Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut kakkonen?

Vierailija
20.08.2015 |

Kysymys niille jotka ovat olleet kakkosia, miten suhde päättyi?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja nyt olen samalle miehelle ykkönen, olemme nykyään naimisissa ja meillä on yhteinen lapsi. Kun tapasimme mieheni oli ollut naimisissa jo yli 20vuotta, sanoin 2viikon tapailun jälkeen, että jompi kumpi  pitää valita minä tai vaimo, mies valitsi minut. Hän olisi eronnut jokatapauksessa vaimostaan 1-2vuoden sisään. Avioeron hän otti 7kk ensitapaamisestamme ja siihen oli syy miksi se pitkitettiin sinne saakka. Kukaan ei tiedä, että olemme todellisuudessa tavanneet jo 7kk aiemmn kuin ero tuli. Ikäeroa meillä on lähes 15vuotta.

Vierailija
2/37 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja useamman kerran, tahtomattani. Miehet on sikoja ja valehtelijoita! Yhtä näistä rakastin ja ilmeisesti hänkin minua, kun vielä vuosienkin jälkeen yrittää pitää yhteyttä. En vain voi luottaa... Ja hän teki valintansa silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sen miehen kanssa :D Olin joskus "kakkonen", mutta kauaa en suostunut olemaan.
Tosin miehellä ei ole lapsia, luulen että vaikutti ero päätökseen. Haluaa kuitenkin lapsia, ensimmäisestä liitosta ei tullut.

Vierailija
4/37 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus 25 v seurustelevan miehen kanssa. Oli huumaavaa ja älyllisesti haastavaa. Hän asui eri paikkakunnalla ja kävi tapaamassa minua viikonloppuisin. Hän jätti tylsän tyttöystävänsä. Aloimme seurustella. Pan älyllinen haastavuus olikin alistamista. Kun olin itse hänessä kiinni ei ollut helppo olla hauska ja itsenäinen.
Parin vuoden päästä hän tuli harvemmin käymään. Töissä oli uusi tyttö... Koskaan ei mitään tunnustanut. Mutta eron jälkeen muutti pian tämän tytön kanssa asumaan.
Minä olen sittemmin löytänyt vähemmän haastavan kumppanin

Vierailija
5/37 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote] Mikä vittu siinä on kun te säälittävät ikuiset kakkoset luulette olevanne niin spesiaaleja tapauksia että vastoin kaikkia odotuksia juuri sinun takiasi se vaimo ollaan oikeasti valmiina jättämään? Ei voi muuta sanoa kuin tyhmälle aivan oikein!
[/quote]
Ne noihin suhteisiin jäävät vaimot ei myöskään loista älyllä.
[/quote] Sitä en kiellä mutta ihmettelen tuota kakkosnaisten naiiviutta.
[/quote]
Ei eroa mitenkään ykkösnaisen vastaavasta piirteestä. Luulen että suurin osa toisista naisista on mukana vain hauskanpidon vuoksi.

Vierailija
6/37 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa suhteessa olen ykkönen, toisessa kakkonen. Tilanne on hyvä näin.

Vierailija
7/37 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:14"]Joskus se kakkonen voi kuitenkin pelastaa liiton, sodassa ja rakkaudessa kun kaikki on sallittua ;) Sääli vain niitä lapsia, jotka on hankittu sen vuoksi, että mies itselle saataisiin, lopputulos kun voi olla yksinäinen yksinhuoltajuus ja isätön lapsi. Ja näillä naikkosilla on muuten tapana ponnistaa lapsen mukana ulos myös aivot.
[/quote]
En ymmärrä miten joku voi jäädä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
8/37 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote] Mikä vittu siinä on kun te säälittävät ikuiset kakkoset luulette olevanne niin spesiaaleja tapauksia että vastoin kaikkia odotuksia juuri sinun takiasi se vaimo ollaan oikeasti valmiina jättämään? Ei voi muuta sanoa kuin tyhmälle aivan oikein!
[/quote]

Tai miehissä joilla menee pupu pöksyyn? :P

Vierailija
9/37 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kakkonen. Jäin sellaiseksi kun entinen mieheni rakastui tietokoneeseensa. Minä jätin.

Vierailija
10/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/

Vierailija
11/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/

Vierailija
12/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies palasi vaimon luo kun kerroin meistä vaimolle. Sainpa hyvää seksiä.

Vierailija
13/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen periaatteessa. Homma loppui, kun hankin muuta tekemistä

Vierailija
14/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, vaikka luulin että olen ykkönen ja niin luulivat kaikki muutkin.

Vierailija
15/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote]

Tekeekö minulle oikein jos väittää rakastavansa ja itse haluaa jättää vaimon?

Vierailija
16/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:42"]Olen, vaikka luulin että olen ykkönen ja niin luulivat kaikki muutkin.
[/quote]

Kuin tää on mahdollista? :D

Vierailija
17/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote]

[/quote] Et sinäkään oikein tee kun sekaannut varattuun. Oma häpeäsi jos on niin tyhmä että menee noin vanhanaikaiseen.

Vierailija
18/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin miehen eronneen mutta tosiasia olikin toinen.
Miettivät jatkoa ja sillä välin mies vietti aikaa kanssani.
Palasivat yhteen ja mies ei koskaan enää vastannut minulle.

Vierailija
19/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote]

[/quote] Et sinäkään oikein tee kun sekaannut varattuun. Oma häpeäsi jos on niin tyhmä että menee noin vanhanaikaiseen.
[/quote]

Heidän piti erota. Nyt minulla on lapsi joka ei pääse tutustumaan isäänsä.

Vierailija
20/37 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote]

[/quote]

Heidän piti erota. Nyt minulla on lapsi joka ei pääse tutustumaan isäänsä.
[/quote] Niinhän ne miehet aina sanoo. Ootko oikeasti noin vajaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi