaa suhteen ja halut. Arvomaailmat eivät käy yksiin jos toinen tuntee tarvetta juoda joka pvä tai kännätä viikonloppuisin niin että parisuhteen toinen osapuoli tuntee itsensä laiminlyödyksi. Piilo-alkoholistien on turha koittaa puolustella alkoholinkäyttöään, kyllä se on niin ettei naista vanhalta kaljalta haiseva mies kiinnosta. Itse olen pitänyt miehen jatkuvasti aina vapaapäivinään harjoitttamaa tissuttelua syynä suhteen päättämiseen. Arvot eivät kohdanneet, minä en sellaista miestä kokenut hyväksi kumppaniksi.Itse en katso saippuasarjoja televisiosta lainkaan ja minulla on oikeus vetää herneet nekkuun jos juominen on jatkuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 07:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 07:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:49"]

Miksi ei voi olla yksin tai naisen kanssa tai homma vaikka 5 koiraa? Miksi ihmessä pilata kenenkään miehen elämää niin kauheasti haluamalla miehen elämäänsä vaikka ei halua aktiivisesti miehen kalua sisäänsä? Minusta tuo on hyvin itsekästä ja väärin miestä kohtaan joille ehkä suuri tarve naista kohtaa on laittaa munaa pilluun noin suoraan sanottuna.

[/quote]

No jos se on se suurin tarve niin sellainen mies voi ostaa Fleshlightin itselleen koska on ilmeisesti vain reikää vailla. Reiän perässä juokseva mies ei naista ansaitse, koska näkee naisen vain reikänä ja p*lluna. Mielestäni p*llu-sanaa käyttävä mies on moukka ja ääliö eli henkilö joka saisi ohjelmoida synapsejaan vielä tovin parisuhdekelpoisiksi.

Katsos kun se miehen ulosanti vaikuttaa valtavasti naisen haluihin. Ei nainen halua sohvalla makaavaa penkkiurheiluhullua hienhajuista miestä joka komentelee, puhuttelee alentavasti, pitää kourimista esileikkinä ja jolle kotityöt ovat kirosana. Miehelläkin on tässä asiassa vastuu omasta taantumisestaan tasolle jolla nainen ei  enää koe häntä seksuaalisesti kiinnostavana. Ihan turha vänistä jos itse olet omasta syystäsi ajatunut tilanteeseen jossa ei enää ns. lohkea. Naisen tärkein sukupuolielin on aivot,ihan vaan tiedoksi.

[/quote]

Pyhä Vulvako se on oikea sana?

[/quote]

Se on ilmeisesti se sinun pakkomielteesi.Ilmeisesti sinun onnesi  rippuu saadun seksin määrästä ja nainen on mielestäsi olemassa vain sinun kassiesi tyhjentämistä varten. Itse koen parisuhteen merkityksen hieman laajemmin. Saanko kysyä oliko sinun lapsuudenperheessasi äiti hellan ja nyrkin välissä vai mistä olet omaksunut noin naisvastaisen  käsityksen?

P.S. Itse olen parisuhteessa jossa luottamus ja kunnioitus on molemminpuolista, seksi  on tyydyttävää kummankin osapuolen mielestä eikä sitä koeta kaupanteon välineenä millään muotoa. Harmi että sinulle tällainen ei ole mahdollista oman asennevammasi vuoksi.

Vierailija
144/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 07:23"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 02:26"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:02"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:15"] Nainen voi suoraan sanoen himoita saada munaa pilluun, mutta valitettavasti se ei kohdistu jokaiseen mieheen. Ja jos se oma mies osoittautuu liian idariksi, asennevammaiseksi, välinpitämättömäksi, laiskaksi tai taitamattomaksi, voipi olla että naisen jalat menee ristiin. Kääntäen voisi jopa sanoa, että taitava rakastaja taikoo naisesta kuin naisesta halut esille. Kitisemisen sijaan kannattaa houkutella hunajalla.  [/quote]  Muista sitten antaa samaa neuvoa kaikille naisille jotka täälläkin valittavat haluttomista miehistään. Ja hauku heitä samalla tavalla myös, että se on heidän vika koska ovat idareita ja laiskoja taitamattomia. [/quote] Jos nuorena olisi sitä pillua tullut tolkuttomasti, niin näin se voisi mennäkin. Kun oma libido on laskenut siitä, kun olisi käynyt esim. 5 kertaa päivässä, mutta naista ei kiinnostanut. Nyt saan aivan tarpeeksi, joten mitäpä sitä toista ottamaan huomioon, kun ei ottanut minua aikoinaaan huomioon. M43   [/quote] Ehkä siksi, että kuvioon astuisi määrän lisäksi myös laatu. Minua ainakaan ei kiinnosta huono seksi ollenkaan. Mutta hyvä todella paljon. Ja olen valmis oman osani tekemään sen eteen, koska jos en ole, on satavarma ettei synny hyvää.

