Puolison hankita
Kannattaako se ja millaisia hyviä tai huonoja kokemuksi sinulla on?
Kommentit (9)
Kannattaa käydä koeajamassa erilaisia malleja. Tietää sitten mistä itse tykkää eniten.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä koeajamassa erilaisia malleja. Tietää sitten mistä itse tykkää eniten.
Juuri näin! Ei kannata ostaa sikaa säkissä vaikka paperilla olisi kuinka täydellinen.
Kannattaa kartoittaa omat tarpeet ja kirjoittaa toivomuslista ja sitten voi verrata eri vaihtoehtoja koeajon jälkeen.
Lista kannattaa koota kahdessa osassa ns non negotiables ja nice to haves.
Eli ensimmäiseen listaan ne ominaisuudet jotka on vähintään oltava että edes harkitsee tätä mallia: käyttömukavuus, luotettavuus ja kestävyys.
Toiseen listaan ne pinnallisemmat toiveet joita ilmankin pärjäisi ja joissa voi joustaa, esim pintamateriaali, väri ja muotoilu.
Itse olen hankkinut tosi hyvän puolison tällä taktiikalla.
Hankinta? Mistä ajattelet hankkia?
Nettiostos? Se on aina riski.
Käyttöhistorian tutkiminen on aina haaste.
Millainen budjetti sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Hankinta? Mistä ajattelet hankkia?
Nettiostos? Se on aina riski.
Käyttöhistorian tutkiminen on aina haaste.
Millainen budjetti sinulla on?
Netistä ei kannata tilata. Voi tulla huijatuksi, maksaa etukäteen mutta tavara jää saamatta.
Käyttökustannukset kannattaa huomioida. Luksusmallia on kiva katsella, mutta onko siitä iloa jos ylläpito tulee kalliiksi?
Hankin oman puolisoni yläasteella. Jotenkin meillä vain mätchäs ja siitä asti ollaan oltu yhdessä. Tietysti on suhteessa ollut omat ylä- ja alamäet mutta muuten ihan hyvin menee ja hyvä hankita oli.
Yhdessä oleminen on plussaa ja välillä se on miinusta