Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voimaantuminen mielestänne tarkoittaa?

Hämmentynyt
15.03.2022 |

Voimaantuminen on jo pidemmän aikaa ollut pinnalla ja siitä on tullut vahva trendisana.
..mutta mitä se varsinaisesti tarkoittaa tässä ajassa? Miten te olette nähneet voimaantumisen ihmisissä? Itse olen nähnyt voimaantumista käytettävän lähinnä vain somessa vahvana seksuaalisena ulostulona.. tai seksuaalisuuden ja alastomuuden esiin tuomisena eri tavoin. Varmasti se voimaantuminen on paljon eri asioita, kuten itsevarmuutta, rajoja jne. Pohdin vain.. Miten te käsitätte voimaantumisen ja miten olette nähneet voimaantumisen ympärillänne? Ja miten sitä sanaa käytetään.. missä yhteydessä ja miksi. Voimaantuminen on mielestäni hieno sana ja sillä on varmasti kaunis merkitys, mutta sana alkaa jo ärsyttää, niin kuin mikä tahansa trendisana pidemmän päälle. :D

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua voimaannuttais hyvä parisuhde. Ei sen miehen tarttis olla mikään maksaja ja passaaja. Kunhan olis hyväntahtoinen, lojaali ja tervepäinen ja jonka seurassa voisin vapaasti olla iloinen ja välillä myös heikko. Ei tarvi olla edes samoja harrastuksia. Ihan tavallinen nainen olen.

Alkoi oma kirjoitus tuntumaan niin lapselliselta, ettei viitsi edes jatkaa.

Mitä, hyvältähän tuo kuulosti. Minulle kävisi hyvin tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä