Mitä voimaantuminen mielestänne tarkoittaa?
Voimaantuminen on jo pidemmän aikaa ollut pinnalla ja siitä on tullut vahva trendisana.
..mutta mitä se varsinaisesti tarkoittaa tässä ajassa? Miten te olette nähneet voimaantumisen ihmisissä? Itse olen nähnyt voimaantumista käytettävän lähinnä vain somessa vahvana seksuaalisena ulostulona.. tai seksuaalisuuden ja alastomuuden esiin tuomisena eri tavoin. Varmasti se voimaantuminen on paljon eri asioita, kuten itsevarmuutta, rajoja jne. Pohdin vain.. Miten te käsitätte voimaantumisen ja miten olette nähneet voimaantumisen ympärillänne? Ja miten sitä sanaa käytetään.. missä yhteydessä ja miksi. Voimaantuminen on mielestäni hieno sana ja sillä on varmasti kaunis merkitys, mutta sana alkaa jo ärsyttää, niin kuin mikä tahansa trendisana pidemmän päälle. :D
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
arvostuksen ja riittämättömyyden tunne harhaisuudesta kärsivän itsesuggestiota josta on tullut trendi.
Kunhan on jonkun oma fiilis eikä toisen jollekin toiselle luoma luonnediagnoosi.
Minulla ei ole yhtään voimaannuttavaa tatuointia. Pomoni kehui, että hän ottaa pakaraansa semmoisen sydämiä ampuvan pikkuenkelin. Se on mielestään niin hänen näköisensä ja kuvaa niin täydellisesti häntä. Oksetti niin paljon kuunnellakin, että tuli entistä heikompi olo. En ole enää siellä katsomassa, joten en tiedä, onko se antanut voimia.
Voimaannuttavaa on kuulemma se, kun mennään rannalle persvakobikineissä kekkaloimaan ja itseensä kieputtelemaan, että toiset varmasti näkee. Olin ajatellut tehdä noin sitten. Niin kokis sitten sen voimaantumisen suuren tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Sorrettu käy sortajiaan vastaan.
Esimerkiksi nainen tai muunsukupuolinen antaa partiarkaatin edustajille tulta munille.
"muunsukupuolinen" :D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä sanaa voimaantuminen käytetään vain naisista. Vai voiko mielestänne mieskin voimaantua? Entä mikä on voimaantumisen vastakohta?
Reppana taitaa olla yksi käytetty vastakohta. Nainen ostaa tekomunan => voimaannuttavaa vs. mies ostaa tekopillun => reppana.
Kiertoilmaisu naiselle, joka paneskelee pitkin kylää.
En edes tiedä. Ilmeisesti se mitä ennen pidettiin hulluksi tulemisena on nykyään voimaantumista? Siltä se vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
"etsii omaa seksuaalisuuttaan" jännä että löytää sen yleensä aina eri miehen alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"etsii omaa seksuaalisuuttaan" jännä että löytää sen yleensä aina eri miehen alta.
Totta. Usein jopa samana päivänä nainen makaa useamman miehen kanssa. Vaimomateriaalia... NOT! Kuka näihin nykyajan naisiin tyytyy?
Masennuksesta, opitusta avuttomuudesta ja lamaantuneisuudesta (uhrin rooli) nousemista. Ei kosto liity tähän. Tai kosto on se että kukoistat- ja sehän nujertajia ja alistajia juuri raivostuttaa.
He eivät onnistuneet tuhoamistyössään.
Voimaantuminen on vähän niinkuin "vahva nainen" -sanonnan muodikkaampi muoto. Samalla tavalla, kuin vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta tehtiin paleo-ruokavalio. Se aikaisempi sanonta alkaa aina jossain vaiheessa kuulostaa vähän juntilta itsekorostukselta. Sitten keksitään uusi. Mutta alkaa tuo voimaantuminenkin jo olla pikkaisen noloa, vai kuka täällä uskaltaa kehuskella voimaantuvansa, muuta kuin vitsillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Usein jopa samana päivänä nainen makaa useamman miehen kanssa. Vaimomateriaalia... NOT! Kuka näihin nykyajan naisiin tyytyy?
ei tyydy. paljon yh.
suomi on luvattu maa sitoutumattomille miehille.
Miesten hyljeksimä ruma nainen valehtelee itsensä kauniiksi ja alkaa vihaamaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Masennuksesta, opitusta avuttomuudesta ja lamaantuneisuudesta (uhrin rooli) nousemista. Ei kosto liity tähän. Tai kosto on se että kukoistat- ja sehän nujertajia ja alistajia juuri raivostuttaa.
He eivät onnistuneet tuhoamistyössään.
psykiatreille riittää töitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä sanaa voimaantuminen käytetään vain naisista. Vai voiko mielestänne mieskin voimaantua? Entä mikä on voimaantumisen vastakohta?
Reppana taitaa olla yksi käytetty vastakohta. Nainen ostaa tekomunan => voimaannuttavaa vs. mies ostaa tekopillun => reppana.
Naulan kantaan. Miesreppanaa voi toki joskus vaihtelun vuoksi kutsua myös vieraantuneeksi pervoksi.
Convoyssa juotiin kaljaa ja haistateltiin hallitukselle. Voimaannuttihan se :D
Mua voimaannuttais hyvä parisuhde. Ei sen miehen tarttis olla mikään maksaja ja passaaja. Kunhan olis hyväntahtoinen, lojaali ja tervepäinen ja jonka seurassa voisin vapaasti olla iloinen ja välillä myös heikko. Ei tarvi olla edes samoja harrastuksia. Ihan tavallinen nainen olen.
Alkoi oma kirjoitus tuntumaan niin lapselliselta, ettei viitsi edes jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole yhtään voimaannuttavaa tatuointia. Pomoni kehui, että hän ottaa pakaraansa semmoisen sydämiä ampuvan pikkuenkelin. Se on mielestään niin hänen näköisensä ja kuvaa niin täydellisesti häntä. Oksetti niin paljon kuunnellakin, että tuli entistä heikompi olo. En ole enää siellä katsomassa, joten en tiedä, onko se antanut voimia.
Pisteet pomolle jos ottaa myös peräreiän ympärille maalitaulun.
ennen sitä kutsuttiin haihatteluksi.