Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toi aliexpress toimii?

Vierailija
20.08.2015 |

Nyt vinkit, rautalangat ja muut käyttöön! :) Siellä on ihania juttuja, mutten uskalla vielä tilata. Kun siis siirrän tavarat ostoskoriin ja painan, että tilaa, niin tuleeko eri toimittajien tavarat eri paketeissa? Eli siis miten tullien kanssa? Vai pitääkö tilata monta kertaa, ettei tullisummat ylity? Ja kun maksan, niin maksan siis kerralla kaikki? En tajua! :D Onko suurin osa tilatuista tavaroista tullut perille? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut ja hyvin toimii. Toimitusaika ehkä 15-20 päivän tienoilla. Kamaa voi tilata useammassa erässä tullimaksujen välttämiseksi.

Vierailija
2/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Tulliin jäänyt useampi paketti ja rahat menetetty. Myyjät myös voivat huijata ja lähettää eri tavaran/tyhjää. Mulle riitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin ebay ja amazon, eri kaupat lähettävät eri paketeissa.

Vierailija
4/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! :) uskaltauduin nyt kuitenkin tilaamaan... Aika pieniä ostoksia, katsotaan tulevatko perille. Viidestä eri kaupasta tilasin, kahdesta on nyt tullut tieto, että on lähetetty. Voi kestää kyllä matkalla pitkään.

Vierailija
5/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tilasit. =)

Vierailija
6/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olen tilannut, pari on jäänyt tulematta. Toisen kohdalla heti myyjä suostui rahojen palautukseen, ja sanoi vasta valitettuani että paketti on palautunut takaisin. Toinen taas intti viimeiseen asti, kolme kuukautta odotettuani, että tuote on tulossa ja minun tulisi peruuttaa dispute. Aliexpress tutki asian ja vietyäni disputen loppuun asti rahat palautettiin. Ilmeisesti seurantakoodi oli feikki. Paljon lähettävät jollain ties millä kuriirilla eikä seuranta oikein toimi. Koodi väitti että tuote olisi Suomen tullissa ollut jo pari kuukautta. Ihan varmaan joo, jotain 4 dollarin tuote.

Molemmilla kerroilla huomasin ettei tuotetta ollut enää myyjän sivuilla myynnissä vähän tilauksen jälkeen, liekö olleet loppu ja yrittivät jotenkin venkslata.

Joskus taas jos tuotteessa on jokin vika niin lupaavat lahjan tai ehjän tuotteen, niitä ei koskaan vaan ole kuulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi