Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielenterveyshoitajalla kuuluu jutella?

Vierailija
15.03.2022 |

Olen käynyt nyt parin viikon välein ja käynnit on olleet "mitä kuuluu" höpötystä puoli tuntia. En oikein älyä, mitä virkaa näillä käynneillä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa terapian kohdalla. Että mitä sellaisessa sanoisi. Ja mitä sellainen auttaisi.

Vierailija
2/6 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota se on. Toistellaan vaan mitä on tehny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyntien tarkoitus on vahtia, että potilas syö lääkkeet. 

"Mitä kuuluu-kiitos hyvää" sekä "millainen sää" olisi omalla ehdottomasti maksimi. Ainuttakaan henkilökohtaista asiaa en kertoisi. 

Vierailija
4/6 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu-kiitos hyvää" sekä "millainen sää" olisi omalla ehdottomasti maksimi. Ainuttakaan henkilökohtaista asiaa en kertoisi. 

Mistä sen tietää, että syökö? Jos osaa olla tolkkuna kuitenkin?

Vierailija
5/6 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on jotain tiettyä kaavaa. Riippuu asiakassuhteesta / palvelusta, miksi käyt siellä? Voisit kysyä sieltä, kun seuraavalla kerralla käyt?

Asiakassuhteessa keskustelu etenee yleinsä asiakkaan ehdoilla, sinä määrität mitä haluat kertoa.

Vierailija
6/6 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä lääkkeet? Ei se ole potilaan kannalta järkevää vahdata lääkkeiden syöntiä, vaan tarjota muita työkaluja lääkityksen rinnalle jos potilaalla lääkitys on jotta lääkityksestäkin olisi mahdoliista luopua ja hoidosta oikeasti hyötyä.

Itse minä olen lääkärin kanssa lääkityksestäni sopinut, eikä kenenkään tehtävä ole vahtia sitä että lääkkeet on tullut otettua. En minä muiden mieliksi lääkkeitäni syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi