Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisen puute on tie syrjäytymiseen

Vierailija
21.08.2015 |

Omasta kokemuksesta voin sanoa. Kun ei saa rakkautta, seksiä, läheisyyttä vastakkaiselta sukupuolelta se johtaa syrjäytymiseen monesti. Toki on niitäkin, jotka pystyvät elämään onnellisesti yksin, mutta suurinosa ihmisistä haluaa olla haluttu ja rakastettu. Minun päihde ja mielenterveys ongelmat johtuu koulukiusaamisesta, sitä myöten aiheutuneesta huonosta itsetunnosta jonka takia naiset ei ole huolinut minua. Huonon itsetunnon omaavan ujon miehen on lähes mahdotonta löytää nainen. Minä löysin yksinäisyyteen helpotuksen alkoholista ja, joskus tullut muutamakin viikko putkea oltua päissä. Nyt olen tosin onneksi päässyt alkoholista lähes kokonaan eroon. Kyllä asia niin on, että naisen puute sairastuttaa miehen ja monien miesten ongelmat juuri johtuu naisen puutteesta. En tässä nyt syyttele naisia, mutta miksi yhteiskunnalla ei ole tarjota apua naisen puutteesta kärsiville miehille?

Kommentit (237)

Vierailija
41/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Pitää itse hankkia ne asiat ja ominaisuudet, joita halajaa.

Vierailija
42/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita.
[/quote]
Seksuaalipalveluita mikäli asia ei käynyt selväksi. Miksi seksuaalipalvelut puuttuvat terveydenhuollosta sillä mielenterveyteen seksi on vaikuttava tekijä.
Ap
[/quote]

Kun tässä maassa ei yhteiskunta salli kenenkään orjuuttamista tai riistämistä. Ja eläinseksikin kiellettäneen taas niin yhteiskunta ei voi hankkia edes eläimiä niitä palveluita tuottamaan. Jos mä nyt välttämättä haluaisin kokea, miltä tuntuu pahoinpidellä joku, pitäisikö yhteiskunnan tarjota siihen tarkoitukseen sopiva uhri.

-Nainen, 15 v ilman seksiä, ei katkera
[/quote]
Mistään orjuuttamisesta ei ole kyse. Monet naiset mielellään auttavat seksuaalisesti yksinäistä miestä+saavat palkan siitä. Mihinkää orjuuttamiseen ei tarvitse ruveta edelleenkään.
Ap
[/quote]

Yhteiskunta näkee sinua selvemmin näiden naisten ongelmat eikä näin ollen voi olla rakentamassa systeemiä, jossa toisen ongelma siirrettäisiin toisen ongelmaksi. Lisäksi yhetiskunta näkee sinua itseäsi paremlin, miten tuollainen mebettely syrjäyttäisi sinua entisestään ja vaikeuttaisi todellisen ihmissuhteen syntymistä. Ja miksi kukaan haluaisi verovaroin tukea jonkun seksinnälän tyydyttämistä?
[/quote]
Miksi? Sanomattakin selvää että seksipalvelut yhteiskunnan tarjoamana parantaisi[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:18"]Aivan uskomaton aloitus, osoittaa taas sen, kuinka pummit kokevat yhteiskunnan tuet kansalaisoikeuksina, ja vaativat itselleen kaikkea tekemättä mitään. Vai että yhteiskunnan tulisi tarjota jopa seksipalveluita :D ei varmasti olisi pitänyt avata keskustelua näin aamusta, pistää vihaksi jo aamukahvilla.
.
Mistä tiedät, parantaisiko seksi mukamas mt-ongelmasi tai elämänlaatua? Jos et sitä ole koskaan harrastanut?
.
Luuletko oikeasti, että paska asenteesi ja kieroutunut elämänkatsomuksesi muuttuisi prostituoitua panemalla? Voin kertoa; tuolla ASENTEELLA et tule koskaan saamaan naista. Aika muuttua.
.
Itse olin läski ja koulukiusattu nörtti ala- ja yläasteen. Masentunut, ujo ja pelokas. Päätin kuitenkin muuttua, ja kappas, 9. Lk jälkeisenä kesälomana laihdutin ja muutin elämäntavat, ja lukiossa opettelin sosiaalisemmaksi. Ei ole sen jälkeen ollut miehistä, tai ystävistä pulaa. Se on kiinni omasta asenteesta, voit itkeä sosiaalityöntekijälle tai oikeasti opetella uuden elämänasenteen.
.
Turhinta on syyttää muita tilanteesta ja vaatia muilta "korvauksia". Hyväksy vikasi ja työstä niitä. Lisäksi; parikymppinen neitsyt ei todellakaan ole mikään harvinaisuus. Itse arvostin sitä, että poikaystäväni menetti neitsyytensä minulle 20- vuotiaana.

