Miksi seksistä pitämätön nainen haluaa miehen?
Miksi ei voi olla yksin tai naisen kanssa tai homma vaikka 5 koiraa? Miksi ihmessä pilata kenenkään miehen elämää niin kauheasti haluamalla miehen elämäänsä vaikka ei halua aktiivisesti miehen kalua sisäänsä? Minusta tuo on hyvin itsekästä ja väärin miestä kohtaan joille ehkä suuri tarve naista kohtaa on laittaa munaa pilluun noin suoraan sanottuna.
Kommentit (210)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:15"]
Kääntäen voisi jopa sanoa, että taitava rakastaja taikoo naisesta kuin naisesta halut esille. Kitisemisen sijaan kannattaa houkutella hunajalla.
[/quote]
Totta turiset, mutta se houkuttelu ei vain aina onnistu niin helposti perheen arjessa. Vaimo on kyllä innoissa myös petipuuhiin, kun ostaa jonkun korun, vie hänet illalliselle, hieroon jne. Mutta kun ei ole aikaa ja rahaa tuollaiseen ihan päivittäin, niin alkaa omakin innostus häviämään hiljalleen.
Ei sekään ihan oikein mielestäni ole, että miehen kuuluu tehdä kaikki ja lämmitellä naista aamusta asti, jotta saattaa olla seksiä jossain vaiheessa. No ehkä tässä pitää miettiä muita vaihtoehtoja.
[/quote][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:15"]
Kääntäen voisi jopa sanoa, että taitava rakastaja taikoo naisesta kuin naisesta halut esille. Kitisemisen sijaan kannattaa houkutella hunajalla.
[/quote]
Totta turiset, mutta se houkuttelu ei vain aina onnistu niin helposti perheen arjessa. Vaimo on kyllä innoissa myös petipuuhiin, kun ostaa jonkun korun, vie hänet illalliselle, hieroon jne. Mutta kun ei ole aikaa ja rahaa tuollaiseen ihan päivittäin, niin alkaa omakin innostus häviämään hiljalleen.
Ei sekään ihan oikein mielestäni ole, että miehen kuuluu tehdä kaikki ja lämmitellä naista aamusta asti, jotta saattaa olla seksiä jossain vaiheessa. No ehkä tässä pitää miettiä muita vaihtoehtoja.
[/quote]
Juu, mieluummin vedän käteen kuin olen naisen kanssa jonka haluja pitää erikseen nostatella.
Mitä naiset tekee miesten halujen herättämiseen? Ovat olemassa?
[/quote][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:15"]
[/quote]
[/quote]
Juu, mieluummin vedän käteen kuin olen naisen kanssa jonka haluja pitää erikseen nostatella.
Mitä naiset tekee miesten halujen herättämiseen? Ovat olemassa?
[/quote]
Niin, elämässä pitää nähdä vaivaa jos jotain haluaa.
Sinun on todella parempi vetää käteen.
Miehen ja naisen seksiin virittäytyminen on keskimäärin erilaista
Ja jos mies haluaa vakituisen kumppanin joka haluaa vielä 20 vuodenkin kuluttua, niin ei kannata pitää naista itsestäänselvyytenä tai jonain hionekaluna, joka otetaan käyttöön tarvittaessa mutta muuten ei huomata ollenkaan.
Se tappaa kyllä halut naiselta siihen mieheen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:54"]
Eikö miehelle ole muuta käyttöä maailmassa kuin laittaa munaa pilluun?
[/quote]
Katso ympärillesi huora, niin huomaat, että kaikki ihmisen rakentama on syntynyt miehen ajatuksista ja käsistä. Spermakin tulee miehestä ja olemme täten ultimaalinen elämänmuoto. Vitut ovat tietysti myös tärkeitä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:53"]
Miksi joku mies alkaa edes tutustumaan naiseen, joka ei halua seksiä?
M39
[/quote]
Itse voisin tässä elämäntilanteessa aivan hyvin tutustua. Pidettäisiin hauskaa, oltaisiin toistemme seurana ja tukena vaikeissa tilanteissa, keskusteltaisiin, vietettäisiin aikaa ja välitettäisiin. Pidän toki itseäni seksuaalisena olentona, mutta itse seksi ahdistaa sen verran, että ei se olisi suhteessa mikään kynnyskysymys. Intiimi kanssakäyminen ei vaadi aina seksiä ja pienelläkin kosketuksellä voi olla iso merkitys.
[/quote]
Ainoa ongelma tuossa on että ne haluttomat naiset eivät ole halukkaita kosketteluun eikä intiimiin läheisyyteenkään (kevyttä "heippa" halausta lukuunottamatta tai iltasuukkoa makuuhuoneen ovella).
