Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat naiset rannalla

Vierailija
20.08.2015 |

Nyt rohkaistuin ja lähdin rannalle bikineissä ottamaan aurinkoa vaikka ylipainoa on 25kg ja iso maha hävettää. Ajattelin että haluan iho-ongelmiini aurinkoterapiaa vaikka ällötänkin varmaan monia. Saako lihavat naiset teidän mielestä kulkea bikineissä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi valita mahdollisimman sopivan uima-asun ja sitten vaan nauttimaan kesästä.

Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi vihaajien miellyttämiseen.

Vierailija
22/43 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeästi vaan rannalle ottamaan aurinkoa, se kuuluu meille kaikille! Jos jotakin häiritsee, niin hän on hyvä ja poistuu. Minä oon ainakin sitä mieltä, että kalliilla rahalla olen tämä mahan itselleni syönyt, joten miksi sitä sitten häpeämään! :)

Tässä vielä linkki piristämään päivääsi ja elämän ohjeeksi:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/47/db/b6/47dbb62df39db7d57680df46fdec6160.jpg

Nyt kaikki ja kaiken kokoiset nauttimaan elämästä ja auringosta!

Hyvää loppu kesää toivottaa maitovalas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:30"]Ylpeästi vaan rannalle ottamaan aurinkoa, se kuuluu meille kaikille! Jos jotakin häiritsee, niin hän on hyvä ja poistuu. Minä oon ainakin sitä mieltä, että kalliilla rahalla olen tämä mahan itselleni syönyt, joten miksi sitä sitten häpeämään! :)

Tässä vielä linkki piristämään päivääsi ja elämän ohjeeksi:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/47/db/b6/47dbb62df39db7d57680df46fdec6160.jpg

Nyt kaikki ja kaiken kokoiset nauttimaan elämästä ja auringosta!

Hyvää loppu kesää toivottaa maitovalas!
[/quote]

Hahhahhah, hyvä linkki!

Vierailija
24/43 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:45"]Mua hävettää kun olen laiha, lauta ja luuperse
[/quote]

Miksi alapeukkuja? Koen alemmuudentunnetta!
[/quote]

Annoin alapeukun siksi, että itsensä häpeäminen on ajanhukkaa, oli sitten lautaperse tai maitovalas. Toivon lämpimästi että pääset eroon turhista alemmuudentunteistasi, sillä sinun arvosi ei määräydy ruumiinmuotojesi perusteella. Tsemppiä terveen itsetunnon metsästykseen! T: eräs ihraperse

Vierailija
25/43 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko kuuluu kaikille. Minä ainakin makaan siellä silmät kiinni tai nenä kirjassa. Muiden läskit ei a) kuulu mulle, b) kiinnosta. Eikun rohkeasti rannalle tankkaamaan D-vitamiinia. Sitä tässä maassa tarvitaan!

Vierailija
26/43 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ  NURMELLE  LOIKOILEMAAN  JOS  EI  OLE TÖITÄ  TAI ON MUUTEN VAIN TYLSÄÄ KUN PITÄÄ OLLA  SISÄLLÄ NÄIN KAUNIILLA  ILMALLA.

TURHAA SITÄ  KADEHTII, JOS JOKU  PYSTYY LOIKOILEMAAN NURMIKOLLA  IKKUNANSA ALLA.

D:D:D:

Vierailija
27/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:45"]Mua hävettää kun olen laiha, lauta ja luuperse [/quote] Kymmenen kertaa parempi on timmissä muodossa oleva lauta kuin muodottomaksi pölkyksi turvonnut ihralankku. Tissien ja perseen koko ei riipu painosta. Laihalla voi olla isot muodot ja lihavalla ei muotoja ollenkaan. Läski ei ole muodokkuutta.

[/quote]

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah! Amis-poika selittää.

Vierailija
28/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset rannalla, ihan kuin kirjan tai elokuvan nimi

Vierailija
29/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:20"]Lihavat naiset rannalla, ihan kuin kirjan tai elokuvan nimi
[/quote]

Jonkun pitäisi tehdä sellainen komedia! Lihavat naiset rannalla. Siinä tapahtuisi kaikkea todella häröä, ja potentiaalisesti vaarallista. Naisista sulkeutuisi kunnon toimintasankareita (yksi olisi kännissä, mutta sillä olisi hurja humalaisen tuuri ja luovia ratkaisuja), niillä olisi mukana makkaralla kesytetty lokki, aurinkorasva lentäisi ja komea mies pelastettaisiin hirveästä ahdingosta, minkä jälkeen mies jäisi ruikuttamaan rannalle, kun hänet pelastanut nainen tunnustaa rakkautensa toiselle naiselle ja rakastavaiset uivat kohti auringonlaskua.

Vierailija
30/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmanmuuta kaikenkokoiset rannalle, voidaan sitten syksymmällä vertailla rusketusrajoja.

Vierailija
31/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:20"]Lihavat naiset rannalla, ihan kuin kirjan tai elokuvan nimi
[/quote]

Jonkun pitäisi tehdä sellainen komedia! Lihavat naiset rannalla. Siinä tapahtuisi kaikkea todella häröä, ja potentiaalisesti vaarallista. Naisista sulkeutuisi kunnon toimintasankareita (yksi olisi kännissä, mutta sillä olisi hurja humalaisen tuuri ja luovia ratkaisuja), niillä olisi mukana makkaralla kesytetty lokki, aurinkorasva lentäisi ja komea mies pelastettaisiin hirveästä ahdingosta, minkä jälkeen mies jäisi ruikuttamaan rannalle, kun hänet pelastanut nainen tunnustaa rakkautensa toiselle naiselle ja rakastavaiset uivat kohti auringonlaskua.
[/quote]

Nerokasta! :D

Vierailija
32/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:45"]Mua hävettää kun olen laiha, lauta ja luuperse [/quote] Kymmenen kertaa parempi on timmissä muodossa oleva lauta kuin muodottomaksi pölkyksi turvonnut ihralankku. Tissien ja perseen koko ei riipu painosta. Laihalla voi olla isot muodot ja lihavalla ei muotoja ollenkaan. Läski ei ole muodokkuutta.

[/quote]

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah! Amis-poika selittää.
[/quote]
Tiedoksi lihavalle naiselle, että läski ei ole muodokkuutta kenenkään miehen mielestä.

Vierailija
33/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  olen "vain" 5kg ylipainoinen, mutta mahassa on ikävät makkarat. Käytän biksuja (lyhyet shortsimaiset alaosana ja riittävän peittävät niskalenkkiyläosa), koska haluan myös masuni ruskettuvan. Mua ei haittaa, jos joku ei mun kropasta tykkää. En itsekään kaikilta osin, mutta en todellakaan jätä elämääni elämättä sen takia.

Vierailija
34/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun puolesta saa, oma asiahan se on :D

Vierailija
35/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:20"]Lihavat naiset rannalla, ihan kuin kirjan tai elokuvan nimi
[/quote]

[/quote]

Nerokasta! :D
[/quote]

Ja se humalainen sammuisi rannalle, ja makaisi vaan paikallaan lopputekstien ajan. Välillä se voisi kuorsata musiikin tahtiin.
Jatko-osan nimi voisi olla Lihavat naiset laivalla..

Vierailija
36/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin menen rannalle läskeineni ja selluliitteineni kera. Jos jotain se huvittaa niin pieraisen isosta pebastani terveiset kasvoille.

Vierailija
37/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä minkä kokoinen ihminen on! Ei ole sellaista lakia etteikö lihava ihminen saisi ottaa uikkareissa aurinkoa rannalla ja käydä uimassa! Se joka on tätä vastaan, niin ole ystävällinen ja hakeudu hoitoon!

Vierailija
38/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:40"]

Aurinko kuuluu kaikille. Minä ainakin makaan siellä silmät kiinni tai nenä kirjassa. Muiden läskit ei a) kuulu mulle, b) kiinnosta. Eikun rohkeasti rannalle tankkaamaan D-vitamiinia. Sitä tässä maassa tarvitaan!

[/quote]Minä katselen beibejä.

Vierailija
39/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:53"]Mäkin näin rannalla sellaen hylkeen näkösen, oli pukeutunut minihameeseen ja jalat oli - sorry - kun pipsalla ja lyhyt musta tukka jossa punasia raitoja JA huikean pitkä tekoripset, oli aika hassun näköstä:))))
[/quote]

Ne liian pitkät tekoripset on ihan kaikilla koomiset.

Vierailija
40/43 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan aurinkoon, jos huvittaa! Mielestäni isot naiset voi näyttää kivalta oikeanlaisissa uikkareissa. On surullista hävetä itseään. Itse vihaan omaa kroppaani yli kaiken, ja se on hirveää. Haluaisin mennä uimaan, mutten voi, jos joku näkee. En ole iso, mutta jokseenkin epämuodostunut. Elämä menee vähän hukkaan tällä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi