naisen puute on tie syrjäytymiseen
Omasta kokemuksesta voin sanoa. Kun ei saa rakkautta, seksiä, läheisyyttä vastakkaiselta sukupuolelta se johtaa syrjäytymiseen monesti. Toki on niitäkin, jotka pystyvät elämään onnellisesti yksin, mutta suurinosa ihmisistä haluaa olla haluttu ja rakastettu. Minun päihde ja mielenterveys ongelmat johtuu koulukiusaamisesta, sitä myöten aiheutuneesta huonosta itsetunnosta jonka takia naiset ei ole huolinut minua. Huonon itsetunnon omaavan ujon miehen on lähes mahdotonta löytää nainen. Minä löysin yksinäisyyteen helpotuksen alkoholista ja, joskus tullut muutamakin viikko putkea oltua päissä. Nyt olen tosin onneksi päässyt alkoholista lähes kokonaan eroon. Kyllä asia niin on, että naisen puute sairastuttaa miehen ja monien miesten ongelmat juuri johtuu naisen puutteesta. En tässä nyt syyttele naisia, mutta miksi yhteiskunnalla ei ole tarjota apua naisen puutteesta kärsiville miehille?
Kommentit (237)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:44"]Kokemattomuudessa ei ole mitään vikaa, mutta maksullisissa käynti on ehdoton turn-off. En ikinä seurustelisi miehen kanssa, joka on käyttänyt toista ihmistä runkkualustana, pelkkänä esineenä.
[/quote]
Tajuatko että monille miehille ainut tapa seksiä on saada maksamalla. Helppo täällä sellaisten ihmisten huudella varsinkin naisten ketkä saa seksiä vain baariin menemällä. Mitä väärää seksin ostamisessa on? Silloin kun nainen omasta tahdosta myy seksiä ei siinä ole mitään moraalisesti pahaa käydä huorissa.
Ap
Jooh huoh .. naisen epätoivoinen yritys esiintyä miehenä. Olen minä bordelliin löytänyt monia kertoja. Yleensä ulkomaan reissujen yhteydessä pidemmillä komennuksilla..
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita. [/quote] Seksuaalipalveluita mikäli asia ei käynyt selväksi. Miksi seksuaalipalvelut puuttuvat terveydenhuollosta sillä mielenterveyteen seksi on vaikuttava tekijä. Ap[/quote]
Ei muuta ku satanen kuussa jemmaan ja kerran kahdessa vuodessa Pattayalle.
t. nimim. "näin minä teen"
Mitä väkivaltaisemmin hoitelet kaikki kilpakosijat, niin sitä taatumpi on menestyksesi naismarkkinoilla. Ongelma on vaan se, että se kilpailijoiden virta ei koskaan lopu, vaan se on yhtä todistelua 24/7/365 miinus karkausvuosi ja mätäkuu.
Olisiko jokin muu kiinnostuksen kohde ts. 'halu' mahdollista kehittää tyhjästä? Intohimosi, ap?
Tämän päivän miehillä olisi helpompi olla, jos he hyväksyisivät homoerotiikan samalla tavoin kuin esi-isänsä muurama sata vuotta sitten. Ei tarvitsisi siitä naisten vähyydestäkään sitten tehdä ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:57"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:53"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:50"]"Yhteiskunnan vika" voi olla väärä termi, mutta uskon että hyvässä yhteiskunnassa on suurempi osuus seksuaalisesti tyytyväisiä ihmisiä kuin huonossa, eli kyllä siihenkin vaikuttaa yhteiskunnan ilmapiiri, ennakkoluulot, moraalikäsitykset jne. Yksi esimerkkiryhmä on homot: ennen, kun yhteiskunta oli tuomitseva ja suvaitsematon, homoilla oli vaikeampi saada seksiä kuin nykyään ja siihen liittyi suurempi syyllisyydentunne. Myös nykyisiä puutteessa eläviä poikamiehiä voisi auttaa, jos yhteiskunnassa ei olisi kovin tiukkoja rajoja sen suhteen, minkä tyyppiset ihmiset katsotaan kelvollisiksi seksiin. Ja tietysti että poikia (ja tyttöjä) ei kohdeltaisi sellaisilla tavoilla (esim. syrjivästi), jotka vähentää heidän mahdollisuuksia seksikumppanien löytämiseen. [/quote] Miten tämä yhteiskunta syrjii puutteessa eläviä poikamiehiä?[/quote] Tarkoitin että jos yhteiskunta syrjii ihmisiä elämän alkupuolella, heistä voi myöhemmin tulla puutteessa eläviä. Vai oletatko että ketään ei nykyään syrjitä/kiusata yhteiskunnassa millään tavoin? [/quote] Tiedän yksilöitä, joita toiset yksilöt nokkivat tai yksilöitä, jotka eivät itse ole riittävän rohkeita. En tiedä, miten yhteiskunta syrjii ketään elämän alkupuolella kun täällä nimenomaan on yhtäläiset mahdollisuudet koulutukseen ja terveydenhuoltoon jne.[/quote]
Yhteiskunnan käsite kattaa nuo nokkivat yksilösi. He ovat yhteiskunnan osa. Jos luulet että se, että lakikirjassa ei kielletä ketään opiskelemasta, on jokin tae syrjinnän poissaolosta, olet kyllä aika kujalla asioista.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita.
[/quote]
Seksuaalipalveluita mikäli asia ei käynyt selväksi. Miksi seksuaalipalvelut puuttuvat terveydenhuollosta sillä mielenterveyteen seksi on vaikuttava tekijä.
Ap
[/quote]
Kun tässä maassa ei yhteiskunta salli kenenkään orjuuttamista tai riistämistä. Ja eläinseksikin kiellettäneen taas niin yhteiskunta ei voi hankkia edes eläimiä niitä palveluita tuottamaan. Jos mä nyt välttämättä haluaisin kokea, miltä tuntuu pahoinpidellä joku, pitäisikö yhteiskunnan tarjota siihen tarkoitukseen sopiva uhri.
-Nainen, 15 v ilman seksiä, ei katkera
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita.
[/quote]
Seksuaalipalveluita mikäli asia ei käynyt selväksi. Miksi seksuaalipalvelut puuttuvat terveydenhuollosta sillä mielenterveyteen seksi on vaikuttava tekijä.
Ap
[/quote]
Kun tässä maassa ei yhteiskunta salli kenenkään orjuuttamista tai riistämistä. Ja eläinseksikin kiellettäneen taas niin yhteiskunta ei voi hankkia edes eläimiä niitä palveluita tuottamaan. Jos mä nyt välttämättä haluaisin kokea, miltä tuntuu pahoinpidellä joku, pitäisikö yhteiskunnan tarjota siihen tarkoitukseen sopiva uhri.
[/quote]
Mistään orjuuttamisesta ei ole kyse. Monet naiset mielellään auttavat seksuaalisesti yksinäistä miestä+saavat palkan siitä. Mihinkää orjuuttamiseen ei tarvitse ruveta edelleenkään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:46"]
Seksi on 90 % kemiaa ja 10 % tekniikkaa, jossa vielä jokaisella omat mieltymykset.
[/quote]Höpö höpö nuo sinun prosenttisi! :D Olisitpa vaikka katsomassa kärpäsenä katossa minun ja mieheni viimeöistä seksiä. Siinä ei ollut kyllä kemian poikastakaan, lähinnä vain miehen kassien tyhjennystä ja sillä siisti. Ymmärrän ap:n ajatuksen vaikka en sitä ihan täysin tuekaan. Ymmärrän naisen kaipuun lähinnä edes hetken tunteella, että joku välittää, joku innostuu sinusta ja joku hymyilee sinulle. Seksi siihen mukaan on toivottava ja mieleinen lisä. Jos tämä tulee maksulliselta, niin ok, se ei ole keneltäkään pois millään tavoin. Hyväksytyksi tulemisen tunnetta kaipaan minäkin ja sitä etsin tietäen täysin mitä teen siinä avioliitolleni. Muiden mielipiteillä ei ole enää väliä. N41
Aivan uskomaton aloitus, osoittaa taas sen, kuinka pummit kokevat yhteiskunnan tuet kansalaisoikeuksina, ja vaativat itselleen kaikkea tekemättä mitään. Vai että yhteiskunnan tulisi tarjota jopa seksipalveluita :D ei varmasti olisi pitänyt avata keskustelua näin aamusta, pistää vihaksi jo aamukahvilla.
.
Mistä tiedät, parantaisiko seksi mukamas mt-ongelmasi tai elämänlaatua? Jos et sitä ole koskaan harrastanut?
.
Luuletko oikeasti, että paska asenteesi ja kieroutunut elämänkatsomuksesi muuttuisi prostituoitua panemalla? Voin kertoa; tuolla ASENTEELLA et tule koskaan saamaan naista. Aika muuttua.
.
Itse olin läski ja koulukiusattu nörtti ala- ja yläasteen. Masentunut, ujo ja pelokas. Päätin kuitenkin muuttua, ja kappas, 9. Lk jälkeisenä kesälomana laihdutin ja muutin elämäntavat, ja lukiossa opettelin sosiaalisemmaksi. Ei ole sen jälkeen ollut miehistä, tai ystävistä pulaa. Se on kiinni omasta asenteesta, voit itkeä sosiaalityöntekijälle tai oikeasti opetella uuden elämänasenteen.
.
Turhinta on syyttää muita tilanteesta ja vaatia muilta "korvauksia". Hyväksy vikasi ja työstä niitä. Lisäksi; parikymppinen neitsyt ei todellakaan ole mikään harvinaisuus. Itse arvostin sitä, että poikaystäväni menetti neitsyytensä minulle 20- vuotiaana.
N23
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Mistään orjuuttamisesta ei ole kyse. Monet naiset mielellään auttavat seksuaalisesti yksinäistä miestä+saavat palkan siitä. Mihinkää orjuuttamiseen ei tarvitse ruveta edelleenkään.
Ap
[/quote]
Yhteiskunta näkee sinua selvemmin näiden naisten ongelmat eikä näin ollen voi olla rakentamassa systeemiä, jossa toisen ongelma siirrettäisiin toisen ongelmaksi. Lisäksi yhetiskunta näkee sinua itseäsi paremlin, miten tuollainen mebettely syrjäyttäisi sinua entisestään ja vaikeuttaisi todellisen ihmissuhteen syntymistä. Ja miksi kukaan haluaisi verovaroin tukea jonkun seksinnälän tyydyttämistä?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:54"]Millaista apua konkreettisesti kaipaat, ap? Yhteiskunta tarjoaa terapiapalveluita.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
No mikset käytä näitä prostituoitujen tarjoamia palveluita? Sen sijaan vingut mammapalstalla ja ryvet itsesäälissä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:46"]
Seksi on 90 % kemiaa ja 10 % tekniikkaa, jossa vielä jokaisella omat mieltymykset.
[/quote]Höpö höpö nuo sinun prosenttisi! :D Olisitpa vaikka katsomassa kärpäsenä katossa minun ja mieheni viimeöistä seksiä. Siinä ei ollut kyllä kemian poikastakaan, lähinnä vain miehen kassien tyhjennystä ja sillä siisti. Ymmärrän ap:n ajatuksen vaikka en sitä ihan täysin tuekaan. Ymmärrän naisen kaipuun lähinnä edes hetken tunteella, että joku välittää, joku innostuu sinusta ja joku hymyilee sinulle. Seksi siihen mukaan on toivottava ja mieleinen lisä. Jos tämä tulee maksulliselta, niin ok, se ei ole keneltäkään pois millään tavoin. Hyväksytyksi tulemisen tunnetta kaipaan minäkin ja sitä etsin tietäen täysin mitä teen siinä avioliitolleni. Muiden mielipiteillä ei ole enää väliä. N41
[/quote]
Yli 4kymppiset naiset voi kyllä unohtaa sen kemiansa. Sama kuin 90 mummo odottaisi, että papparainen haluaa kiljuen nähdä ne roikkuvat tissit ... ne päivät ovat kuules jo takana päin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:18"]
Aivan uskomaton aloitus, osoittaa taas sen, kuinka pummit kokevat yhteiskunnan tuet kansalaisoikeuksina, ja vaativat itselleen kaikkea tekemättä mitään. Vai että yhteiskunnan tulisi tarjota jopa seksipalveluita :D ei varmasti olisi pitänyt avata keskustelua näin aamusta, pistää vihaksi jo aamukahvilla. . Mistä tiedät, parantaisiko seksi mukamas mt-ongelmasi tai elämänlaatua? Jos et sitä ole koskaan harrastanut? . Luuletko oikeasti, että paska asenteesi ja kieroutunut elämänkatsomuksesi muuttuisi prostituoitua panemalla? Voin kertoa; tuolla ASENTEELLA et tule koskaan saamaan naista. Aika muuttua. . Itse olin läski ja koulukiusattu nörtti ala- ja yläasteen. Masentunut, ujo ja pelokas. Päätin kuitenkin muuttua, ja kappas, 9. Lk jälkeisenä kesälomana laihdutin ja muutin elämäntavat, ja lukiossa opettelin sosiaalisemmaksi. Ei ole sen jälkeen ollut miehistä, tai ystävistä pulaa. Se on kiinni omasta asenteesta, voit itkeä sosiaalityöntekijälle tai oikeasti opetella uuden elämänasenteen. . Turhinta on syyttää muita tilanteesta ja vaatia muilta "korvauksia". Hyväksy vikasi ja työstä niitä. Lisäksi; parikymppinen neitsyt ei todellakaan ole mikään harvinaisuus. Itse arvostin sitä, että poikaystäväni menetti neitsyytensä minulle 20- vuotiaana. N23
[/quote]
Sinun arvostaminen ei merkkaa mitään .. pillua se kuitenkin halusi sitäkin ennen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:16"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:46"]
[/quote]
Ap perusteli seksipalvelua oppiakseen hyväksi rakastajaksi. Siitä prosentit.
Itselläni toimi se että laihdutin ja otin silikonit, niin rupesi seksiä tulemaan. Miehillä varmaan salitreeni ajaa saman. N21
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:22"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:18"]
Aivan uskomaton aloitus, osoittaa taas sen, kuinka pummit kokevat yhteiskunnan tuet kansalaisoikeuksina, ja vaativat itselleen kaikkea tekemättä mitään. Vai että yhteiskunnan tulisi tarjota jopa seksipalveluita :D ei varmasti olisi pitänyt avata keskustelua näin aamusta, pistää vihaksi jo aamukahvilla. . Mistä tiedät, parantaisiko seksi mukamas mt-ongelmasi tai elämänlaatua? Jos et sitä ole koskaan harrastanut? . Luuletko oikeasti, että paska asenteesi ja kieroutunut elämänkatsomuksesi muuttuisi prostituoitua panemalla? Voin kertoa; tuolla ASENTEELLA et tule koskaan saamaan naista. Aika muuttua. . Itse olin läski ja koulukiusattu nörtti ala- ja yläasteen. Masentunut, ujo ja pelokas. Päätin kuitenkin muuttua, ja kappas, 9. Lk jälkeisenä kesälomana laihdutin ja muutin elämäntavat, ja lukiossa opettelin sosiaalisemmaksi. Ei ole sen jälkeen ollut miehistä, tai ystävistä pulaa. Se on kiinni omasta asenteesta, voit itkeä sosiaalityöntekijälle tai oikeasti opetella uuden elämänasenteen. . Turhinta on syyttää muita tilanteesta ja vaatia muilta "korvauksia". Hyväksy vikasi ja työstä niitä. Lisäksi; parikymppinen neitsyt ei todellakaan ole mikään harvinaisuus. Itse arvostin sitä, että poikaystäväni menetti neitsyytensä minulle 20- vuotiaana. N23
[/quote]
Sinun arvostaminen ei merkkaa mitään .. pillua se kuitenkin halusi sitäkin ennen.
[/quote]
..sanoo katkera neitsytmies :D kyllä minun arvostus miehelleni merkkaa, usko pois. Nimenomaan tuolla asenteella et naista tule koskaan saamaan. Se toisten parjaaminen ei katsos sinun tilaasi paranna. Keskity itsesi kehittämiseen :)
N23
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:57"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 06:50"]"Yhteiskunnan vika" voi olla väärä termi, mutta uskon että hyvässä yhteiskunnassa on suurempi osuus seksuaalisesti tyytyväisiä ihmisiä kuin huonossa, eli kyllä siihenkin vaikuttaa yhteiskunnan ilmapiiri, ennakkoluulot, moraalikäsitykset jne. Yksi esimerkkiryhmä on homot: ennen, kun yhteiskunta oli tuomitseva ja suvaitsematon, homoilla oli vaikeampi saada seksiä kuin nykyään ja siihen liittyi suurempi syyllisyydentunne. Myös nykyisiä puutteessa eläviä poikamiehiä voisi auttaa, jos yhteiskunnassa ei olisi kovin tiukkoja rajoja sen suhteen, minkä tyyppiset ihmiset katsotaan kelvollisiksi seksiin. Ja tietysti että poikia (ja tyttöjä) ei kohdeltaisi sellaisilla tavoilla (esim. syrjivästi), jotka vähentää heidän mahdollisuuksia seksikumppanien löytämiseen. [/quote] Miten tämä yhteiskunta syrjii puutteessa eläviä poikamiehiä?[/quote]
Tarkoitin että jos yhteiskunta syrjii ihmisiä elämän alkupuolella, heistä voi myöhemmin tulla puutteessa eläviä. Vai oletatko että ketään ei nykyään syrjitä/kiusata yhteiskunnassa millään tavoin?
[/quote]
Tiedän yksilöitä, joita toiset yksilöt nokkivat tai yksilöitä, jotka eivät itse ole riittävän rohkeita. En tiedä, miten yhteiskunta syrjii ketään elämän alkupuolella kun täällä nimenomaan on yhtäläiset mahdollisuudet koulutukseen ja terveydenhuoltoon jne.