Miksikö - sen kosketuksenhan voi tulkita seksialoitteeksi tai se voi johtaa siihen. Joten sekin on kiellettyä! Eivät luota siihen että miehet osaavat pitää asiat erillään
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:53"]
Miksi joku mies alkaa edes tutustumaan naiseen, joka ei halua seksiä?
M39
[/quote]
Itse voisin tässä elämäntilanteessa aivan hyvin tutustua. Pidettäisiin hauskaa, oltaisiin toistemme seurana ja tukena vaikeissa tilanteissa, keskusteltaisiin, vietettäisiin aikaa ja välitettäisiin. Pidän toki itseäni seksuaalisena olentona, mutta itse seksi ahdistaa sen verran, että ei se olisi suhteessa mikään kynnyskysymys. Intiimi kanssakäyminen ei vaadi aina seksiä ja pienelläkin kosketuksellä voi olla iso merkitys.
[/quote]
Ainoa ongelma tuossa on että ne haluttomat naiset eivät ole halukkaita kosketteluun eikä intiimiin läheisyyteenkään (kevyttä "heippa" halausta lukuunottamatta tai iltasuukkoa makuuhuoneen ovella).
Miksikö - sen kosketuksenhan voi tulkita seksialoitteeksi tai se voi johtaa siihen. Joten sekin on kiellettyä! Eivät luota siihen että miehet osaavat pitää asiat erillään
[/quote]
Joo, luultavasti näin. Mietin tuota jo kirjoittaessani, mutta en oikein osannut hahmottaa missä se raja voisi mennä. Mielestäni kuitenkin jonkinasteista vetovoimaa pitäisi löytyä, kun ei kuitenkaan kaverisuhteesta puhuta. Läheisyys ilman seksiä sopisi tähän malliin, mutta ehkä siinäkin on joku raja mitä ei saa ylittää.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:36"]Niinkuin jo sanottu, raha. Tokihan naiset tykkäävät nykyään esittää itsenäistä, mutta harvat sitä oikeasti haluavat. Paljon mukavampaa kun pääsee kokeilemaan työssäkäyntiä ja jos se ei kiinnosta, voi olla miehen elätettävänä. Naisten välinen konsensus on että miehen pitää kumpaankin tilanteeseen sopeutua, mutta mies joka yrittäisi samaa lempattaisiin heti pihalle.
Rusinat pullasta nääs.
[/quote]
Tunnetko ihan oikeasti tuollaisia naisia?
Minä nimittäin en tunne ainoatakaan.
Eikä lasketa äitiyslomalla tai hoitovapaalla olevia. Ne ovat väliaikaisia ja lasten parhaaksi pidettyjä " vapaita".
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 07:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:49"]Miksi ei voi olla yksin tai naisen kanssa tai homma vaikka 5 koiraa? Miksi ihmessä pilata kenenkään miehen elämää niin kauheasti haluamalla miehen elämäänsä vaikka ei halua aktiivisesti miehen kalua sisäänsä? Minusta tuo on hyvin itsekästä ja väärin miestä kohtaan joille ehkä suuri tarve naista kohtaa on laittaa munaa pilluun noin suoraan sanottuna. [/quote]Oma vaimo ainakin vedätti alussa. Esitti silloin halukasta, mutta papin aamenen ja lasten jälkeen ei ole enää kiinnostanut. Se tyypillinen tarina.
[/quote]
Ei se esittänyt alussa mtn vaan energiaa ja halukkuutta riitti kun elämä ei vielä ollut niin hektistä. Kodin-ja lastenhoito vie energiaa niin ettei siltä enää riitä energiaa parisuhteen hoitoon klo 22 jälkeen illalla. Marttyyrinä esiintymiseen sijaan auta vaimoasi kotitöissä enemmän ja hommaa teille parisuhdeaikaa niin alkaa tuokin puoli taas elpyä. PS. Otollisin aika seksin harrastamiseen on klo 5.48 aamulla, silloin sekä miehen että naisen kropan hormonitasot ovat korkeimmillaan...
[/quote]
Jos seksistä pitää niin sitä harrastaa mihin aikaan vaan.
Kyllä noi on aivan tekosyitä
[/quote]
Olen itse seksistä pitävä nainen.
Olen harrastanut sitä n12-13 vuotiaasta ( omin käsin toki alkuun ) lähtien eikä kuivia kausia ole ollut kuin lasten syntymän tienoilla alapää kipeä,nääs
Onneksi minulla on ollut ja on edelleen hyvinkin viriili mies, jolle edelleen kelpaan.
Mutta tarvitsen hieman pidemmän virittäytymisajan kuin mieheni.
Siinä toimii vaikkapa yhdessä saunominen illalla tai istuminen sohvalla pienen viskipaukun kanssa hetken.
Ei siis tarvita timanttikoruja tai Gourmet illallisia.
Mutta kun lapset olivat pieniä ja mies työmatkoilla ja harrastuksissa eikä paljoa kotona näkynyt, niin olin nukkumaan mennessä usein niin tolkuttoman väsynyt ettei olisi millään jaksanut eikä mieliala ollut myöskään aina niin otollinen kun mies aika-ajoin tuntui enemmän yhdeltä vähän isommalta lapselta.
En silloinkaan usein kieltäytynyt mutta nyt kun mies ihme kyllä on tajunnut etten olekaan mikään itsestäänselvyys ja on alkanut enemmän huomoida niin seksi on parempaa kuin koskaan.
Ja tämän on miehenikin sanonut.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 06:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:54"]
Eikö miehelle ole muuta käyttöä maailmassa kuin laittaa munaa pilluun?
[/quote]
Katso ympärillesi huora, niin huomaat, että kaikki ihmisen rakentama on syntynyt miehen ajatuksista ja käsistä. Spermakin tulee miehestä ja olemme täten ultimaalinen elämänmuoto. Vitut ovat tietysti myös tärkeitä.
[/quote]
Anteeksi nyt vaan. Jos nainen ei olisi keksinyt maanviljelystä ei olisi syntynyt sivilisaatioita eikä myöskään niitä miesten keksintöjä, vaan eläisimme edelleen pieninä metsästäjä-keräilijä heimoina. Jos nainen ei synnyttäisi, hoivaisi ja huolehtisi kaikki kuolisivat. Kumpikohan sitä tässä on se "ylempi" elämänmuoto?? Todellisuudessa on järkyttävän typerää väittää jompaa kumpaa sukupuolta paremmaksi tai ylemmäksi. Jos haluaa miesten ylivaltaa, voit muuttaa sinne Iraniin ja alkaa elää maassa maan tavalla.
Pidän erittäin vääränä houkutella toinen parisuhteeseen, jos ei kiinnosta seksi. Oli kyseessä mies tai nainen. Tiedän naisia, joiden miehet eivät halua kun pullanleipojan tai synnytyskoneen ja seksiä ei tule, vaikka nainen tekisi mitkä temput. Toisaalta tiedän paljon naisia, joita ei kiinnosta koko homma vaan seksillä ostetaan etuja (vaikka uuden talvitakin miehen laskuun).
Itse olen aina ihmetellyt, minkä takia nämä , joita ei seksi kiinnosta, eivät nyt vaan voisi ottaa toista samanlaista, itsensä kaltaista. Olen välttänyt haluttomat miehet, vaikka olisin ollut kiinnostunut henkilöstä alussa, olen lähtenyt menemään, jos mies on haluton. Ihmettelenkin suuresti, että eivätkö miehet tajua, että ei kannata ottaa halutonta naista. Jos ei esimerkiksi tiedä, onko oma nainen saanut orgasmin, hän ei ole sitä saanut. Kyllähän nyt tuommosen asian huomaa. Tai jos nainen "haluaa" vain kerran viikossa suhteen alussa jo, hän on todennäköisesti haluton. Kauheesti ukot valittaa, etteivät naiset halua ja sitten pettävät niitä, kun voisivat vaan vähällä vaivalla ja tosiasioiden myöntämisellä laittaa tällaiset naiset kiertoon heti.
Halukkaita naisia on paljon. ottakaa te halukkaat miehet niitä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:37"]Itse olen aina ihmetellyt, minkä takia nämä , joita ei seksi kiinnosta, eivät nyt vaan voisi ottaa toista samanlaista, itsensä kaltaista. [/quote]
Siksi, että halukkaita naisia ei ole niin paljoa kuin luulet. Varsinkaan miestyypilisellä tavalla halukkaita, jotka eivät vaadi suurta lämmittelyä. Vaikka monet miehet haluavat paljonkin seksiä, jos sitä saa helposti, täysipainoinen naisen vietteleminen on työlästä.
Käytännössä tavallisella ei kovin suositulla miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia halukkaaseen naiseen, jos hän ei ole vlamis tinkimään rajusti luonteesta tai sietämään mielenterveysongelmia. Suurin osa vähistä halukkaista naisistakaan ei koe halua perustahvoon, vaan ottaa ennemmin miehen, jota himoitsee oikeasti, vaikka ei saisikaan niin paljon kuin haluaa. Tiedät kai, miehessä pitää olla "sitä jotain".
ap: Miksi ei voi olla yksin tai naisen kanssa tai homma vaikka 5 koiraa?
Olipa harvinaisen typerä kommentti. Luuletko, että normaaleilla haluilla varustettu lesbo olisi haluttomasta naisesta yhtään iloisempi kuin halukas mies?