Oletko jämäsinkku?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:56"]
Olen ruma, pienet tissit, pikkupojan kroppa, ujo, epävarma, masentunut, estonen sängyssä, ruma pillu... Miksi kukaan mua kelpuuttaisi suhteeseen? Saan mä yhden yön juttuja mutten muuta. Tosin en itsekään huolisi itseäni jos olisin mies.
[/quote]
Niinpä. En mä ainakaan miehenä koskaan valitsis itseäni, kuvottaa ihan ajatuskin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:51"]Parisuhdemarkkinoilla tulee ns. toinen kierros, kun ihmiset päätyvät keski-ikäisinä avioeroon. Silloin kaikkien on helpompi löytää joku.
[/quote]
Kuinka niin "tulee" toinen kierros... En mä ole ajatellut erota koskaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:51"]Parisuhdemarkkinoilla tulee ns. toinen kierros, kun ihmiset päätyvät keski-ikäisinä avioeroon. Silloin kaikkien on helpompi löytää joku. [/quote] Kuinka niin "tulee" toinen kierros... En mä ole ajatellut erota koskaan.
[/quote]
Et sinä, mutta kumppanisi voi sinutkin joskus jättää.
Olen jämäsinkku. Ylipainoinen, ruma ja äärettömän vmäinen/katkera.
Olen ruma, pienet tissit, pikkupojan kroppa, ujo, epävarma, masentunut, estonen sängyssä, ruma pillu... Miksi kukaan mua kelpuuttaisi suhteeseen? Saan mä yhden yön juttuja mutten muuta. Tosin en itsekään huolisi itseäni jos olisin mies.