N23
[/quote]
Olipas taas uskomattoman tyhmä vastaus ap asialliseen aiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus AP:lle miksei yhteiskunta auta naisenpuutteessa olevia miehiä. Ihan siitä YKSINKERTAISESTA syystä,että nainen ei ole tuote jota , jota voidaan tarjota puutteessa oleville, vaikka moni mies niin luuleekin. Nainen/tyttö on tunteva  ihminen.Miltäs tuntuis jos sinua pidettäisiin tuotteena jota tarjottaisiin ties kelle ja ties mihinkä tarkoitukseen . Oletko ihan tosissasi,että naisia pitäisi välittää oikein yhteiskunnan toimesta tarvitseville? Antaisitko kenties oman siskosi/äitisi/ lapsesi siihen tarkoitukseen? 

Vierailija
44/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita.
[/quote]
Seksuaalipalveluita mikäli asia ei käynyt selväksi. Miksi seksuaalipalvelut puuttuvat terveydenhuollosta sillä mielenterveyteen seksi on vaikuttava tekijä.
Ap
[/quote]

Kun tässä maassa ei yhteiskunta salli kenenkään orjuuttamista tai riistämistä. Ja eläinseksikin kiellettäneen taas niin yhteiskunta ei voi hankkia edes eläimiä niitä palveluita tuottamaan. Jos mä nyt välttämättä haluaisin kokea, miltä tuntuu pahoinpidellä joku, pitäisikö yhteiskunnan tarjota siihen tarkoitukseen sopiva uhri.

[/quote]
Mistään orjuuttamisesta ei ole kyse. Monet naiset mielellään auttavat seksuaalisesti yksinäistä miestä+saavat palkan siitä. Mihinkää orjuuttamiseen ei tarvitse ruveta edelleenkään.
Ap
[/quote]

Yhteiskunta näkee sinua selvemmin näiden naisten ongelmat eikä näin ollen voi olla rakentamassa systeemiä, jossa toisen ongelma siirrettäisiin toisen ongelmaksi. Lisäksi yhetiskunta näkee sinua itseäsi paremlin, miten tuollainen mebettely syrjäyttäisi sinua entisestään ja vaikeuttaisi todellisen ihmissuhteen syntymistä. Ja miksi kukaan haluaisi verovaroin tukea jonkun seksinnälän tyydyttämistä?
[/quote]
Siksi että tämä vähentäisi syrjäytymistä, päihdeongelmia, mielenterveysongelmia jotka aiheuttaa suuria kuluja yhteiskunnalle. Ihmisten hyvinvointiin satsaaminen ei ole ikinä turhaa.
Ap

Vierailija
45/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:30"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita.
[/quote]
Ap
[/quote]

[/quote]
Ap
[/quote]

[/quote]
Miksi? Sanomattakin selvää että seksipalvelut yhteiskunnan tarjoamana parantaisi[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:18"]Aivan uskomaton aloitus, osoittaa taas sen, kuinka pummit kokevat yhteiskunnan tuet kansalaisoikeuksina, ja vaativat itselleen kaikkea tekemättä mitään. Vai että yhteiskunnan tulisi tarjota jopa seksipalveluita :D ei varmasti olisi pitänyt avata keskustelua näin aamusta, pistää vihaksi jo aamukahvilla.
.
Mistä tiedät, parantaisiko seksi mukamas mt-ongelmasi tai elämänlaatua? Jos et sitä ole koskaan harrastanut?
.
Luuletko oikeasti, että paska asenteesi ja kieroutunut elämänkatsomuksesi muuttuisi prostituoitua panemalla? Voin kertoa; tuolla ASENTEELLA et tule koskaan saamaan naista. Aika muuttua.
.
Itse olin läski ja koulukiusattu nörtti ala- ja yläasteen. Masentunut, ujo ja pelokas. Päätin kuitenkin muuttua, ja kappas, 9. Lk jälkeisenä kesälomana laihdutin ja muutin elämäntavat, ja lukiossa opettelin sosiaalisemmaksi. Ei ole sen jälkeen ollut miehistä, tai ystävistä pulaa. Se on kiinni omasta asenteesta, voit itkeä sosiaalityöntekijälle tai oikeasti opetella uuden elämänasenteen.
.
Turhinta on syyttää muita tilanteesta ja vaatia muilta "korvauksia". Hyväksy vikasi ja työstä niitä. Lisäksi; parikymppinen neitsyt ei todellakaan ole mikään harvinaisuus. Itse arvostin sitä, että poikaystäväni menetti neitsyytensä minulle 20- vuotiaana.

N23
[/quote]
Olipas taas uskomattoman tyhmä vastaus ap asialliseen aiheeseen.
[/quote]

Usko jo, ei ole muiden vika tuo tilasi. Jos pidät tämänkaltaista vastausta tyhmänä, et tule koskaan muuttumaan. Elämäsi tulee olemaan melko surkeaa, syrjäytynyttä ja yksinäistä. Fakta on se, että sun täytyy itse muuttua, ei kukaan tuollaista halua. Mene kouluun/töihin ja aloita jokin harrastus, pohdi ongelmiasi sen sijaan että syyttäisit muita niistä. Jos ei nappaa, pysy kotonasi ja ryve itsesäälissä :)

Vierailija
46/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:35"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita.
[/quote]
Ap
[/quote]

[/quote]
Ap
[/quote]

[/quote]
Siksi että tämä vähentäisi syrjäytymistä, päihdeongelmia, mielenterveysongelmia jotka aiheuttaa suuria kuluja yhteiskunnalle. Ihmisten hyvinvointiin satsaaminen ei ole ikinä turhaa.
Ap
[/quote]

Eli se, ettei kukaan ole ANTANUT/TARJONNUT sinulle seksiä, on johtanut kaikkiin ongelmiisi? Ei hyvää päivää, äkkiä sinne psykologille.. Soita vaikka päivystykseen

Vierailija
47/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tässä myös, että miksi ap ei ole laittanut esim niitä alkoholiin menneitä rahoja niihin maksullisiin?

Btw, kyllä mä enemmän arvostan kokematonta kuin maksullisten avulla hankittua kokemusta. 

Vierailija
48/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kyllä ap:ta. Itse katson, että jonkun näköinen seksuaaliterapia yksinäisille miehille ja naisille, jonka ei ainakaan alkuvaiheessa todellakaan tarvitse olla mallia "päivystävä ensiapubordelli" (vaikka ideaa semmoisessakin jos sillä saa ehkäistyksi yksinäisten itsetuhoisia tekoja) olisi paikallaan. Seksuaalisuus toisen kanssa on osa sosiaalisuutta ja meillä kaikilla tulisi olla rahkeita pitää omasta seksuaaliterveysestään huolta. Miten käytännössä, en tiedä.

Eri asia sitten, miten yksinäiset, kenties jo aika päivää sitten syrjäytyneet semmoiseen palveluun saa hakeutumaan. Varmasti jotain moista keskusteluapua olisi jo nyt tarjolla.

Syrjäytyneiden nuorten miesten ohella myös nuoret ja vanhemmatkin itsetuhoisesti "vasten tahtoaan" irtosuhteilevat (sinällään irtosuhteet ja -seksi on mielestäni oikein jees jos se on se mitä ollaan hakemassa eikä lääkettä kumppaninkaipuuseen) sekä perheen jo kerran perustaneet, eron käyneet miehet jotka ovat vaimon ohella menettäneet yhteyden lapsiinsa. Kenties työpaikkakin lähtenyt alta ja omat vanhemmat jo mullan alla. Nämä miehet keikkuivat itsaritilastojen kärjessä ainakin joskus 15 vuotta sitten. Toivottavasti ajat ovat muuttuneet tarpeeksi noista ajoista.

Suomalaiset ovat niin omissa oloissaan. Asun kerrostalossa, enkä tiedä naapureistani juuri mitään muuta kuin sen mitä seinän läpi kuulen. Bussissa istutaan vierekkäin tuntemattoman kanssa ja katsellaan muina miehinä eri suuntiin ja ollaan kuin toista ei olisi olemassakaan.

Ja sitten on ne, jotka lukottautuvat huoneeseensa tietokoneen ja kenties päihteitten kanssa. Hyvä ystäväni oli tälläinen nuori mies, taustalla juurikin paitsi koulukiusaaminen myös ahdistavia tapahtumia lapsuudesta. Nykyään terapiassa ja reipas osa yhteiskuntaa. Naisiakin on ollut. Harrastuksessaan pidetty.

Itse olen perheellinen ja sosiaalinen nainen, joka hymyilee leveästi tuntemattomillekin ja morjestaa kohteliaasti jos istuutuu bussissa jonkun viereen. Nämä vaan fyiksi ennen kuin joku sieltä takarivistä alkaa lassukaksi huudella. :)

Tsemppiä yksinäisille ja toivottavasti löydätte tavan toteuttaa teille sopivaa sosiaalisuutta. Sitä kautta todellista kumppanuutta alkaa löytymään. Aikaisempi kokemus seksissä ei ole edes toisarvoista vaan ihan sivuseikka. Tiedän, että tämä ei varmaan kokemattomia paljon lohduta, mutta kaikki me olemme aina ekaa kertaa uuden kumppanimme kanssa, täysin jännittyneenä siitä mitä vaatteitten alta löytyy ja miten hän minuun reagoi. Ja kokemattomuutta on paljon enemmän kuin tässä yliseksuaalisessa maailmassa halutaan myöntään. Ja se ei haittaa. :)

Vierailija
49/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, maksullinen nainen ei kehitä itsetuntoasi sen enempää kuin käteenveto. Elämässä on eri vaiheita ja jos on parikymppisenä epävarma niin niin voikin olla, iän myötä itsevarmuus usein paranee. Jos nyt vaadit yhteiskunnalta seksiä niin mikset mene thai-hierojalle ja tule sieltä itsetuntoisena?
Mies

Vierailija
50/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:35"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita.
[/quote]
Ap
[/quote]

[/quote]
Ap
[/quote]

[/quote]
Ap
[/quote]

Eli se, ettei kukaan ole ANTANUT/TARJONNUT sinulle seksiä, on johtanut kaikkiin ongelmiisi? Ei hyvää päivää, äkkiä sinne psykologille.. Soita vaikka päivystykseen
[/quote]
Missä kohtaan sanoin että kaikkiin? Älä ymmärrä tahalleen väärin.
Ap

Vierailija
51/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ja seuraus toimii toisin päin. Olet ongelmainen ja syrjäytynyt etkä siksi saa naista. Yksikään nainen ei voi niitä ongelmia korjata. Ei seksi tai naisen läheisyys ole parantanut yhtään renttua, rikollista tai mielenterveysongelmaista, joiden supliikki riittää naisten kaatamiseen. Sitä ovat miljoonat naiset yrittäneet pelkästään Suomessa ja pilanneet vain oman elämänsä. Ne ujot nyhverömiehet, jotka hoitavat elämänsä ja opiskelunsa katkeroitumatta ja ajautumatta päihdeongelmiin pariutuvat viimeistään 30 vuotiaana, jos eivät itse ronkeliuttaan kieltäydy.

Yritä hoitaa oma elämä kuntoon, niin kyllä ne naiset sitten aikanaan kiinnostuvat. Keski-iässä miehen mahdollisuudet ovat jotain aivan muuta. Yhteiskunnan maksama huora ei sinua lohuta. Puute pysyy poissa vuorokauden tai kaksi ja oma kelpaamattomuuden tunne ei muutu mihinkään. Valtion rahat siinä kelpaavat etkä sinä.

Vierailija
52/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:22"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:18"] Aivan uskomaton aloitus, osoittaa taas sen, kuinka pummit kokevat yhteiskunnan tuet kansalaisoikeuksina, ja vaativat itselleen kaikkea tekemättä mitään. Vai että yhteiskunnan tulisi tarjota jopa seksipalveluita :D ei varmasti olisi pitänyt avata keskustelua näin aamusta, pistää vihaksi jo aamukahvilla. . Mistä tiedät, parantaisiko seksi mukamas mt-ongelmasi tai elämänlaatua? Jos et sitä ole koskaan harrastanut? . Luuletko oikeasti, että paska asenteesi ja kieroutunut elämänkatsomuksesi muuttuisi prostituoitua panemalla? Voin kertoa; tuolla ASENTEELLA et tule koskaan saamaan naista. Aika muuttua. . Itse olin läski ja koulukiusattu nörtti ala- ja yläasteen. Masentunut, ujo ja pelokas. Päätin kuitenkin muuttua, ja kappas, 9. Lk jälkeisenä kesälomana laihdutin ja muutin elämäntavat, ja lukiossa opettelin sosiaalisemmaksi. Ei ole sen jälkeen ollut miehistä, tai ystävistä pulaa. Se on kiinni omasta asenteesta, voit itkeä sosiaalityöntekijälle tai oikeasti opetella uuden elämänasenteen. . Turhinta on syyttää muita tilanteesta ja vaatia muilta "korvauksia". Hyväksy vikasi ja työstä niitä. Lisäksi; parikymppinen neitsyt ei todellakaan ole mikään harvinaisuus. Itse arvostin sitä, että poikaystäväni menetti neitsyytensä minulle 20- vuotiaana. N23 [/quote] Sinun arvostaminen ei merkkaa mitään .. pillua se kuitenkin halusi sitäkin ennen.   [/quote] ..sanoo katkera neitsytmies :D kyllä minun arvostus miehelleni merkkaa, usko pois. Nimenomaan tuolla asenteella et naista tule koskaan saamaan. Se toisten parjaaminen ei katsos sinun tilaasi paranna. Keskity itsesi kehittämiseen :) N23

[/quote]

heh .. en oo katkera, enkä oo neitsytkään ja tällä asenteella niitä naisia on saatu kauemmin kuin sinulla on ikää.

Vierailija
53/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:35"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita.
[/quote]
Ap
[/quote]

[/quote]
Ap
[/quote]

[/quote]
Ap
[/quote]

[/quote]
Missä kohtaan sanoin että kaikkiin? Älä ymmärrä tahalleen väärin.
Ap
[/quote]

Noo, päihde- ja mielenterveysongelmat oli aloituksesi mukaan ne suurimmat? Itsehän sen tuossa sanoit. Ei ole yhteiskunnan vika todellakaan tuo.

Vierailija
54/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vastaukset vaikuttavat aivan muunlaisen ihmisen kirjoittamilta kuin voisi joskun nössön kuvitella kirjoittavan.Ainakin AP:lta puutuu kokonaan kunnioitus naissukupuolta kohtaan, mikä onkin varmaan suurin syy naisettomuuteen eikä suinkaan koulukiusaaminen. Ei tuolla asenteella naisia saada. jos meillä mies olisi sitä varten ,että yhteiskunnan pitäisi miehille naiset hommata jos puutetta ilmenee niin lentäisi kyllä kuin leppäkeihäs tästä perheestä. Eli AP:ee , mieti vähän ajatus- ja arvomaailmaasi jospa se syy naisettomuuteen löytyy sieltä. Ei tuolla naista alentavalla aseenteella todellakaan ketään saakaan.Suhteeseen kuuluu rakkaus ja KUNNIOITUS toista kohtaan, ei se mikään pelkkä seksisuhde ole(paitsi varmaan sulle ja sen takia et ketään saakkaan, ei kukaan halua olla pelkkä patja vaan nainen haluaa ELÄMÄNKUMPPANIN, sielunveljen.

Vierailija
55/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:39"]Ap, maksullinen nainen ei kehitä itsetuntoasi sen enempää kuin käteenveto. Elämässä on eri vaiheita ja jos on parikymppisenä epävarma niin niin voikin olla, iän myötä itsevarmuus usein paranee. Jos nyt vaadit yhteiskunnalta seksiä niin mikset mene thai-hierojalle ja tule sieltä itsetuntoisena?
Mies
[/quote]
Kyllä minä varmasti menenkin maksullisiin naisiin kunhan saan säästettyä. Mutta otin nyt tässä tärkeän asian puheeksi että minusta seksuaalipalvelut kuuluisi terveydenhuoltoon. Seksuaalisuus ja terveys kulkee käsikädessä.
Ap

Vierailija
56/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätäänpä tämä: Olen 43 v. mies ja iän myötä naiset käyvät vain helpommiksi. Olisikohan luonnon lait tasoittaneet tilannetta, kun maan vetovoima alkaa vaikuttamaan, alkavat naisetkin antaa periksi vaatimuksistaan. 26 vuotta naiskokemusta takana.

Vierailija
57/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi "naisen puute on tie syrjäytymiseen" eli kyllä syytät muita ongelmistasi. Ehkä se luonnonvalinta on ihan hyvä, karsii huonot yksilöt etkä pääse levittämään geenejäsi. Tuollaiset ajattelumallit ovat se kansan syöpä.

Vierailija
58/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:39"]Ap, maksullinen nainen ei kehitä itsetuntoasi sen enempää kuin käteenveto. Elämässä on eri vaiheita ja jos on parikymppisenä epävarma niin niin voikin olla, iän myötä itsevarmuus usein paranee. Jos nyt vaadit yhteiskunnalta seksiä niin mikset mene thai-hierojalle ja tule sieltä itsetuntoisena?
Mies
[/quote]
Kyllä minä varmasti menenkin maksullisiin naisiin kunhan saan säästettyä. Mutta otin nyt tässä tärkeän asian puheeksi että minusta seksuaalipalvelut kuuluisi terveydenhuoltoon. Seksuaalisuus ja terveys kulkee käsikädessä.
Ap
[/quote] seksuaalipalvelut ei kuulu terveydenhuoltoon koska jos se olisi vain hoitotoimenpide se olisi mekaaninen kuten katetrointi (jonka voi tehdä mieshoitajakin ja enpä ole nähnyt kovinkaan kiihottuneita potilaita siinä tilanteessa. Jos se on mielenterveys niin siihen on palvelut. Jos hoitotoimenpide ja mielenterveys pitäisi yhdistää se vastaus ei ole prostituutio. Jos haluat kela-korvauksen prostituutiosta mene mieluummin töihin kuin jää sitä odottelemaan.

Vierailija
59/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:44"]AP:n vastaukset vaikuttavat aivan muunlaisen ihmisen kirjoittamilta kuin voisi joskun nössön kuvitella kirjoittavan.Ainakin AP:lta puutuu kokonaan kunnioitus naissukupuolta kohtaan, mikä onkin varmaan suurin syy naisettomuuteen eikä suinkaan koulukiusaaminen. Ei tuolla asenteella naisia saada. jos meillä mies olisi sitä varten ,että yhteiskunnan pitäisi miehille naiset hommata jos puutetta ilmenee niin lentäisi kyllä kuin leppäkeihäs tästä perheestä. Eli AP:ee , mieti vähän ajatus- ja arvomaailmaasi jospa se syy naisettomuuteen löytyy sieltä. Ei tuolla naista alentavalla aseenteella todellakaan ketään saakaan.Suhteeseen kuuluu rakkaus ja KUNNIOITUS toista kohtaan, ei se mikään pelkkä seksisuhde ole(paitsi varmaan sulle ja sen takia et ketään saakkaan, ei kukaan halua olla pelkkä patja vaan nainen haluaa ELÄMÄNKUMPPANIN, sielunveljen.
[/quote]
Missä kohtaa olen naisista puhunut alentuvasti? En niin missään ja kunnioitam naisia. Teillä feministeillä tapana leimata ja haukkua miestä ihan ilman mitään syytä.
Ap

Vierailija
60/237 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:39"]Ap, maksullinen nainen ei kehitä itsetuntoasi sen enempää kuin käteenveto. Elämässä on eri vaiheita ja jos on parikymppisenä epävarma niin niin voikin olla, iän myötä itsevarmuus usein paranee. Jos nyt vaadit yhteiskunnalta seksiä niin mikset mene thai-hierojalle ja tule sieltä itsetuntoisena?
Mies
[/quote]
Ap
[/quote]

No, sua on varoitettu. Onnea valitsemallesi tielle.

Vähän aikaa sitten tuli norjalaisdokumentti ihmiskaupasta. Siinä afrikkalainen huoraksi pakotettu nainen synnytti asiakkailleen useamman lapsen, jotka vietiin heti pois suoraan synnytyksestä. Jäin miettimään asiaa. Paskapäämiestä ei ehkä kiinnosta omaa lihaa ja verta oleva jälkeläinen, mutta miltähän naisesta tuntuisi tietää, että hänen huorissakävijämiehensä on siittänyt perheen lapsukaisille sisarpuolen, joka on joko tapettu heti synnyttyään tai myyty jo vauvana kovasta hinnasta pervojen seksileluksi.