Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hitto, et sai taas pelätä lenkillä :/

Vierailija
20.08.2015 |

Olin tuossa oman koirani kanssa lenkillä, no ei siinä ei mitää. No jonkin matkan päästä tulee vastaa semmone vanha mies joka oli aivan juovuksissa, hyvä et pysy pystyssä. Eikä siinä vielä kaikki, sillä oli semmone iso kokone sakemanni, epäilen urosta. No joka tapauksessa se koira rähis ja muris ihan vitusti. Oikeest se pappa ei pystyny pitää sitä koiraa ees ruodussa! Pelotti ihan saakelist mennä siit ohi! Meinasin aluks et käännyn takas ja meen jotain toista kautta kotii. Alko oikeest vituttaa tommoset koiran ulkoiluttajat, et jos ei oikeest pysty pitää sitä koiraa kunnol kiinni, niin miksi vitus täytyy hommata sakemmanni tai vastaava! Saati sitte lähtee viemää TÄYDESSÄ KÄNNISSÄ SITÄ ULOS!
Tossaki tilanteessa ois voinnu käyä mitä vaa. Vielkäki vituttaa sen omistajan kännilässystus sille koiralle!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma et olisi Kalliossa sattunut. Nimittäin usein törmää yhteen mieheen jolla on pitkäkarvainen sakemanni jota varsinkin kännissä yllyttää muiden ihmisten päälle. Ironista kyllä koiran nimi on Onni. Huoh.

Vierailija
2/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:34"]Vielkii kauhistuttaa ajatus , että entäs jos se ois päässy irti koira, sit ois voinnu käydä todella huonosti :/
[/quote]

Kunnolla karjuu, potkii hiekkaa ja huitoo. Jos ei sillä usko niin kovemmat käyttöön. Jos olisin ollut sinä olisin varmasti huutanut sille äijälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:35"]Olin ihan varma et olisi Kalliossa sattunut. Nimittäin usein törmää yhteen mieheen jolla on pitkäkarvainen sakemanni jota varsinkin kännissä yllyttää muiden ihmisten päälle. Ironista kyllä koiran nimi on Onni. Huoh.
[/quote]

juujuu:/

Vierailija
4/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten ollut sama.

Mutta mua ärsyttää suunnattomasti täälllä meidän kaupungissa nämä, jotka ovat hankkineet useamman koiran, ja ulkoiluttaminen näyttää helvetilliseltä. Vastaantulijoiden kannalta. Sitten ne perkelleet vielä olettaa, että kaikki lähtee kiertoteitä heidän takiaan. 

No ei pysty, kun sekä koiran koipi, että miun selkä on huonona. Toki välillä on pakko mennä toista kautta, koska vaara on iso. Esim. yhden perheen kun näen kahden ison piskin kanssa, niin en jää syötäväksi. Niiden koira meinas napata minua vastaan kävellessä. Takaapäin, jo ohitettuaan. Mulla ei ollut silloin koiraa...

Vierailija
5/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kauhee et olisin huutanu sille äijälle ja paljon

Vierailija
6/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:42"]No ei sitten ollut sama.

Mutta mua ärsyttää suunnattomasti täälllä meidän kaupungissa nämä, jotka ovat hankkineet useamman koiran, ja ulkoiluttaminen näyttää helvetilliseltä. Vastaantulijoiden kannalta. Sitten ne perkelleet vielä olettaa, että kaikki lähtee kiertoteitä heidän takiaan. 

No ei pysty, kun sekä koiran koipi, että miun selkä on huonona. Toki välillä on pakko mennä toista kautta, koska vaara on iso. Esim. yhden perheen kun näen kahden ison piskin kanssa, niin en jää syötäväksi. Niiden koira meinas napata minua vastaan kävellessä. Takaapäin, jo ohitettuaan. Mulla ei ollut silloin koiraa...
[/quote]

Älä viitti. Meijän kylällä on täti jolla on varmaan 6-8 vinttikoiraa. Ja taluttaa aina kerralla..

Vierailija
7/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:34"]Vielkii kauhistuttaa ajatus , että entäs jos se ois päässy irti koira, sit ois voinnu käydä todella huonosti :/
[/quote]

Kunnolla karjuu, potkii hiekkaa ja huitoo. Jos ei sillä usko niin kovemmat käyttöön. Jos olisin ollut sinä olisin varmasti huutanut sille äijälle!
[/quote]

En minä siinä vaihees oikein uskaltanut alkaa huutelee mitää ku se oli sen verran tuuteris ja horju ku mikäki pikku sika... jos oisin jäänny juttelee siihe ni varmaan siin välis ois päässy koira irti :s

Vierailija
8/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:35"]

Olin ihan varma et olisi Kalliossa sattunut. Nimittäin usein törmää yhteen mieheen jolla on pitkäkarvainen sakemanni jota varsinkin kännissä yllyttää muiden ihmisten päälle. Ironista kyllä koiran nimi on Onni. Huoh.

[/quote]

Kamalinta on että koira juotetaan känniin...

Vierailija
9/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:34"]Vielkii kauhistuttaa ajatus , että entäs jos se ois päässy irti koira, sit ois voinnu käydä todella huonosti :/
[/quote]

[/quote]

En minä siinä vaihees oikein uskaltanut alkaa huutelee mitää ku se oli sen verran tuuteris ja horju ku mikäki pikku sika... jos oisin jäänny juttelee siihe ni varmaan siin välis ois päässy koira irti :s
[/quote]

Nojoo oot ihan oikeessa. Sapettaa sun puolesta :D

Vierailija
10/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:35"]

[/quote]

Kamalinta on että koira juotetaan känniin...
[/quote]

Tunnetko säki tän idiootin? :/

Vierailija
11/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:48"]Mitä sitten jos joku ulkoiluttaa kännissä koiraa? Pakkohan koiran on päästävä ulos! Toiseksi taidat vaan vihata sakemanneja! Kun tämmöisiä kirjoittelet! Ei ne sakemannit sua pure!
[/quote]

En minä saksanpaimenkoiria vihaa. Mutta en kyllä ymmärrä sitäkään , että miksi otetaan sellainen koira jota ei pystytä omin voimin pitämään ja eikä osata kouluttaa oikein! Ja sitten vielä lähdetään viemään TÄYSKÄNNI päällä koiraa ulos. Siinä todella isot riskit!

Vierailija
12/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:08"]

Olin tuossa oman koirani kanssa lenkillä, no ei siinä ei mitää. No jonkin matkan päästä tulee vastaa semmone vanha mies joka oli aivan juovuksissa, hyvä et pysy pystyssä. Eikä siinä vielä kaikki, sillä oli semmone iso kokone sakemanni, epäilen urosta. No joka tapauksessa se koira rähis ja muris ihan vitusti. Oikeest se pappa ei pystyny pitää sitä koiraa ees ruodussa! Pelotti ihan saakelist mennä siit ohi! Meinasin aluks et käännyn takas ja meen jotain toista kautta kotii. Alko oikeest vituttaa tommoset koiran ulkoiluttajat, et jos ei oikeest pysty pitää sitä koiraa kunnol kiinni, niin miksi vitus täytyy hommata sakemmanni tai vastaava! Saati sitte lähtee viemää TÄYDESSÄ KÄNNISSÄ SITÄ ULOS! Tossaki tilanteessa ois voinnu käyä mitä vaa. Vielkäki vituttaa sen omistajan kännilässystus sille koiralle!

[/quote] Et sinakaan ihan selvapaiselta vaikuta kielenkaytostasi paatellen. Aikamoista tekstia naisen suusta.

Vierailija
13/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:08"]

Olin tuossa oman koirani kanssa lenkillä, no ei siinä ei mitää. No jonkin matkan päästä tulee vastaa semmone vanha mies joka oli aivan juovuksissa, hyvä et pysy pystyssä. Eikä siinä vielä kaikki, sillä oli semmone iso kokone sakemanni, epäilen urosta. No joka tapauksessa se koira rähis ja muris ihan vitusti. Oikeest se pappa ei pystyny pitää sitä koiraa ees ruodussa! Pelotti ihan saakelist mennä siit ohi! Meinasin aluks et käännyn takas ja meen jotain toista kautta kotii. Alko oikeest vituttaa tommoset koiran ulkoiluttajat, et jos ei oikeest pysty pitää sitä koiraa kunnol kiinni, niin miksi vitus täytyy hommata sakemmanni tai vastaava! Saati sitte lähtee viemää TÄYDESSÄ KÄNNISSÄ SITÄ ULOS! Tossaki tilanteessa ois voinnu käyä mitä vaa. Vielkäki vituttaa sen omistajan kännilässystus sille koiralle!

[/quote] Et sinakaan ihan selvapaiselta vaikuta kielenkaytostasi paatellen. Aikamoista tekstia naisen suusta.
[/quote]

et kyllä vaikuta sinäkään täysijärkiseltä! Jos tuo on sinusta täysin normaalia?!

Vierailija
14/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väittävät että kissaihmiset on hulluja..

Vierailija
15/31 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/31 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitää.. eikä siinä vielä kaikki..

Vierailija
17/31 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä pienikullisia uhoajia, joiden täytyy ottaa suuri koira. Usein elämämkoululaisia, tai muuten vaan uhoja

Vierailija
18/31 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:22"]ei siinä mitää.. eikä siinä vielä kaikki..
[/quote]

sori edelleen noi kirjoitus virheet, kädet tärisee ,sydän hakkaa vielkii :/ pieni paniikki vielkii :/

Vierailija
19/31 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:28"]Sun rottas ei tietenkään yhtään provosoinut sitä sakua? Opettakaa ne pikkurakit tavoille niin ei tarvitse isomman rähistä takaisin ja sitten täällä itkeä sitä kun oikein iso koira vähän murisi!
[/quote]

eipä mulla mitään rottaa ole! Ihan koiran kokone! Mene sinä ite vaa hommaa se rottas eläinkaupast!

Vierailija
20/31 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon joskus nähny semmosen papan lenkillä joka on usein kännissä ja silläkii on just sakemanni.. Tosin en tiedä onko sama, mut kuulostaa samalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi