Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako e pillerit aina runsaisiin kuukautisiin?

Vierailija
15.03.2022 |

Vähentääkö ne vuotoa yleensä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi vuotoon, kipuun ja kuukautisten kestoon. Nyt vaikka olen jo lopettanut pillerit, vuoto kestää vain 3-4 päivää (ennen 7-8), kipuun riittää pari Buranaa ekana päivänä (ennen jopa 7 eikä silti auttanut) ja vuoto on vähäisempää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui vuoto kokonaan, oli todella runsasta.

Vierailija
4/11 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mutta pillerien haittavaikutukset ovat joillakin hankalia, jolloin niitä ei voikaan käyttää. Mitään niistä.

Vierailija
5/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
6/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, koska yhdistelmäehkäisypillerit lopettaa käytännössä kuukautiset. Tilalle tulee tyhjennysvuoto, mikä ei ole sama asia.

Vierailija
8/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä varmaksi, mutta toivon sitä itse. Osittain tästä syystä itse aloitin minipillerit kuukausi sitten. Ainakaan vielä ei ole menkoista tietoakaan, normaalisti olisi pitänyt jo alkaa (tiedän, että minipillerit saattaa lopettaa menkat kokonaan). Alkuun tosin tiputteli menkkojen lopuksi useamman päivän.

Vierailija
9/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yhdistelmäehkäisyä ja pidän tyhjennysvuodon ehkä 3 kertaa vuodessa.

Vierailija
10/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui vuoto lähes kokonaan, mutta toki se on yksilöllistä niin ei voi tietää ennen kuin itse kokeilee.

Vierailija
11/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun niihin harvoihin joilla ei ole auttanut. Ei yhdistelmä, eikä minipillerit. Lääkäri sanoi että tarvitsen isomman hormoni määrän, joten annos tuplattiin. Sekään ei auttanut. Sain lisäksi toisen pillerin joka myös myöhemmin tuplattiin.

Enimmillään söin yhtä pilleriä tupla-annoksen ja toista siihen päälle kolminkertaisen. Vieläkään ei ollut mitään apua, mutta haittavaikutukset oli kyllä aivan järkyttävät. Lääkäri olisi vieläkin halunnut kasvattaa annosta, mutta kieltäydyin ja lopetin sen pelleilyn. Ei ollut elämä elämisen arvoista niiden haittavaikutusten kanssa ja todella kadun sitä että noin pitkään annoin tuon jatkua. Niitä vuosia en saa enää koskaan takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi