Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukea, löysin miehen nimen

Vierailija
20.08.2015 |

tuolta sivulta. Muodossa sukunimi+etunimi+toinen nimi. Ei voi erehtyä.

5 vuotta yhdessä, yritetään lasta. 

Mies on suihussa, mä oon jo makkarissa. Mitä mun nyt täytyy tehdä?? tekee mieli lähteä pois

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain sanomaan, että HAUKOTUS. Päättele itse loput.

Vierailija
42/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kertoo miten kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ap? Kysyitkö jo?

Vierailija
44/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ymmärrätte toisianne? Täyttä siansaksaa.

Vierailija
45/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee?  Oliko se sinun miehesi?

Vierailija
46/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jostain voi tsekata onko täysnimikaimaa olemassa? Väestörekisteristä tai jostain... Kauheaa sun alkaa syyttelemään ja epäilemään, jos ei pidäkään paikkaansa. Silloin sä olet se joka tuhoaa suhteen...

Vierailija
47/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se lista löytyy??

Vierailija
48/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on palstan pettäjämiesprovoilija. Ettekö tyylistä tunne jo?

Vierailija
49/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso nyt siitä toisesta listasta, että löytyy miehesi mitään mailiosoitteita siitä. Joo eihän se mitään meinaa jos ei löydy, helppo tehdä pelleposteja, mutta jos löytyy joku vaikka duunipaikan maili niin aika selvä tapaus.

Vierailija
50/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä provo mutta toi "hän on nyt suihkussa...apua kohta tulee en kestä" paljastaa että tämä tarina on keksittyä.

Olen itse tullut petetyksi pitkässä suhteessa, oltiin naimisissa ja luulin että meillä menee hyvin mutta ihan yhtäkkiä puun takaa sain viestin toiselta naiselta jossa kertoi mulle kaiken kun oli niin huono omatunto ja kyllähän siinä mun maailma kaatui. Ei todellakaan tullut mieleen mennä internetiin vauva foorumille kertomaan että jaiks apua kohta se mies tulee kotiin, mitä mä sanon sille...

joskus myöhemmin kun olin jo muuttanut pois meidän yhteisestä kodista taisin kirjoitella jotain tännekin foorumille, vertaistukea kun halusin ja koin hävettäväksi asiaksi puhua tästä kavereiden kanssa. 

Vierailija
51/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on ollut tunnus tuolla. Rekisteröidyin ja kävin kerran katsomassa kun sitä jossain vaiheessa kovasti mainostettiin eikä tuolla pysty edes näkemään mitään ilman rekisteröitymistä. Selasin muutamia profiileja sattumanvaraisesti enkä laittanut viestejä kenellekään. Onko tuollainen uteliaisuus nyt sitten peruste eroamiselle?

Vierailija
52/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Aluksi mies kielsi, mutta kun intin hänen harvinaisesta nimestä (etunimi ja sukunimi vielä voisi olla kaima, mutta jopa toinen nimi, ei)

Mies lopulta myönsi, mutta sanoi että vuonna -13 kävi pari kertaa, eikä tavannut ketään. Halusin nähdä miehen sähköpostin ja tekstarit, mutta mies ei suostunut näyttämään niitä, kuulemma hänen ei tarvitse näyttää niitä minulle, koska niissä ei ole mitään näytettävää. Mä taas sanoin et jos ei oo salattavaa niin hänen on näyettävä, täi mä lähden.

Nyt istun autossa ja lähden ajamaan siskoni luokse yöksi.

Tais olla suhde tässä, koska

a) en voi alkaa rakentaa perhettä sille, että mies on suhteemme puolessa välissä rekannut tonne sivulle

b) ei suostunut näyttämään sähköpostia

c) oli enemmän marttyyri kuin pahoillaan/puolusti itseään.

Joo. Sellasta. 

Siskokin sanoi, et parempi nyt kuin myöhemmin. Oon ihan rikki silti

Vierailija
53/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne paljastanut vain .fi-loppuiset sähköpostiosoitteet. Onhan noita .com-osoitteitakin vaikka kuinka... Iltalehti tai -sanomat oli lähde.

Vierailija
54/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:48"]

ihan hyvä provo mutta toi "hän on nyt suihkussa...apua kohta tulee en kestä" paljastaa että tämä tarina on keksittyä.

Olen itse tullut petetyksi pitkässä suhteessa, oltiin naimisissa ja luulin että meillä menee hyvin mutta ihan yhtäkkiä puun takaa sain viestin toiselta naiselta jossa kertoi mulle kaiken kun oli niin huono omatunto ja kyllähän siinä mun maailma kaatui. Ei todellakaan tullut mieleen mennä internetiin vauva foorumille kertomaan että jaiks apua kohta se mies tulee kotiin, mitä mä sanon sille...

joskus myöhemmin kun olin jo muuttanut pois meidän yhteisestä kodista taisin kirjoitella jotain tännekin foorumille, vertaistukea kun halusin ja koin hävettäväksi asiaksi puhua tästä kavereiden kanssa. 

[/quote]

en tiedä minkä ikäinen Ap on, mutta mä oon 23v ja kaukosuhdepoikaystävä petti mua. Puhelimessa hän sanoi että viikonloppuna tapahtui jotain ja voidaanko nähdä (oli maanantai ja yleensä nähdään vain viikonloppuisin) Hän lähti ajamaan luokseni ja mä sillä välin tulin tänne tekemään keskustelun. Pettäminen se sitten oli, kuten arvelin. 

Kaikki reagoi eri tavalla. Ite kirjoitan tänne päivittäin, joten mulle oli luonnollista tulla kirjoittamaan tänne. Tulin myös päivittämään tilannetta heti kun itkulta pääsin :/

Vierailija
55/56 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sivu

Vierailija
56/56 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:49"]

Minulla ainakin on ollut tunnus tuolla. Rekisteröidyin ja kävin kerran katsomassa kun sitä jossain vaiheessa kovasti mainostettiin eikä tuolla pysty edes näkemään mitään ilman rekisteröitymistä. Selasin muutamia profiileja sattumanvaraisesti enkä laittanut viestejä kenellekään. Onko tuollainen uteliaisuus nyt sitten peruste eroamiselle?

[/quote]

Mikä on syy tuollaiseen uteliaisuuteen? Jos nyt todella on pakottava tarve käydä katsomassa, niin sittenhän sen olisi voinut tehdä puolison kanssa yhdessä ja kertoa etukäteen. Jälkeenpäin uteliaisuutena selittämisestä jää maku, että yritit löytää seuraa, ei tärpännyt ja nyt sitten selitellään parhain päin.

"mitään en oo ottanu..."

Pelkkään uteliaisuuteen tuo on melkoinen vaiva ja mihin sitä uteliaisuutta oli, että jos vaikka löytyisi jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän