Paljonko töitä tekisit tässä tapauksessa?
10h/vk = 1000e/kk
20h/vk = 1500e/kk
30h/vk = 2000e/kk
40h/vk = 3000e/kk
50h/vk = 5000e/kk
60h/vk = 8000e/kk
Kommentit (15)
Tekisin varmaan 50 tai ehkä jopa 60 tuntia viikossa, koska ahneus.
Suomessahan meillä ei tuollainen ole mahdollista, koska verotus.
No, riippuu työstä.
Tein lähes ko työurani tuon 50h/vk.
Mutta sain kyllä enemmän liksaa kuin kyselyssäsi.
Jossain fyysisesti rasittavassa ja kuttavassa työssä en varmaankaan loppu-uran aikana ( yli viis kymppisenä) olisi pystynyt yhtä pitkiin päiviin.
Kestän hyvin henkistä painetta, joten tuo sopi minulle. Kaikille se ei sopinut.
Jos olisin terve niin 40h mutta koska en ole niin tekisin 20h jos vaan pystyisin ja jos joku vaan palkkaisi.
Opetin ammatikoulun opettajana 28-34 tuntia viikossa ja sain palkkaa noin 3500 kuukaudessa. Se riitti hyvin. En haluaisi rahan takia pilata terveyttäni.
50h on sopiva minulle. 5000€ :sta ei kyllä ole tietoakaan haalarit päällä. m36
10h. Tekisin toista juttua samalla 30h.
Onko netto? Jos on niin 30h riittäisi.
Olen aika tasan tuossa 40 euroa ja kolmetonnia tilanteessa ja tämä on ihan ok. Työ ei ole kovin vaativaa, vähän älliä pitää olla mutta ei stressiä, ei fyysisesti kuormittavaa ja ehdin tehdä työt työaikana. Olen tyytyväinen. Palkka 3040 euroa/kk.
10h/vk = 1000e/kk
Tämä olisi huima nousu nykyiseen palkkaani.
Ottaisin tuon 1000e. Oon tottunut elämään pienillä tuloilla enkä kaipaa ulkomaanmatkoja, merkkilaukkuja ym. Jäisi enemmän vapaa-aikaa omille harrastuksille ja myös tulot nousisi nykyisestä.
Näin pitkäaikaistyöttömänä mikä tahansa noista kävisi.
Tosin veikkaan, että 60 tuntia viikko kävisi ennen pitkää myös terveyden päälle, mutta kyllä sitäkin varmaan muutama vuosi menisi. Ehkä se 40 tuntia viikko olisi paras, jos oikein valita saisi. Riippuu tosin siitäkin, mitä työtä.
60h, on-off 2kk-2kk,aina pattayalle lepään.
Mulla onkin nyt semmonen tilanne että osuu tohon 20h ja 30h väliin ja tulot myös (huom. ei siis palkka pelkästään). Matalapalkka-aloilla ei kannata tehdä kokoaikatyötä, ei edes eläkkeen takia, koska eläkeikä siirtyy joka vuosi, kertymä on onnetonta, ei juurikaan takuueläkettä enempää, vaikka tekisit 40 vuotta putkeen.