Seuraatko pottukoiraa?
Kommentit (7)
Ehkä tyhmin suomalainen jonka olen nähnyt. Tyhmempi kuin nokian kumisaapas. Ja sitten vielä ongelmia suomen kielen puhumisen kanssa.
On se hauska, kuhan vaan pystyy katsomaan videon edes puoleenväliin... tulee niin paljon kirosanaa ja rumia juttuja, ettei vaan kehtaa. Tuo on niin superamis.
Tuo on minun mielikuva lassukkasta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:38"]Ehkä tyhmin suomalainen jonka olen nähnyt. Tyhmempi kuin nokian kumisaapas. Ja sitten vielä ongelmia suomen kielen puhumisen kanssa.
[/quote]
Se on murretta sinä typerä ihminen. Sinäkin puhuisit sitä jos oisit Iisalmessa kasvanut.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:38"]Ehkä tyhmin suomalainen jonka olen nähnyt. Tyhmempi kuin nokian kumisaapas. Ja sitten vielä ongelmia suomen kielen puhumisen kanssa.
[/quote]
Se on murretta sinä typerä ihminen. Sinäkin puhuisit sitä jos oisit Iisalmessa kasvanut.
[/quote]
En puhuisi. Siis jos syntyisin näillä aivoilla. Kai sitä viantämistä ja parrun persiiseen kiäntämistä voi murteeksi sannoo mutta kyllä sienä piässä on pahasti vikkaa jos nuin puheloitsee.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:38"]Ehkä tyhmin suomalainen jonka olen nähnyt. Tyhmempi kuin nokian kumisaapas. Ja sitten vielä ongelmia suomen kielen puhumisen kanssa.
[/quote]
[/quote]
En puhuisi. Siis jos syntyisin näillä aivoilla. Kai sitä viantämistä ja parrun persiiseen kiäntämistä voi murteeksi sannoo mutta kyllä sienä piässä on pahasti vikkaa jos nuin puheloitsee.
[/quote]
Puhuisit koska kaikki sun kaveritkin puhuisi.
Kyllä. Pottu on asiamies.