Vertaistukea, löysin miehen nimen
tuolta sivulta. Muodossa sukunimi+etunimi+toinen nimi. Ei voi erehtyä.
5 vuotta yhdessä, yritetään lasta.
Mies on suihussa, mä oon jo makkarissa. Mitä mun nyt täytyy tehdä?? tekee mieli lähteä pois
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:51"]
... Halusin nähdä miehen sähköpostin ja tekstarit, mutta mies ei suostunut näyttämään niitä, kuulemma hänen ei tarvitse näyttää niitä minulle, koska niissä ei ole mitään näytettävää. Mä taas sanoin et jos ei oo salattavaa niin hänen on näyettävä, täi mä lähden.
[/quote]
Noin sitä pitää. Aina kunnon uhkailu kehiin, niin homma on varmasti paketissa. Minulla ei todellakaan ole mitään salattavaa viesteissä, sähköpostissa tai facessa jne, mutta jos vaimo tulee ja vaatimalla vaatii ne nähdä ja uhkailee lähdöllä, niin menköön.
Toki sinun tilanteessa hieman eri asia, mutta sinulla ei ole mitään oikeutta vaatia tuollaista. Se, että on mennyt AM-sivuille rekisteröitymään onkin asia erikseen.
Jokseenkin viihdyttävää etsiä noita sposteja Facebookista. Löysin pari tuttua.
Nyt hei et tee mitään hätiköityjä johtopäätöksiä. Voi olla myös jonkun tahon tekemä huijaus. Hakkerointi.
Se numero nimen edessä, kortin vika numero vai varmistustunnuksen joka ainakin masterissa on?
Sairaaksi on mennyt nettimaailma. Ennen nettiä ketään ei olis edes kinnostanut tavisten nimilistat! Silloin oli oikeita julkkiksia ja ammattitaitoisia muusikoita ja esiintyjiä ja lahjakkuuksia. Nyt on kaikki olevinaan jotain laulajia, tanssijoita jos on päässyt tosi-tv:seen.
Kysy siltä suoraan ja tutki ilmettä
Ei siellä miehet naista saa kun naisia on paljon vähemmän Onko ollut ennen sinua jo siellä ja jäänyt poistamatta.
No jätät yrittämättä lasta ja lähdet, vai tyhmäkö olet.
Mä oon nyt vaihtanut yöpuvun normaaleihin vaatteisiin, jos täytyy lähteä pois. Millä todennäköisyydellä on nimikaima, koska varsinkin toinen nimi on todella harvinainen (esim augustus)
ollaan oltu 5 yhdessä, milloin AM on tullut Suomeen?
Pian mies tulee suihkusta. Meinaan pyörtyä.
Kotikaupungissanikin on ainakin kolme henkiöä, jolla on sama etu- ja sukunimi kuin minulla.
Wikipedian mukaan tullut Suomeen syyskuussa 2012. Kysy ja katso mitä vastaa. Joku on siellä ollut uteliaisuuttaan ja joku hakemassa seuraa. Onko pettäjänoloinen?
No aika pienellä todennäköisyydellä on joku muu tuossa tapauksessa.. Koita jaksaa! Varmasti uneton yö tulossa :(
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:28"]
Mä oon nyt vaihtanut yöpuvun normaaleihin vaatteisiin, jos täytyy lähteä pois. Millä todennäköisyydellä on nimikaima, koska varsinkin toinen nimi on todella harvinainen (esim augustus)
ollaan oltu 5 yhdessä, milloin AM on tullut Suomeen?
Pian mies tulee suihkusta. Meinaan pyörtyä.
[/quote]
anna mennä vaan. Pyörry. Katso miten mies reagoi. Jos jättää sut siihen, niin se ei välitä ja jos se suutelee sut hereille niin ehkä välittää, voi kyl silti olla sillä LISTALLA . Ehkäpä kannattaa jutella asia. Voit plltää yöpuvun päällä tai olla ilman tai pukea päivävaatteet päälle.
Mikäs se nyt olikaan se sun pointti?