Mikä soi päässä juuri nyt?
Mulla Disneyn a whole new world. Katsoimme eilen tyttäreni kanssa aladdinin ja siitä asti pyörinyt päässä.
Kommentit (69)
Päässä on soinut 2 viikkoa Vilkkumaan Kissavideoita. Siis yötäpäivää.
Tämä soi aika usein:
Loppupuolella hieman mystiseksi muuttuva video on yksinkertaisuudessaan hyvä
sad romance, varsinkin kun youtubesta poistettiin se kaunein viuluversio.. se on tavallaan mun oma rakkauslaulu kun oikein johonkin retkahtaa..
Tätä olen hyräillyt koko päivän. Hautajaismusaa.
Ronya: Annoying . Loistomusaa karkottamaan miehet - entiset ja tulevat- mielestä :)
Rakkaus on hyökyaalto, nyt se vyöryy rantaaaaan... Katsoin hetken Vain elämäätä ja sieltähän tuo mieleen tuli. Eipä haittaa, hyvä kappale.
dägä dägä deijaa duupi duu ripidapi deijaa tsatsatsaa ripi dipi deijanduu ja kurikan kuu
Loituma techno remix
... kyllä, olen juuttunut 1900-luvulle.
Puuha-Pete kaiken korjaa, Puuha-Pete, tietenkin... Todellinen mamma etten sanois.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on hyökyaalto, nyt se vyöryy rantaaaaan... Katsoin hetken Vain elämäätä ja sieltähän tuo mieleen tuli. Eipä haittaa, hyvä kappale.
Ihana. Tykästyin Anttiin tänään
Pidä minusta kiinni kunnes kasvosi nään...
Tytär lauloi sen tänään anopin hautajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin soi tämä
And I find it kind of funny, I find it kind of sad
Nimenomaan tuo kohta biisistä Mad World, esittäjänä Gary Jules.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Disneyn a whole new world. Katsoimme eilen tyttäreni kanssa aladdinin ja siitä asti pyörinyt päässä.
Aamulla soi toi sama (vaikka olen 23 ja lapseton) mutta nyt soi Metallican Unforgiven