[/quote]

Vain lutka nauttii sekskistä. Kunnollinen, siveä nainen antautuu miehelleen vain vähän pakotettuna.

[/quote]

*kuolinauruun*

Vierailija
145/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:53"]

Kuvitellaan, että olisit jo hyvän aikaa ollut seksuaalisesti aktiivisessa suhteessa naisen kanssa. Olette kenties jo naimisissa, tai ainakin vakinaistanut suhteenne, ja elätte yhteistä arkea, syvä rakkaus on molemminpuoleista. Eräänä päivänä naisesi joutuu onnettomuuteen, jonka seurauksena seksiä ei voi enää harrastaa millään muotoa. Lähdetkö, kun et saa enää laittaa munaa pilluun noin suoraan sanottuna?

Etkö huomaa eroa esimerkkienne välillä? Sääli!

[/quote]

Vierailija
146/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:07"]

Tekopilluhoitoa. TEKOPILLUHOITOA?????!! Voi jumalauta teitä miehiä.

[/quote]

Niin, naisten on pääsääntöisesti vaikea ymmärtää/hyväksyä meitä miehiä, jos on haluakaan. Mutta naista taas....... jne.

Vierailija
147/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:07"]

Nämä "munaa pilluun"-porukat unohtavat autuaasti sen, että on olemassa myös täysin aseksuaaleja tai hyvin alhaiselle seksivietillä varustettuja miehiä, jotka eivät halua työntää munaansa yhtään mihinkään mutta joilla voi silti olla kova kumppanin ja läheisyyden kaipuu. Tällaisille miehille seksistä piittaamaton nainen olisi lottovoitto, vaikka joku teistä ehkä vetäisikin itsensä kiikkuun, jos ei pääse tunkemaan nakkia sämpylän väliin 24/7.

[/quote]

Eli esimerkkisi kuuluu toiseen kontekstiin Haluttomien miesten ja naisten keskinäinen parisuhde.

Vierailija
148/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:00"]

Kuvitellaan, että olisit jo hyvän aikaa ollut seksuaalisesti aktiivisessa suhteessa naisen kanssa. Olette kenties jo naimisissa, tai ainakin vakinaistanut suhteenne, ja elätte yhteistä arkea, syvä rakkaus on molemminpuoleista. Eräänä päivänä naisesi joutuu onnettomuuteen, jonka seurauksena seksiä ei voi enää harrastaa millään muotoa. Lähdetkö, kun et saa enää laittaa munaa pilluun noin suoraan sanottuna?

[/quote]

Täysin eri koska tuossa tilanteessa vaimo kumminkin haluaisi seksiä. Siinä toisessa tilanteessa nainen makaa karvatortun kanssa vieressä ja ajattelee "ei vois muna vähempää kiinnostaa". Mitä veikkaat kummassa tapauksessa mies saa ennemmin vaikka tekopilluhoitoa?

[/quote]

Minkä ihmeen karvatortun vieressä se nainen makaa? Onko mies tai sen vehkeet se karvatorttu?

Vierailija
149/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:13"]

Miksi joku mies alkaa edes tutustumaan naiseen, joka ei halua seksiä?

M39

[/quote]

Siksi ettei itsekään siitä liiemmin välitä, mutta pitää parisuhteen muista hyvistä puolista.

[/quote]

Onkohan tuollaisia parisuhteita oikeasti olemassa? Absoluuttisesti toki. En tarkoita aivan vanhoja vanhuksia.

Vierailija
150/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:33"]

Sinulleko puoliso edustaa vain ja ainoastaan seksiä? Vain av-mamma voi kysyä tällaista :D

[/quote]

Näinhän täällä yleistetään usein. Vaihtoehdottomuuden utopiaversumi.

Vierailija
151/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Varmaan enemmän häiritsee se, kun joutuu katselemaan toisen juomista. Enemmänon kaljatölkki kourassa kuin oma nainen kainalossa.

M39

Vierailija
152/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi miehet valitsevat haluttoman naisen. Toisaalta he haluavat naisesta myös äidin itselleen. Tykkään seksistä ja olen sinkku ties monetta vuotta. Yhteen en miehen kanssa muuttaisi enkä taloudenhoitajaksi rupeaisi. Olen hoikka ja tyttömäinen vartaloltani. Seksistä ei olisi pulaa suhteessa, mutta hoivaava nainen vie voiton. Syyttäkää miehet itseänne.

Vierailija
153/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin jo sanottu, raha. Tokihan naiset tykkäävät nykyään esittää itsenäistä, mutta harvat sitä oikeasti haluavat. Paljon mukavampaa kun pääsee kokeilemaan työssäkäyntiä ja jos se ei kiinnosta, voi olla miehen elätettävänä. Naisten välinen konsensus on että miehen pitää kumpaankin tilanteeseen sopeutua, mutta mies joka yrittäisi samaa lempattaisiin heti pihalle.

Rusinat pullasta nääs.

Vierailija
154/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naisia olet oikein valinnut? Ikinä en ole ollut miehen elätettävänä enkä samassa asunnossa asunut. Palkkani oli parempi kuin ex-miehellä ja mammalomallakin turvauduin omiin säästöihin. Itsenäisyyteni on aitoa. Itsenäinen mies sopisi myös kumppaniksi. Seksi on tärkeää, mutta rakkaus myös.

Vierailija
155/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:36"]

Niinkuin jo sanottu, raha. Tokihan naiset tykkäävät nykyään esittää itsenäistä, mutta harvat sitä oikeasti haluavat. Paljon mukavampaa kun pääsee kokeilemaan työssäkäyntiä ja jos se ei kiinnosta, voi olla miehen elätettävänä. Naisten välinen konsensus on että miehen pitää kumpaankin tilanteeseen sopeutua, mutta mies joka yrittäisi samaa lempattaisiin heti pihalle.

Rusinat pullasta nääs.

[/quote]Montako vuotta luulet, että kotiäitinä voi olla?

Vierailija
156/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:27"]

Ihmettelen, miksi miehet valitsevat haluttoman naisen. Toisaalta he haluavat naisesta myös äidin itselleen. Tykkään seksistä ja olen sinkku ties monetta vuotta. Yhteen en miehen kanssa muuttaisi enkä taloudenhoitajaksi rupeaisi. Olen hoikka ja tyttömäinen vartaloltani. Seksistä ei olisi pulaa suhteessa, mutta hoivaava nainen vie voiton. Syyttäkää miehet itseänne.

[/quote]

Mulle ainakin tollanen rajoittunut ajattelutapa olis se ongelma. Mie en haluis sellaseen parisuhteeseen, jossa olis luvassa  jonkinlainen mahdottomuus.

M39

Vierailija
157/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo todettu, aivopesu. Ei tästä aiheesta tarvitse sivutolkulla vääntää. Case closed.

Vierailija
158/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oman vähäisen kokemukseni mukaan seksi pitemmissä liitoissa hiipuu, kun miestä lakkaa kiinnostamasta. Mutta varmaan se vika on sit minussa.

Pitemmän päälle sinkkunaiselle on enemmän seksiä tarjolla.

Vierailija
159/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti nyt ensteks lukea aloitus ja aloittajalle tiedoksi että kaikki miehet eivät olen näitä "muna pilluun" miehiä joiden seksi on siinä. Toisekseen parisuhteen päällimmäinen tarkoitus on saada läheisyyttä ja tukea toiselta ihmiseltä, eikä jokaisessa parisuhteessa se "muna pillu" juttu ole se kaiken nostava tai kaatava pilari. Monilla on muutakin yhteistä. Omasta mielestäni syvä henkinen yhteys on jo osa parisuhdetta, toisilla se alkaa vasta seksistä. Mielipide asioita nääs.

Vierailija
160/210 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen mies enkä itsekkään ymmärrä tuota kaljan lipitystä. Jos ihminen ei voi olla ilman kaljaa tai muita alkoholijuomia niin ihmisellä on vakava ongelma.

En minäkään hyväksyisi sitä että vaimo vetäisi muutaman kaljan päivittäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan