Oletko ollut kakkonen?
Kysymys niille jotka ovat olleet kakkosia, miten suhde päättyi?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote] Mikä vittu siinä on kun te säälittävät ikuiset kakkoset luulette olevanne niin spesiaaleja tapauksia että vastoin kaikkia odotuksia juuri sinun takiasi se vaimo ollaan oikeasti valmiina jättämään? Ei voi muuta sanoa kuin tyhmälle aivan oikein!
[/quote]
Ne noihin suhteisiin jäävät vaimot ei myöskään loista älyllä.
[/quote] Sitä en kiellä mutta ihmettelen tuota kakkosnaisten naiiviutta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote] Mikä vittu siinä on kun te säälittävät ikuiset kakkoset luulette olevanne niin spesiaaleja tapauksia että vastoin kaikkia odotuksia juuri sinun takiasi se vaimo ollaan oikeasti valmiina jättämään? Ei voi muuta sanoa kuin tyhmälle aivan oikein!
[/quote]
Tekeekö minulle oikein jos väittää rakastavansa ja itse haluaa jättää vaimon?
[/quote] Et sinäkään oikein tee kun sekaannut varattuun. Oma häpeäsi jos on niin tyhmä että menee noin vanhanaikaiseen.
[/quote]
Heidän piti erota. Nyt minulla on lapsi joka ei pääse tutustumaan isäänsä.
[/quote] Niinhän ne miehet aina sanoo. Ootko oikeasti noin vajaa?
[/quote]
En, olin rakastunut. Olen edelleen.
Mies rakastaa minua ja toivon että hän on kiinnostunut lapsestaan.
Ei se oo vielä päättyny. Kakkonen on ykkönen.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote]
[/quote] Et sinäkään oikein tee kun sekaannut varattuun. Oma häpeäsi jos on niin tyhmä että menee noin vanhanaikaiseen.
[/quote]
[/quote]
[/quote] Jos rakastaisi olisi nyt teidän luona eikä vaimonsa. Olit miehelle pelkkä pillu, koita hyväksyä se ja jatka elämääsi.
Juu. Mies jätti vaimonsa ja mä jätin sen miehen. Jäi urpo tyhjän päälle. ex-vaimonsa löysi heti uuden puolison toisesta naisesta. Tarina ei kerro oliko vaimokin pettänyt miestään
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote]
Eikö niiden varattujen kanssa touhutessa voisi edes ehkäisyä käyttää?
On moraalitonta ryhtyä tieten tahtoen kakkoseksi. Jos polttaa näppinsä, se on vain oikein.
Mä en ymmärrä miten joku voi luottaa kumppaniin, joka on pettänyt. Itselle tuntuisi vain olevan ajankysymys, milloin minä olisin sitten se petettävä osapuoli.
Ihan hullua.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No eihän periaatteessa lasta mikään estä ottamasta isääbsö yhteyttä, mutta inhottavan tulevaisuuden olet lapsellesi järjestänyt --> joutuu kasvamaan ilman isää ja äiti sekaantui varattuun.
Bravo.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sori vaan, mutta jos mies todella rakastaisi sinua. Hän olisi nyt sinun luonasi, eikä vaimonsa. Olit hänelle vain hyvä pano. Et rakkaus, vaikka muuta väitti.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:24"]
Kysymys niille jotka ovat olleet kakkosia, miten suhde päättyi?
[/quote]
He erosivat, mutta mies haki taas uuden naisen. Pettäjä on aina jättäjä.
Joskus se kakkonen voi kuitenkin pelastaa liiton, sodassa ja rakkaudessa kun kaikki on sallittua ;) Sääli vain niitä lapsia, jotka on hankittu sen vuoksi, että mies itselle saataisiin, lopputulos kun voi olla yksinäinen yksinhuoltajuus ja isätön lapsi. Ja näillä naikkosilla on muuten tapana ponnistaa lapsen mukana ulos myös aivot.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:19"]
Olen ja ylpeä siitä!
[/quote] Niin ja kuinka kauan?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:38"]Miehen piti jättää vaimonsa, mutta eipä jättänyt vaan jätti minut kun kerroin olevani raskaana :/
[/quote]
Ne noihin suhteisiin jäävät vaimot ei myöskään loista älyllä.